Rykten på v6!

DeletedUser

Guest
Ryktas om att det är V6 det handlar om , trots allt. Håll er till det, så håller jag mig till att endast läsa detta forum :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att det är tråkigt att skapa rykten om barbaradling...;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag tycker Päronsoda är den största egoisten, en stam haft som ledare ;)

Saknar dusterna mellan Horden å FTW! :(
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
De ryktas om att FTW! skickar massanfall på embryo för att hålla kvar honom som etta ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag tycker Päronsoda är den största egoisten, en stam haft som ledare ;)

Saknar dusterna mellan Horden å FTW! :(

Ryktas att jag tycker olika - o då syftar jag på Päronsoda -

Om det nu våre så att Horden var en onemans show, vilket inte riktigt är sant, så är det väl snarare så att Päron är en av de mest framgångsrika "diktatorerna" :rolleyes:

Päronsoda med flera i ledarskapet svetsade samma horden och verkade för hordens väl, vilket i ett år gick väl ut -
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag tycker Päronsoda är den största egoisten, en stam haft som ledare ;)

Saknar dusterna mellan Horden å FTW! :(

Det ryktas om att Opels kommentar är pinsam!
Detta talar nog mest om att du inte har en aning om vilket arbete Päron la ner för dig och oss andra i stammen.
Om du syftar på att Päronet la ner stammen när han slutade, hade väl du och alla andra möjligheten att starta en ny stam med samma namn så snart Horden var upplöst?!? Men jag är nog benägen att hålla med Päronsoda om att Horden utan honom, inte är Horden.
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas om att Opels kommentar är pinsam!
Detta talar nog mest om att du inte har en aning om vilket arbete Päron la ner för dig och oss andra i stammen.
Om du syftar på att Päronet la ner stammen när han slutade, hade väl du och alla andra möjligheten att starta en ny stam med samma namn så snart Horden var upplöst?!? Men jag är nog benägen att hålla med Päronsoda om att Horden utan honom, inte är Horden.

Även om jag o päron inte är bästisar, så måste jag hålla med Alive. Har han lagt ner så mkt tid o energi på stammen så förtjänar han åtminstone respekt. Så all respekt till Päronet för all jobb. We miss u hun! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
rycktas att Horden anfaller med 15k yxor och 1k rams;)

Ryktas om att det kallas för en nuke; )

Jag vet vem, då jag köade på det kontot.
Ryktas att kontot har full kontroll då jag avr där:D

Ryktas om jag inte kommer ihåg vem jag anföll och att jag vill att hampus upplyser mig: D

Ryktas om att Horden svikaren(nämner inga namn) fått ett konto i FTW!... undra vilket? :rolleyes:

Ryktas om att jag inte kommer ihåg vem spionen var:confused: och vill att nån säger det:cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tja, vaccinet är ju egentligen H1N1 viruset fast en svag version, så det är ju inte så konstigt. Men vi kan tänka så här istället: om du blir sjuk av bara vaccinet, då vill du förmodligen inte ha the real thing :cool:

Ryktas om att jag inte tog vaccinet och har klarat mig under svin sjukan hela tiden:D


PS, blev en del inlägg på raken nu^^
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tycker olika - o då syftar jag på Päronsoda -

Om det nu våre så att Horden var en onemans show, vilket inte riktigt är sant, så är det väl snarare så att Päron är en av de mest framgångsrika "diktatorerna" :rolleyes:

Päronsoda med flera i ledarskapet svetsade samma horden och verkade för hordens väl, vilket i ett år gick väl ut -


Ryktas om jag jag spelat i v3, v6, v8 och har haft med han att göra

Ryktas om att det var du och agge mf som såg till att Horden levde så länge som den gjorde
ge inte bort äran på jobbet du gjorde
 
Topp