J iii

DeletedUser

Guest
Det har pågått ett stort världskrig under en längre tid nu i denna värld. J III som i börjar av världskriget hade ca 10milj(?) poäng har idag strax under 50milj sträcket. Det är idag i stort sett bara tre aktiva stammar kvar, trots detta så fortsätter J III sin vägran att delta i något världskrig. Därför tänkte jag att vi skulle diskutera saker som förenar J III med världskriget och varför de tar de beslut som de hittills har tagit. V.6's forumavdelning är ändå helt dött så jag ser ingen anledning att inte diskutera detta.

Förrästen, har några frågor...
  • Hur länge till kommer kan J III adla mindre spelare/barbarbyar innan de tar slut?
  • Vilken sida ser det i nuläget ut som att J III kommer sluta pakt med?
  • Varför tror ni J III inte vill delta i kriget?

Tråden kan låsas och arkiveras så fort J III officiellt går ut med en krigsförklaring antingen mot Horden eller FTW!
 

DeletedUser

Guest
J III har allians med FTW! (?) - stämmer detta kommer de gå in på deras sida.

Varför de inte har gått med i kriget är väl för att de är rädda för Horden.

Fegisar helt enkelt. ;-)
 

DeletedUser

Guest
hey mobba dom inte...utan dom skulle det vara för mycket barbarer :)
 

DeletedUser

Guest
J III-spelare skärp er!

Förklara motiven till era hittills minst sagt konstiga drag i v.6. Jag förstår helt enkelt inte tanken bakom era handlingar...

En förklaring skulle verkligen uppskattas!
 

DeletedUser

Guest
J III-spelare skärp er!

Förklara motiven till era hittills minst sagt konstiga drag i v.6. Jag förstår helt enkelt inte tanken bakom era handlingar...

En förklaring skulle verkligen uppskattas!

Kanske dags o låsa tråden nu med tanke på att J3 lagt sitt sista konfunderade kort på stacken :rolleyes:
Att det redan blev merge emellan förvånar stort - Var tar alla fiender vägen liksom :) Hade faktiskt för mig att FTW! maxade 80 pers bara för några veckor sedan när SB reducerade vårt antal fiendestammar med 1 -

Jaja - en fiende mindre igen - Nu är också merningarnas period över för gott så nästa gång det faller bort en från ett nu maxat 80 blir det lite svårare att fylla upp medlemsantalet genom att reducera en fiendestam -

Rent spontant tror jag att detta gör J3 mer gott än vad det gjorde SB - SB imponerade faktiskt innan de "gick upp" medan J3 fortfarande inte klarat av mer än att hålla sig utanför striderna - Glassar krigare som nu gärna vill vara del av världskriget men hoppas "de övriga" i FTW! fixar biffen :cool:

Vi får se hur detta går ut helt enkelt - Att spelare kickas för att hålla nere statsen har ju hänt förut om vi säger så :rolleyes:

(Kan även erkänna att vi varit i kontakt med J3 och föreslagit att dessa skulle vara med och slåss mot FTW! - Kanske gick vi bet när vi inte lovade garanterad merge utan en fortsatt egen identitet?)

For the Horde -
Lord Culvert -
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Nej du Culvert, fiendeantalet är inte reducerat, men uppdelat i en lite större, och en lite mindre än förrut.
 

DeletedUser

Guest
FTW! måste ju helt klart vara den ''coolaste'' stammen i TW's historia nu asså höhö x'P

Borde kanske byta namn till MTW (Merging The World) ^^

Vad är det för poäng med att vinna om man gör det på det menlösaste sättet som är möjligt, jävligt trist sätt att förstöra en annars så rolig värld, kanske skulle merga med oss också så att vi får ett slut på eländet ;P
 

DeletedUser

Guest
FTW! måste ju helt klart vara den ''coolaste'' stammen i TW's historia nu asså höhö x'P

Borde kanske byta namn till MTW (Merging The World) ^^

Vad är det för poäng med att vinna om man gör det på det menlösaste sättet som är möjligt, jävligt trist sätt att förstöra en annars så rolig värld, kanske skulle merga med oss också så att vi får ett slut på eländet ;P

Päronsodan, Onödigt utav dig att kasta sten i glashus när ni redan har mergat minst en gång själva ? Cry och OOOH?
 

DeletedUser

Guest
Päronsodan, Onödigt utav dig att kasta sten i glashus när ni redan har mergat minst en gång själva ? Cry och OOOH?

Garvar när jag läser ditt inlägg.

Låt mig se nu

LAW = Lego + Raw

CP = Wank + Clones

LAW + CP = FTW!

FTW! + SB = FTW! som det var häromveckan

FTW! + JIII = FTW! som det är idag

Låt mig se nu, Horden:

Horden har mergat med två stammar, -OOOH- och Cry.
Att ens dra upp dessa stammar är ju bara löjligt, då ingen av dessa ens var i närheten av den storlek som ni mergat med, samt att ingen spelare behövde kickas för att de skulle få plats.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Hmmm.... kommer en viss person ihåg brevväxling från i somras.....
Kramar Pia
 

DeletedUser

Guest
J III är alltså fegare än man trott. Att de valt att inte gå med i ett världskrig (!) under så lång tid var fegt. Att inleda en merge med FTW! är däremot långt över gränsen för definitionen av feghet...
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Garvar när jag läser ditt inlägg.

Låt mig se nu

LAW = Lego + Raw

CP = Wank + Clones

LAW + CP = FTW!

FTW! + SB = FTW! som det var häromveckan

FTW! + JIII = FTW! som det är idag

Låt mig se nu, Horden:

Horden har mergat med två stammar, -OOOH- och Cry.
Att ens dra upp dessa stammar är ju bara löjligt, då ingen av dessa ens var i närheten av den storlek som ni mergat med, samt att ingen spelare behövde kickas för att de skulle få plats.


Ehm, -SkoG- har ni ju tagit in medlemmar ifrån?
 
Reaktionspoäng
0
Garvar när jag läser ditt inlägg.

Låt mig se nu

LAW = Lego + Raw

CP = Wank + Clones

LAW + CP = FTW!

FTW! + SB = FTW! som det var häromveckan

FTW! + JIII = FTW! som det är idag

Låt mig se nu, Horden:

Horden har mergat med två stammar, -OOOH- och Cry.
Att ens dra upp dessa stammar är ju bara löjligt, då ingen av dessa ens var i närheten av den storlek som ni mergat med, samt att ingen spelare behövde kickas för att de skulle få plats.

Får inte glömma CP + Sth och CP + delar av DM (den senare var väl egentligen ingen regelrätt merge utan snarare ett gäng spelare som bytte sida)

Och Hampus, att vi plockat in spelare från en annan stam är inte automatiskt merge. I så fall blir de flesta stammars mergeantal tvåsiffrigt åtminstone...
 
Topp