J iii

DeletedUser

Guest
Givetvis Embryo så skall man spela spelet fullt ut. Det kanske bara är så att dessa så kallade diplomatiska färdigheter inte är lika högt värderade som andra färdigheter, vilket jag själv delvis skulle hålla med om. Om jag går ihop med två av mina polare på risk för att ta ut den fjärde så tappar spelet lite av sin charm, så att säga. Speciellt om jag ensam är större än de andra.

Sen är det givetvis enkelt för dig att dra paralleller om harar när du själv sitter på 60k/60k i varje by. Du blev omringad och whinade lite på dina kollegor så lite stämningsfaktorer kan spela in, fast som du säger, oftast annat som spelar största rollen.

Att stora mängder mergar alt. akademistammar är något populärt i TW lär de flesta veta att så inte är fallet. Den kinesiska vågen klingar inte så bra helt enkelt.

Sen ur en spelvinnarsynpunkt är det onekligen bra drag. Men att vinna en runda är liksom inte allt, annars skulle väl FTW! mergat med Horden och alla skulle vara glada vinnare, eller? Tror min poäng börjar krypa fram.

Ojar får gärna göra ett uttalande från hans synvinkel. Ack och ve så hann jag inte nominera honom under en viss "respekterade spelare"-tråd medan den fortfarande var aktuell, men har alltid tyckt att hans inlägg varit insiktsfulla.
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Fint skrivet Embryo. Okej skrivet Elaus.

Embryos 60k/60k är väl förtjänta. Tror ingen annan på världen jobbat så mycket med inkommande som honom.
 

Embryo

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag whina? Jag whinar aldrig, jag bara skäller :)
Hur vet du att jag har 60/60 i mina byar? Har ni spejat mig era rackare? :rolleyes:

Diplomati är inte populärt av den enkla anledningen att det är en svår bit, enklare att bara kötta. Diplomati är tråkigt, det gäller att få folk att tänka i samma banor som en själv eller hitta en medelväg....kanske lite manipulerande faktiskt. Så jag håller med om att det inte är lika tufft som att kötta, men det är dock så viktigt.

Ordet akademistammar är jag lite allergisk mot, det måste jag hålla med om. Att ha allierade är dock inte samma sak.

Alliera med Horden så alla blir glada vinnare? Nänä, stor slår på stor och tar hjälp av små för att bli störst, thats the shit ;)
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Att Horden skriver här och säger sig vara den absolut bästa stammen här på v6 är ju roligt :)
Varför är det ett problem om stammar mergar? Inte vårat fel att ni har valt misslyckande drag inom diplomatin. Men såklart, hade jag insett att det är ett förlorat krig, så hade jag nog också whinat sönder, precis som ni gör här :)
 

KillBananas

New Member
Reaktionspoäng
0
Anledningen

Det hela är ganska enkelt. Vi tyckte att vi skulle kriga mot -SKoG- som var lika stora som oss.
Men dom minskade ju ganska snabbt, inte bara pga oss men också för att de stora starka duktiga spelarna flydde till Horden.

Horden tog in flyktingarna utan att ens fråga oss. Då beslutade jag mig för att aldrig gå på Hordens sida.
Innan det så var vi nog alla inne på att gå med Horden som alla andra småstamar.



Mvh
KillBananas
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Ett bevis på att Horden knappast är den bästa stammen. Diplomatin behöver förbättras + att "reglerna" bör läsas om på nytt att man inte tar in flyktingar, om det inte är ok för dom andra.

Palla gå ut till det externa och skryta om att man är bäst -.-
 

DeletedUser

Guest
Vi har väldigt bra diplomati:)

Vi sätter inte KNIVEN i ryggen på varenda stam på hela servern.
 

DeletedUser

Guest
Vi har väldigt bra diplomati:)

Vi sätter inte KNIVEN i ryggen på varenda stam på hela servern.



Bara att inse fakta, FTW ha en enorm respekt för Horden som stam och av den anledningen känner dom sig hotade :D
Att dom mergar hela tiden är ett stort bevis för detta ;)
Visst, 2 stammar + en del spelare från andra stammar har gått till oss. Men att kalla detta för att merga :S

Vi har samma ledning samma namn sedan starten, det är med än vad man kan säga om er :rolleyes:

Mergar ni tillräckligt mycket så kanske ni vinner på det sättet
Att sedan säga att Horden suger ovs, tycker iaf att horden äger fett
Då tänker jag mest på att vi har klarat oss väldigt bra utan att merga med halva världen

Skit samma, ta deras merg som en komplimang ist
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att Horden begärde deffhjälp i det externa... :rolleyes:
 
Topp