Rykten på v6!

DeletedUser

Guest
Att du ska spela med mig på V.11 och att FTW! har 50% utav världen :)
 

DeletedUser

Guest
Tyktas att jag vet vem som köade Pias ett tag :awsm:
Vill du ha namnet alive? =P

Hehehe...jag har redan infon om vem det var...;) Det var nån som fick lite att stå i under några dagar...:)
Eftersom vår vän Pias gav god info om att utlandssemester var på gång så var jag ju tvungen att kolla läget...:D
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Tack :D

Ryktas att jag inte vet vart mina farmer(byggnaden alltså) tar vägen :eek: Någon som gör hembesök och hjälper till med sånt?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Tack :D

Ryktas att jag inte vet vart mina farmer(byggnaden alltså) tar vägen :eek: Någon som gör hembesök och hjälper till med sånt?:confused:

Det ryktas om att Hampus hade lämnat in en beställning till mig på demontering av farmer. Jag hann precis med en liten arbetsinsats innan jag la ner. Hoppas att det blev som du hade tänkt dig...;)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
ryktas att jag tyckte att jag skulle behöva men att jag antagligen lyckade få det fel i min resfeber.... Men har du listat ut vem det var ännu Alive...
Kan lägga till att det kan ryktas om att jag fick en ordentlig varning 1 vecka innan nästa anfallsvåg kom... och att jag faktiskt tog det på allvar:)
Kram Pia
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag tyckte att jag skulle behöva men att jag antagligen lyckade få det fel i min resfeber.... Men har du listat ut vem det var ännu Alive...
Kan lägga till att det kan ryktas om att jag fick en ordentlig varning 1 vecka innan nästa anfallsvåg kom... och att jag faktiskt tog det på allvar:)
Kram Pia

Det ryktas om att jag har vetat vem kön var redan veckan efter att du kom hem...:)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag tyckte att jag skulle behöva men att jag antagligen lyckade få det fel i min resfeber.... Men har du listat ut vem det var ännu Alive...
Kan lägga till att det kan ryktas om att jag fick en ordentlig varning 1 vecka innan nästa anfallsvåg kom... och att jag faktiskt tog det på allvar:)
Kram Pia

Ryktas att jag och alive hade kul när Pias var borta om jag minns rätt:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är mycket barbarfrosseri på V.6
Ryktas att det uppskattas.
Ryktas att vissa i FTW! är mycket vana med det.
Ryktas att jag försöker att väcka liv i V.6 forumet.

Alla mina rykten bekräftas av mig :)
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att jag inte gillar barbarer och därför avstår från att adla tills det finns fiender inom adlingsavstånd.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte gillar barbarer och därför avstår från att adla tills det finns fiender inom adlingsavstånd.

Ryktas att dina 2 första byar du adlade var barbarer, det är sådana som dig som förstår TW, jägermeister skulle strypa dig om han visste det ;)
 
Topp