NoD går ut i krig

DeletedUser

Guest
Karl vart har du din heder?
Tycker faktist att du är patetisk, man blir bara äcklad när man läser vad du har gjort.
Sedan är du stolt över det ochså.

Självklart är spioner tillåtet i krig. Har själv varit spion. Men har hört flera gånger att ni i Ecalos vill ha motstånd, det blir knappast mer motstånd när en utav era vänner ger ut all vitkig info och även raderar alla fikar finns bara ett ord för detta och det är omogen. Brukar offtast vara såna som är 10 - 13 år gammla som brukar bli spioner men nu i deta fall så är det ett undantag.

Sedan japp var det väldigt dumt utav noD att ge en snubbe ett acc som dom inte ens känner sedan ger dom han forumsrättigheter efter en vecka.
Finns spelare som ochså villjat vara forumsmods men inte fått det sen kommer en random guy från ingenstans och får det.

Jaja, gjort är gjort.

Sedan varför spelar ni över i Ecalos ''yeaah jag tog en by utav noD nu måste jag gå och skryta i allmäna forumet''.
Ni kanse inte skriver det pricis men ni tror att ni är gudar.

Tror att jag ska börja igen ta ett acc i v4 igen tror någongång vid julen, för nu har jag ingen tid har 3 prov varjevecka sykos.

Kommer inte att skriva något mer.

Klart vi är gudar, vafan lixom! Knäböj för oss!

Vi blir riktigt glada och exalterade när vi lyckas ta en by av NoD. Fan, att ta en by från NoD slår allt annat i världen. Finns inga känslor som beskriver hur otroligt glad man blir. Helt sinnes.

Ta gärna ett acc du. Ska bli kul och se om du vill fjäska för en igen. "Åhhh, snäääälla ARS-CAR. Grattis till första platsen! Du är min Gud! Jag älskar dig. Snälla, beskydda mig. Grattis...". Vafan? Där kom vår gudomlighet in igen.. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Tror viss att någon är lite avundsjuk :awsm:

Det är lite synd att man rensar inkorgen från fan-mail och skräp... Dina PM går in under båda kategorierna så tyvärr finns inte de kvar. Tror att det rörde sig om runt 4-5 IGM. I början försökte man få dig att sluta skriva genom att svara på sätt man trodde att du skulle tröttna av. När inte det fungerade började man med svar som "Ja, fan vad coolt. :D Jag är bäst!", eller svar som man trodde att vem som helst skulle genomskåda som ett sådant, men alla gjorde tydligen inte det. Du tog fan bara upp tid. Enda anledningen till att man överhuvudtaget läste var för att man sett ditt nick på forumet, och man tänkte att det skulle fan vara lite kul att snacka med dig genom PMs och sen posta upp det inför hela Ecalos.
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
Klart vi är gudar, vafan lixom! Knäböj för oss!

Vi blir riktigt glada och exalterade när vi lyckas ta en by av NoD. Fan, att ta en by från NoD slår allt annat i världen. Finns inga känslor som beskriver hur otroligt glad man blir. Helt sinnes.

Ta gärna ett acc du. Ska bli kul och se om du vill fjäska för en igen. "Åhhh, snäääälla ARS-CAR. Grattis till första platsen! Du är min Gud! Jag älskar dig. Snälla, beskydda mig. Grattis...". Vafan? Där kom vår gudomlighet in igen.. :confused:

Det märks att blir glada, varjegång ni tar en by ni skriver Yeaaah jag tog en by, kanske inte alla men andrepirlo du gör det.
Sedan när ni förlorar någon by då blir ni så arga att ni skär upp era egna handleder. Förlorar ni 100byar då skär ni av hela armen.
blir ni adlade så hoppar ni från den närmaste bron och tar självmord. eftersom t.ex andreapirlo är arbetslös och inte har något annat för sig förutom tw.

Ha-ha vad rolig du är.

Fjäska? snälla du jag skrev grattis att du hadde tagit första platsen bara, något fel? om jag mins rätt så tackade du mig. Sedan gjorde jag även en fik på almäna forumet och skrev grattis Ars-car något fel? slår vad om att någon annan person skulle göra en tråd om jag inte hadde gjort det.

Sedan att du är min Gud? tror du jag skriver till någon att den personen är min gud? finns bara en som är min Gud och det är jesu kristus. Där är en lögn.
''Jag älskar dig?'' Tror du någonsin att jag skulle säga så till dig? inte ens om du och jag var dom sista personerna så skulle jag säga så till dig.

