4:20 förklarar krig mot Tistel

DeletedUser

Guest
Rytkas mkt om sprit men inget jag vill ta upp i externa.. men mkt baksmälla iaf har jag hört.. enda som nappa var väl 4:20 på erat kall på hjälp...

Haha, vi har bett "väldigt många" stammar om hjälp. Eller...

Sluta snacka skit, gråt en skvätt över kriget och jaga barbs med dig.
 
Reaktionspoäng
0
Rytkas mkt om sprit men inget jag vill ta upp i externa.. men mkt baksmälla iaf har jag hört.. enda som nappa var väl 4:20 på erat kall på hjälp...


Men söte lille du...

Vad tycker du om ert desperata vädjande till alla stammr bakom oss , med det skrattretande argumentet att admins annars vill stänga världen:awsm:

Kan inte mer än le , fast det gjorde jag ju åt era fejks redan innan förstår.
 

DeletedUser

Guest
det här plannerades innan ni hade nån stam på er, sen tog vi bara tillfället i akt:awsm:
vilka andra ska vi ge oss på liksom? kolla på en karta bara så hade du kunnat lista ut det själv :awsm:

ahja lycka till nu :)

ojdå.. så du menar Head alltså är en man, man inte kan lita på? :/ har ju sett mkt under denna veckan,, då jag döpt om Jägermiester och Bitter,, till Mr.Egon och Mr.Egot.. att ord på server 9 är inte mkt till o gå efter.. men tycks iaf charma dom unga spelarna på denna servern.. märks ju nu iaf :)
 

DeletedUser

Guest
ojdå.. så du menar Head alltså är en man, man inte kan lita på? :/ har ju sett mkt under denna veckan,, då jag döpt om Jägermiester och Bitter,, till Mr.Egon och Mr.Egot.. att ord på server 9 är inte mkt till o gå efter.. men tycks iaf charma dom unga spelarna på denna servern.. märks ju nu iaf :)

Jag tar detta som en komplimang att du kallar mig ung :)
 

DeletedUser

Guest
var ju inte dig i almänhet jag menade head, utan spelarna som konstant spammar dessa trådarna.... :)
 

DeletedUser

Guest
var ju inte dig i almänhet jag menade head, utan spelarna som konstant spammar dessa trådarna.... :)

Du menar dig själv med andra ord?

Ta det inte personligt :p , men du har skrivit mest den senaste tiden. Med helt irrelevanta saker, imo.
 

DeletedUser

Guest
Återgå till diskutioner om kriget nu och låt inte det här bli en flame tråd med personliga påhopp så de tvingas låsa den.
 

DeletedUser

Guest
Du menar dig själv med andra ord?

Ta det inte personligt :p , men du har skrivit mest den senaste tiden. Med helt irrelevanta saker, imo.

Får be om ursäkt om mina skrivelser är en anning otyda.. då jag jag tar chansen på en lill lördag o dricker ett par öl denna underbara onsdag.
 

Dounut

Member
Reaktionspoäng
0
Dethär gillar jag inte -.- , Hejar på sprit men det hade varigt så mycket roligare ifall ni hade gått på dom istället... Nu är tistel helt körda och har ingen chans..
 

DeletedUser

Guest
Dethär gillar jag inte -.- , Hejar på sprit men det hade varigt så mycket roligare ifall ni hade gått på dom istället... Nu är tistel helt körda och har ingen chans..

Vad är så ojämt med sprit+4:20 vs tistel+troja+BC+vvs+D.E?
 

DeletedUser

Guest
stackars tistel, nu är det så gott som körd ^^, men hoppas iallafall ni försöker ert bästa :/ ge oss lite fina stats ^^
 

DeletedUser

Guest
stackars tistel, nu är det så gott som körd ^^, men hoppas iallafall ni försöker ert bästa :/ ge oss lite fina stats ^^

Ingen idé att ge stats nu, de har inte uppdaterats. Men vi i 4:20 är minst 2 byar rikare just nu, och den siffran kommer öka... :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Vad är så ojämt med sprit+4:20 vs tistel+troja+BC+vvs+D.E?

Jag har då inte hört om något samarbete med BC, VVS och D.E. Men det värkar som ni vet mer än mig :)
Dock tyckte och trodde jag mer om 4:20, även om det så fint kallas "Ta tillfället i akt".

Tackar dock inte för mig riktigt än :)
 

DeletedUser

Guest
coolin jag brukar inte öppna munnen ofta och yttra mig här i forumet.

Men att se dina och din stamms bortförklaringar och undanflykter till allt och allting får mig att må illa.

Vill välkomna 4:20 in i krigt och hetluften på v.9.
Må bästa krigaralliance vinna!
 

DeletedUser

Guest
Tror du Ryssland har någon chans då, Rubin?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vad är så ojämt med sprit+4:20 vs tistel+troja+BC+vvs+D.E?

Kanske skulle haft lite fakta innan du skriver här?

Var beordrade radiotystnad men så här i nere i skuggan in the valley of death så att säga så kan man väl bryta mot det?

Krävs väl ingen raketforskare för förstå varför 4:20 attackerar oss och att dom gör det nu är väl en ännu mindre överraskning. Vi skulle givetvis haft detta kriget 1 månad in på världen och inte nu men man lär sig av sina misstag. Lika bra att ta chansen att få upp obt, säger inte att vi kommer dö men då jag inte ser några ballonger (badbollar?) på planen så lär vi lida samma öde som sunderland skulle fått. Men vi ser väl hur det går ;)

Ber däremot om att vi skippar skitsnacket, det är ett spel och inget att gråta över. Fast eftersom vi inte kunde vara vänner när vi delade bokningsforum som IAP och forntistel hade en misslyckad merg med er så är det kanske att begära för mycket...

Men låt oss nu vara vänner och försök att ta ihjäl varandra.

Mvh T

Ser du rubin inga bortförklaringar ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Konstigt att det alltid ska va ett sånt jäkla tjat om antalet stammar som går in i ett krig bara för att den här sidan gör det öppet medans Tistel+Troja+VVS+BC+DE (missat ngn?) kör på utan respekten att förklara krig innan.

Någon som känner sig manad att förklara ?

Jag vill önska dessa blommorna lycka till, bra att ni har självförsvaret sen start, taggar gillar ingen..
 

DeletedUser

Guest
Kanske skulle haft lite fakta innan du skriver här?

Var beordrade radiotystnad men så här i nere i skuggan in the valley of death så att säga så kan man väl bryta mot det?

Krävs väl ingen raketforskare för förstå varför 4:20 attackerar oss och att dom gör det nu är väl en ännu mindre överraskning. Vi skulle givetvis haft detta kriget 1 månad in på världen och inte nu men man lär sig av sina misstag. Lika bra att ta chansen att få upp obt, säger inte att vi kommer dö men då jag inte ser några ballonger (badbollar?) på planen så lär vi lida samma öde som sunderland skulle fått. Men vi ser väl hur det går ;)

Ber däremot om att vi skippar skitsnacket, det är ett spel och inget att gråta över. Fast eftersom vi inte kunde vara vänner när vi delade bokningsforum som IAP och forntistel hade en misslyckad merg med er så är det kanske att begära för mycket...

Men låt oss nu vara vänner och försök att ta ihjäl varandra.

Mvh T

Ser du rubin inga bortförklaringar ;)

Hm?

Kan iaf lova att vi aldrig delat nåt bookningsforum med er och sprit har aldrig mergat med tistel


försök inte med lögner:p
 
Topp