Den enda och sanna ryktestråden

DeletedUser

Guest
Det ryktas att G-R inte gillar vårt sällskap i deras område och har planer på att komma på tidigt julbesök.
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
• Kan börja med att dementera ryktet om att NiT nyligen skulle ha skapat två nya allianser. Då jag är NiT:s diplomat torde jag ha en viss kontroll över stammens diplomatiska förbindelser. Hade detta rykte varit sant och inte bara ett illvilligt rykte, borde jag veta det. NiT har enbart en allians i nuläget.

Andra rykten som snappats upp som jag vill delge är:

• Det ryktas att G-R planerar att visa "var skåpet ska stå". De pratar att inom kort försöka ge sig in i hjärtat i NiT-land och plocka barbarbyar, deffa dem och slåss för dess överlevnad.
• Ryktas vidare att de hoppas orsaka stora offensiva förluster för NiT.
• Ryktas vidare att NiT har ett larmsystem i sina farmar.
• Ryktas vidare att NiT tar ryktena med ro, men fortsätter att polera yxorna.
• Ryktas vidare att NiT skäms en aning för dess usla OB-värden.
• Ryktas vidare att NiT är villiga att snart offra kött på Xenus altare.

Er ryktesspridare

/xray
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att flick-unionen som G-R och wombat skulle ingå nekades av wombats medlemmar som röstade om saken efter att ledningen bestämt att dem skulle gå med i Unionen, och ledningen blev denied. flickorna har nu efter skam i deras hjärtan gått tillbaka till namnet G-R men kommer alltid minnas i våra hjärtan som flickorna.

Det ryktas även att neighbour snart kommer dementera sin förra dementering. Särskilt nu när hela världen vet vad som hänt.

Det ryktas att några blev jätteledsna att unionen inte blev av då det hade varit så lätt att retas med vederbörande.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att flickorna och deras kamrater har skickat ut en tystnadsplikt till vederbörande stammar för att hindra att bli ännu mer det stora skämtet på värld7, detta verkar dock va lite sent ute då skämten redan är här.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att flickorna och deras kamrater har skickat ut en tystnadsplikt till vederbörande stammar för att hindra att bli ännu mer det stora skämtet på värld7, detta verkar dock va lite sent ute då skämten redan är här.

Det ryktas att det är sant att skämten redan är ute!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nu blir det som så att era fina bildbidrag inte är rykten och jag väljer härmed att radera inlägg med bilder om det inte är i form av kartor eller screenshot av någon lista för att bevisa sanningshalten av ett rykte.

Med andra ord failbilder hör inte hemma i ryktestråden.
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Nya rykten idag onsdag. Lite blandat högt och lågt. Men man kan säga att det verkar dra ihop sig till ett begynnande oväder.

• Det ryktas att OV fått en ny diplomat
• Det ryktas att G-R förlorat sin diplomat till en annan stam
• Det ryktas att G-R är förbannade och törstar efter blod
• Det ryktas att G-R är oroliga och inte riktigt vet vem de ska lita på i stammen
• Det ryktas att några i G-R erbjudit NiT sina tjänster om de inte får anfall på sig
• Det ryktas att några spelare i G-R funderar på att sluta spela
• Det ryktas att G-R skickat iväg lite ströanfall mot NiT nu på morgonen
• Det ryktas att NiT tar anfallen med ro och fortsätter slipa sina yxor
• Det ryktas att M16 kommer att anfalla Core
• Det ryktas att medlemmar i M16 berättat det för Nit. Ryktas vidare att dessa spelare erbjudit sig att inte anfalla Core om Nit låter dem vara.
• Ryktas att Nit undrar varför medlemmar i m16 vänder sig till dem istället för Core med sådan information.
• Ryktas att en eller två stammar på topp10 i norr funderar på krig, lite oklart i nuläget mot vem och vilka stammar det handlar om.

I all ödmjukhet

/x
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Nya rykten på g.

• Ryktas att G-R förlorat ytterligare en erfaren spelare detta dygn till ctwa*
• Ryktas att ytterligare fem-sex storspelare skall lämna G-R inom de närmaste dagarna och gå till andra stammar
• Ryktas att G-R och flera av deras allierade undrar vad som händer.
• Ryktas att ledningen i G-R är villrådiga och inte riktigt vet vad de ska göra åt situationen
• Ryktas att G-R har haft planer på att slakta sina allierade M16, men istället börjat förhandla att ge dem spelare istället.
• Ryktas att G-R vill att tvingx skall attackera Nit om NiT går i krig.
• Ryktas att NiT känner sig redo.
• Ryktas att NiTs diplomat gärna tar emot rykten från spelare som inte vågar skriva här på externa.