''Snälla beskydda mig'' aa visst ber någon som ligger 30 rutor bort ifrån mig om beksydd.
ytligare en lögn.

Sedan var det du som först kontaktade mig och frågade mig om NoDs krig.
ångrade faktist att jag ens besvarade dig :D

Pojk har inte din mor din lärt dig att du inte ska ljuga?
Om din näsa är 40cm lång så blir jag inte förvårnad för du ljuger så mycket.

Så allt du säger är antagligen ljug eller så överdriver du.

Så kan du vara snäll och inte citera mina inlägg så jag inte blir tvungen att svara?
Vill plugga. Säkert du är arbetslös, och inte har något att göra så du slösar dina timmar vid att sitta vid datan:D
 

DeletedUser

Guest
Det märks att blir glada, varjegång ni tar en by ni skriver Yeaaah jag tog en by, kanske inte alla men andrepirlo du gör det.
Sedan när ni förlorar någon by då blir ni så arga att ni skär upp era egna handleder. Förlorar ni 100byar då skär ni av hela armen.
blir ni adlade så hoppar ni från den närmaste bron och tar självmord. eftersom t.ex andreapirlo är arbetslös och inte har något annat för sig förutom tw.

Varenda god själ i livet blir glad när man lyckas med något, ty det är pga kärleken att lyckas som vi fortsätter att leva.

Fjäska? snälla du jag skrev grattis att du hadde tagit första platsen bara, något fel? om jag mins rätt så tackade du mig. Sedan gjorde jag även en fik på almäna forumet och skrev grattis Ars-car något fel? slår vad om att någon annan person skulle göra en tråd om jag inte hadde gjort det.

Enligt Andreapirlo den coole är det en sorts fjäsk. Andreapirlo den coole hade inte den blekaste aning om vem du, ett obetydlig litet barn, var innan du gratulerade Andreapirlo den coole. Jag har redan förklarat varför jag svarade på dina PMs. Det behöver vi inte dra upp igen.

Sedan att du är min Gud? tror du jag skriver till någon att den personen är min gud? finns bara en som är min Gud och det är jesu kristus. Där är en lögn.
''Jag älskar dig?'' Tror du någonsin att jag skulle säga så till dig? inte ens om du och jag var dom sista personerna så skulle jag säga så till dig.

"jesu kristus", Andreapirlo den coole antar att du syftade på Jesus Kristus. I vilket fall som helst så är han inte en Gud, endast Guds son, dvs Andreapirlo den cooles son. Ja du älskar Andreapirlo den coole, alla älskar Andreapirlo den coole.

''Snälla beskydda mig'' aa visst ber någon som ligger 30 rutor bort ifrån mig om beksydd.
ytligare en lögn.
Så allt du säger är antagligen ljug eller så överdriver du.

Tror nog att varenda en förstod att jag endast överdrev och inte fullt ut menade vad jag skrev. Det gjorde inte du, återigen bevisar du din okunnighet.

Pojk har inte din mor din lärt dig att du inte ska ljuga?
Om din näsa är 40cm lång så blir jag inte förvårnad för du ljuger så mycket.

Andreapirlo den coole är icke någon pojk, ty han är Gud.

Så kan du vara snäll och inte citera mina inlägg så jag inte blir tvungen att svara?
Vill plugga. Säkert du är arbetslös, och inte har något att göra så du slösar dina timmar vid att sitta vid datan:D

Jag pluggar också, till skillnad från dig så är jag inte en trög människa, utan jag lär mig väldigt enkelt vilket gör att jag har en hel del tid att lägga på sporter, fester, vänner m.m., där även TW ingår.

Tippar på att du avslutar på detta sättet för att verka cool. Och sen komma tillbaka med en kommentar alá fjortisar, "jag sa att du inte skulle citera mig!". Dock är det inte min tid som spills när du besvarar mina inlägg, endast din. Och den är inte värdefull för mig :)

Håller med ricerl till fullo; Förhoppningsvis är de där tre proven svensk prov.
 

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
Antish vem är den tönten?
Är det han me 1,3 mille på v4? som adlar barbarbyar som fan? Ungefär som hela ~NoD~ då? :)

För om man tittar på eran statistik på twstats är det inte mkt ecalos byar eller?


Antal erövringar mot fiendesidan:
Sida 1: 335 <--- ~NoD~
Sida 2: 706 <--- Ecalos
Skillnad: 371

Titta? Oj va nära ni ligger ecalos på att ta byar av varandra ;) bara 370 byar ifrån, kämpa på så kanske ni får 5 byar till :)

Men tycker du ska sluta vara så jävla kaxig? Ecalos är en väldigt bra stam, inget som någon kan säga att det inte är sant?
För isf titta här

Rank Stam Poäng Byar
1st Ecalos 308,233,393 38320
2nd Chaos 123,977,559 12780
3rd ~NoD~ 85,142,849 9526


Hur kan dom vara sämre än NoD?
 

