Bästa spelaren @ v2

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
Som rubriken lyder, vem är bästa spelaren på v2 genom tiderna? Nominera bästa/skickligaste du spelat med och mot.

Jag själv har ju inte varit med från start (kom till v2 i maj 2008).

Skickligaste jag spelat med:
Som deffspelare måste jag säga eppelcp, under tkotkotk var han kunglig.
Som off är det ingen tvekan om att det är Brobeck, killen har allt o_O

Skickligaste jag spelat mot:
Hmm, i princip alla traktor och solace var värdelösa, så får ta ngn när jag spelade i RoS-R och krigade mot TCO. I så fall blir det GeneralP (orginalet) eller Beaver.

Vad tycker ni? Gärna med motivering.

Kom på att om vi ska kunna ha en omröstning för de nominerade, får vi ha det på en kategori som jag glömde bort att ta med; Bästa spelare alla kategorier!
 
Senast ändrad:

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Skickligaste jag spelat med:
Deff: EdubbleE.
Off: Brobeck / Beaver.

Skickligaste jag spelat mot:

Jag har inte mött något direkt motstånd på v2 så det får bli en spelare jag mötte nyligen, det blev aldrig någon intensiv fight eftersom att han senare gick med i stammen :).

Off: j0cke
Deff: j0cke

Bästa adlaren: N3apower helt insane som aktiv.

Sötaste spelaren: Raggen <3.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Bästa spelaren som jag spelat med är egentligen inte bäst men jag kan ju ändå inte säga nån annan än min kära gamle Gråmärkt. *saknar*

Bästa deffspelaren jag spelat mot är nog Beaver men det skulle jag aldrig erkänna till honom;)

Bästa off vet jag inte.
 

DeletedUser

Guest
Skickligaste jag spelat med:

Deffspelare: EdubbleE, finns ingen som deffar bättre än honom när han är i ”the Zone”
Offspelare: Föga överraskande – SirBrobeck! Inte bara den skickligaste offspelaren, utan även för hans naturliga fallenhet för att reta och håna fienden till vansinne.

Skickligaste jag spelat mot:

Deffspelare: Kan faktiskt inte komma på någon på rak arm :(
Offspelare: Bäst före datum har passerat för ett bra tag sen, men den enda som med ren skicklighet plockat byar av mig utan att jag själv lyckats fäppla till det är Storfjong, från ROS-R, med ett skickligt samarbete med Tyron.

Jag skulle vilja lägga till en kategori, nämligen skickligaste adlare, för det är inte alltid samma sak som skickligaste off spelare.

Och den skickligaste adlare jag känner är; EdubbleE – ostoppbar är det enda ord som passar här.
 

DeletedUser

Guest
Skickligaste jag spelat med:
Deff: EdubbleE.
Off: Brobeck / Beaver.

Skickligaste jag spelat mot:

Jag har inte mött något direkt motstånd på v2 så det får bli en spelare jag mötte nyligen, det blev aldrig någon intensiv fight eftersom att han senare gick med i stammen :).

Off: j0cke
Deff: j0cke

Bästa adlaren: N3apower helt insane som aktiv.

Sötaste spelaren: Raggen <3.

Naaah, du glömde mig ;)
Som mobboffer eller så :)

Ledsen att jag förstörde tråden, men var tvungen att kommentera.
Om jag lägger upp vad jag tycker så kommer det inte vara rättvist, då jag har varit så förbannat lite tid på V2 för att det ska vara respektabelt.
Så håller mig utanför.
 

DeletedUser

Guest
Skickligaste jag spelat med:
Mergatroid

Skickligaste jag spelat mot:
Exterminator eller McGregor
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker vi kan utveckla denna tråden lite.
Vi kan väl snacka ihop några kandidater i olika kategorier och sen gör vi en omröstning.
Det va en sån för ett tag sen när isprinsessan drog hem det.
Kankse dags för ett nytt..

Mina förslag på kategorier är

Bästa anfallare

Bästa försvarare

Bästa adlare

Best of the best:


Det blir väl skojfriskt.

Jag kan börja

Bästa anfallare måste jag säga : Tussi89. Man får väl ta någon man mött och hon är otroligt effektiv och skicklig. Finns dock många fler att nominerare men tussi är den i särklass jobbigaste. Ebolas hade jag också problem att hålla undan för.

Bästa försvarare är lite delat.
För mig är det helt delat när det gäller skicklighet. Både EdubbleE och Supernova är otroligt mycket bättre än mig själv på att läsa motståndarna och rädda byar som inte många inte ens skulle försöka på. Jag måste dela denna mellan dem, har EE tiden så är han vass satan. Nova har tiden och är vass satan...
Ska dock också nämnas att karagara är en stark kandidat han också

Bästa adlare: Finns ingen som kan jämföra sig med EdubbleE. Inte ens nästan

Best of the best: Här är jag kluven. Beavers tunga har stundtals luktat röv, men alltid varit jävligt vass och välsmord. TCO hade inte kommit dit dem är om dem inte haft honom..

Men jag kommer ändå nominera supernova på detta.
Hon var en högra hand till mig i bringt som fiskpatte o beaver ville internadla för att slippa problem innan jag högg henne till mig. Det kan vara det bästa jag gjort i tw.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kenn. bra på deff å off.

Mira. bättre på off och deff.

Edit: Jag glömde skriva viktiga saker i fet stil.
 

DeletedUser

Guest
vf nämner inte tco Thorncrantz från ros-r som deffa sjukt bra ;D
 

DeletedUser

Guest
deff:supernova, karagara

off: sirbrobeck slår sönder dina byar tills du gråter

bästa adlare nominerar jag ingen eftersom där inte finns någon som e bättre än mig,mohahaha
 

DeletedUser

Guest
Ok, jag tänkte att jag inte skulle nominera någon jag inte mött på slagfältet, tycker det blir lite mycket samma namn annars.. (SirB på off, EE på deff)



Bästa anfallare
blixsten & Ebolas

Bästa försvarare
karagara (även fast han hade lite otur mot mig)

Bästa adlare
Sir Väs
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Ok, jag tänkte att jag inte skulle nominera någon jag inte mött på slagfältet, tycker det blir lite mycket samma namn annars.. (SirB på off, EE på deff)



Bästa anfallare
blixsten & Ebolas

Bästa försvarare
karagara (även fast han hade lite otur mot mig)

Bästa adlare
Sir Väs


Nej det var ingen otur,det var ren skicklighet från din sida du är den enda spelare (så länge) som lyckades ta byar från mig när jag var online.Var online när rens började skickas och gick till tvättstugan 5 min när jag kom tillbaka så hade jag ingen aning vad som kommer så det var bara att dra hem dom trupper som jag hade i byarna (det var inte mycket) för att reda det som går att reda :):)
 

DeletedUser

Guest
Nej det var ingen otur,det var ren skicklighet från din sida du är den enda spelare (så länge) som lyckades ta byar från mig när jag var online.Var online när rens började skickas och gick till tvättstugan 5 min när jag kom tillbaka så hade jag ingen aning vad som kommer så det var bara att dra hem dom trupper som jag hade i byarna (det var inte mycket) för att reda det som går att reda :):)

låter som bra försvar av dig, gå iväg när du ser att han börjar skicka attacker :p
 

DeletedUser

Guest
Ibland blir det viktigare med IRL,sen var det inte möjligt för mig att behålla dom byar så det var inte lönt att få frugan på sig :)

jo men då var det bara en slump att du var tvungen att fixa saker irl när beaver attackerade dig, därför han tog byarna?
 
Topp