/x
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas också om att:
- många uppskattar xrays rykten :)
- NIT är lite nervösa och försöker få sina farhågor bekräftade eller dementerade via detta forum
- vissa stammar och/eller stammedlemmar faller för detta, men det är rykte från någon som hört rykten...
- MI.6 tar det hela med ro :)
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att en stam i norr visade sig på styva linan och nu får dom betala, dock enbart ett rykte, nån som vet mer?
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Och en liten kvällsuppdatering:

• Ryktas att Oakie,40, gjorde stort fail med Valhal
• Ryktas att Oakie nynnar: "Bad boys, bad boys what ya gonna do. What ya gonna do when we come for you? ;"
• Ryktas att Nit nynnar ikapp eftersom vi kan dementera hälften av Oakies rykten
• Ryktas att IMAK misbedömde Vedbden. Ryktas vidare att IMAK nu upplever att de har problem med NiT.
• Ryktas av en av Nits informatörer i G-R börjar få dåligt samvete och vill hoppa av.
• Ryktas att NiT kommer att sprida rykten om vem det är
• Ryktas att Red Ridinghood har varit på "spionjakt"
• Ryktas att Noctis har en informatör i Core.
• Ryktas att M16 läcker som ett såll.
• Ryktas att lillskiten, trots sitt namn, ser bra ut, men kan vara lite ilsk...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
- ryktas att Xray tror att Lillskiten kan vara lite ilsken..

Men nu till sanningen, Lillskiten kan inte vara ilsken i allmänhet bara i ensamhet med MrDaan :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att flick-unionen som G-R och wombat skulle ingå nekades av wombats medlemmar som röstade om saken efter att ledningen bestämt att dem skulle gå med i Unionen, och ledningen blev denied. flickorna har nu efter skam i deras hjärtan gått tillbaka till namnet G-R men kommer alltid minnas i våra hjärtan som flickorna.

Det ryktas även att neighbour snart kommer dementera sin förra dementering. Särskilt nu när hela världen vet vad som hänt.

Det ryktas om att du inte har en aning om vad som händer, och att jag aldrig skulle dementera sånt som är sant. En ledning är inte mycket utan en stam, inte sant.
Vidare ryktas det om att mycket är sant av det som xray säger, men mycket är oxo, rykten.
 

DeletedUser

Guest
Jupp är man medlem så är man och då vet man ju inte ;)

Kan ju inte med säkerhet säga att MI.6 tar det hela med ro, är stressade, förberedda eller något annat. Det var ju bara ett rykte...
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Här kommer en liten uppdatering på nya rykten som florerar på V7.
Men innan jag skriver ner dagens rykten, vill jag säga att det skulle vara kul om fler kom med lite initierat skvaller.

• Ryktas att Oakie lämnade M16 efter inlägg i denna tråd.
• Ryktas att M16 är en ängslig stam.
• Ryktas att ctwa* och wombat fortsätter att kriga.
• Ryktas att trycket inte är så hårt. Ryktas vidare att wombat har tid med att internadla och plocka barbarer.
• Ryktas att ctwa* plockar fler andra byar än wombatbyar
• Ryktas att minst fem av topptio-stammarna gosar med varandra
• Ryktas att Outlander i Tvingx är ond mot FiaLutta i [LT64*].
• Ryktas att Outlander kan få det hett om öronen.
• Ryktas att TvingX fortfrande gillar Fenix.
• Ryktas att NiT inte gillar Fenix.
• Ryktas att två spelare i G-R har skickat ett 30-tal off mot Wervin i Nit.
• Ryktas att de två byarna fortsätter att stå pall.
• Ryktas att G-R har skickat en diplomatisk trevare till NiT.
• Ryktas att NiT diplomatiskt sagt nej.
• Ryktas att NiT fortsätter att slipa sina yxor och gör vallgravarna utanför murarna ännu djupare.
 

DeletedUser

Guest
  • Ryktas att jag först nu märkte att G-r har ovanligt många flyktbyar ute i sydväst rimmen...
  • Ryktas att jag gillar NIT för dom satte precis fart på den här världen ^^
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att denna tråd innehåller 85% trams och 15% halvsanningar....

Har du nåt som bevisar motsatsen mot rykten som cirkulerar i denna tråd? För annars så ger jag inte mycket för ditt uttalande, en hel del rykten i denna tråd har ju redan bekräftats.

OnTopic

Ryktas att G-R inte bara anfaller spelare ur NiT utan dessutom värvar spelare som NiT tagit byar av den senaste veckan.
 

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
Har du nåt som bevisar motsatsen mot rykten som cirkulerar i denna tråd? För annars så ger jag inte mycket för ditt uttalande, en hel del rykten i denna tråd har ju redan bekräftats.

OnTopic

Ryktas att G-R inte bara anfaller spelare ur NiT utan dessutom värvar spelare som NiT tagit byar av den senaste veckan.

Ryktas om att denna spelare var inbjuden innan NIT tog byarna.
 
Topp