DeletedUser

Guest
oj denna tråd har spårat ur totalt....för o svara föregående talare kalle anka.....

du verkar inte riktigt ha koll på vad som pratats om här gå tillbaka nån sida o sätt dig in sammanhanget o svara sedan...

ingen har påstått att ecalos är sämre än oss vad jag vet?
 

DeletedUser

Guest
Jag e säker på att AZQ2 och Antish e samma person eller härstammar åtminstone från samma stam :eek:

Antish
Kommer inte att skriva något mer.


Hittade detta från en gammal tråd, ja det är sant allt e från en och samma tråd !!!!
Verkar som om NOD har det i blodet att dom faktiskt MENAR vad dom skriver :D

AZQ2
Så nu räcker det, har sagt allt och jag håller avtal, vissa gör inte...vissa försöker planta in spioner och det ses som en ren krigshandling

over and out, inga fler kommentarer, tråden kan låsas...

AZQ2
Nu gör jag inte fler inlägg,
Ann

AZQ2
Så sista inlägget av mig är gjort, nu kan Ni debbattera med er själva och varandra, klappa Er om ryggen och säga fan vad vi är bra

Ann

AZQ2
Skulle vara mitt sista inlägg sist, men var tvungen att slå ifrån nu

Ann

AZQ2
Därför kommer inte fler kommentarer i heller från mig på detta inlägg............

Ann

AZQ2
Det var sista inlägget från mig, Ni får fortsätta Ert tjatande och trackande utan mig

Ann

AZQ2
Hej då Ni som läser i Forumet...
Detta är/var mitt sista inlägg...
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
Jag e säker på att AZQ2 och Antish e samma person eller härstammar åtminstone från samma stam :eek:

Antish



Hittade detta från en gammal tråd, ja det är sant allt e från en och samma tråd !!!!
Verkar som om NOD har det i blodet att dom faktiskt MENAR vad dom skriver :D

AZQ2


AZQ2


AZQ2


AZQ2


AZQ2


AZQ2


AZQ2

haha, nja vi har ju båda spealt i NoD
och är kusiner med varandra.
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
Antish vem är den tönten?
Är det han me 1,3 mille på v4? som adlar barbarbyar som fan? Ungefär som hela ~NoD~ då? :)

För om man tittar på eran statistik på twstats är det inte mkt ecalos byar eller?


Antal erövringar mot fiendesidan:
Sida 1: 335 <--- ~NoD~
Sida 2: 706 <--- Ecalos
Skillnad: 371

Titta? Oj va nära ni ligger ecalos på att ta byar av varandra ;) bara 370 byar ifrån, kämpa på så kanske ni får 5 byar till :)

Men tycker du ska sluta vara så jävla kaxig? Ecalos är en väldigt bra stam, inget som någon kan säga att det inte är sant?
För isf titta här

Rank Stam Poäng Byar
1st Ecalos 308,233,393 38320
2nd Chaos 123,977,559 12780
3rd ~NoD~ 85,142,849 9526


Hur kan dom vara sämre än NoD?

Ja du jag är Antish eller är du sne eller.
Sedan vem fan är du.
Sedan du så hatar Andrepirlo folk som fjäskar, så du behöver inte spela cool nu din ora.

Sedan varför ska du komma från ingen stans och spela rambo?
Du spelar inte ens på denna värld och har inte gjort det, så håll dig till dom världar du spelar i snälla.
Sedan ja, jag var Antish men inte nu längre.
 

DeletedUser

Guest
Antish, du gör dej bara löjligare med varje inlägg, snälla lägg ner eller kom med lite inlägg med mer tankeverksamhet bakom, eller låt bli så får vi dra på smilbanden iaf :)
 

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
Ja du jag är Antish eller är du sne eller.
Sedan vem fan är du.
Sedan du så hatar Andrepirlo folk som fjäskar, så du behöver inte spela cool nu din ora.

Sedan varför ska du komma från ingen stans och spela rambo?
Du spelar inte ens på denna värld och har inte gjort det, så håll dig till dom världar du spelar i snälla.
Sedan ja, jag var Antish men inte nu längre.

Ne men ja har spelat på v4, hade stort konto, Men slutade för tidsbrist :)
 
Topp