Snart Nobling

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Imponerande
icon_rolleyes.gif

Jag håller med!;)
 

DeletedUser

Guest
Vi är ändå först!!!!

Det är lite som att vara imponerad över att en bil som maxar 150 är snabbare än en som maxar 100.

De har speed 1 vi har 1.5 dvs vi kan bygga saker betydligt snabbare än vad de kan.

OT så är det fast29 som tack att hans stam boostat honom fixat adelsmann..
 

orvarso

Member
Reaktionspoäng
0
Vem är det som har sagt att detär onödigt med flera byar? Måste ha glömt bort det! Nej! Det var ju orvarso! -.-'....

Center... Du sa när DU hade 1000 poäng... "Jag har snart akademi"... JAG sa:

Det är onödigt att ha två byar så tidigt... Annars har du misförstått helt och hållet:)
 

DeletedUser

Guest
Center... Du sa när DU hade 1000 poäng... "Jag har snart akademi"... JAG sa:

Det är onödigt att ha två byar så tidigt... Annars har du misförstått helt och hållet:)

Jag sa det när jag had 1 000 OCH när jag HADE akademin....
 

orvarso

Member
Reaktionspoäng
0
:pLille vän: NU förstår jag inte riktigt här... 1000 poäng? Du fick väl inte akademi förän 2000 i alla fall, tack vare mitt råd:)

Centern, msn, NU!
 

DeletedUser

Guest
:pLille vän: NU förstår jag inte riktigt här... 1000 poäng? Du fick väl inte akademi förän 2000 i alla fall, tack vare mitt råd:)

Centern, msn, NU!

På 1 000 sa jag att jag snart skulle börja bygga mot akademi.. Fick akademin vid 2800 poäng.. Jag är inne på Msn!:)
 

orvarso

Member
Reaktionspoäng
0
På 1 000 sa jag att jag snart skulle börja bygga mot akademi.. Fick akademin vid 2800 poäng.. Jag är inne på Msn!:)

Nu ljuger du....IGEN... Jag bryr mig inte om när du fick akademi. Du SA att du skulle skaffa akademi vid 1000 poäng. DÅ trodde jag ju såklart att du nästan hade akademi............... DÅ avrådde jag dig...... NU förvränger du allting.........

Sammanfattning: Du har 1000 poäng, jag avråder. Du "väntar/skaffar" akademi vid 2800, jag avråder inte. Du klagar i forumet... Om du vill något mer PM:a:mad:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp