Internadlarna går ut på nya äventyr

DeletedUser

Guest
man kan ju säga att det är bevisat att dom kan mer än bara internadla ;) och håller också på lcn i detta. tror inte att DVH kommer att kunna vända detta.
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
man kan ju säga att det är bevisat att dom kan mer än bara internadla ;) och håller också på lcn i detta. tror inte att DVH kommer att kunna vända detta.

Vi ska dock inte underskatta DVH heller, chansen att de vänder finns men det ska mycket till från deras sida för att lyckas, som många har varit inne på så är Corian en gammal krigarstam med fina anor från förr, kan de upprepa det kan LCN få det tungt, så tror jag i alla fall!

Dock så ska det bli mycket intressant att följa detta krig ärligt talat!
 

DeletedUser

Guest
ja nackdelen kan vara att corian delen går ner med off men LCN har 100 tals timmar på sig att flytta deff så man kutar in i en vägg sen kan dom flytta deffen igen och med dom timmarna ner så hinner dom träna fram ny deff
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Zaxa Corian Dragon
Players:

Side 2:
Tribes: LCN
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 337
Sida 2: 1,360
Skillnad: 1,023

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,078,086
Sida 2: 12,788,146
Skillnad: 9,710,060

image.php
 

DeletedUser

Guest
Statsen talar för sig själva. Man kan inte leva på rykten och skitsnack. Nu var det upp till bevis och bevisen fick tala.

DVH har stora problem just nu. Blir jävligt intressant att få se hur detta ser ut om en månad eller två.

LCN kan ju trots allt inte kriga, dem internadlar bara. (Eller ?)
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
Statsen talar för sig själva. Man kan inte leva på rykten och skitsnack. Nu var det upp till bevis och bevisen fick tala.

DVH har stora problem just nu. Blir jävligt intressant att få se hur detta ser ut om en månad eller två.

LCN kan ju trots allt inte kriga, dem internadlar bara. (Eller ?)

fan heller LCN äger ju sönder på kriga ser vi ju nu!!!!!! :mad::D
 

DeletedUser

Guest
fan heller LCN äger ju sönder på kriga ser vi ju nu!!!!!! :mad::D

Jo men har dom vad som krävs för att hålla i detta???
Skriv något stort krig som LCN har gått segrande ur sista året.
Jag tror att om vi bara kan vända den dåliga trenden och se lite + stats så kommer nytt hopp och självförtroende och DÅ får LCN det svårt
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jo men har dom vad som krävs för att hålla i detta???
Skriv något stort krig som LCN har gått segrande ur sista året.
Jag tror att om vi bara kan vända den dåliga trenden och se lite + stats så kommer nytt hopp och självförtroende och DÅ får LCN det svårt

Med tanke på hur detta krig ser ut nu och har gjort från början springer LCN ifrån er... Vad håller ni på med i DVH egentligen? Krigar ni eller satsar ni på att adla upp mitt konto samt barbarer istället, ni vinner säkert kriget på det sättet ;)
 

DeletedUser

Guest
när jag satt i corian så skrev ju zaxa att dom villa kriga emot LCN och dom fick ju kriget med =)
men dessvärre verka det inte som det gick nå bra elelr går bra kanske man ska säga =). ni får börja kriga zaxa , skillnad på att vilja kriga och kriga
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på hur detta krig ser ut nu och har gjort från början springer LCN ifrån er... Vad håller ni på med i DVH egentligen? Krigar ni eller satsar ni på att adla upp mitt konto samt barbarer istället, ni vinner säkert kriget på det sättet ;)

Haha det kan man undra jag adlar iallafall inga byar som jag måste rensa lägger allt på LCN men krig e krig det är roligt och vinna men kanske ännu roligare om det går åt helvete i början och alla säger att man kommer att förlora sedan står man där som segrare 150 miljoner större :) :)
 

DeletedUser

Guest
Haha det kan man undra jag adlar iallafall inga byar som jag måste rensa lägger allt på LCN men krig e krig det är roligt och vinna men kanske ännu roligare om det går åt helvete i början och alla säger att man kommer att förlora sedan står man där som segrare 150 miljoner större :) :)

om du nu skickar allt ditt rens på LCN varför tar ni då så lite byar?? för man brukar ju se till så att man kan adla byarna sen så att man inte har förlorat en massa off medans dom deffar upp byn igen.
 

DeletedUser

Guest
om du nu skickar allt ditt rens på LCN varför tar ni då så lite byar?? för man brukar ju se till så att man kan adla byarna sen så att man inte har förlorat en massa off medans dom deffar upp byn igen.

Du har helt rätt i att vi inte tar några byar av LCN
direkt men jag tror att många i LCN kan erkänna att
de går mycke långrens på dom ifrån norr vilket Obn tydligt
visar har ökat ordentligt sen kriget började och sen att vi
har vart usla på att adla byar (jag själv me) börjar jag
misstänka beror på att de finns internadling i massor
och att de gör folk bekväma:(

Danskare

Jag hoppas att Peterinas vinner värld 3
 

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
Haha det kan man undra jag adlar iallafall inga byar som jag måste rensa lägger allt på LCN men krig e krig det är roligt och vinna men kanske ännu roligare om det går åt helvete i början och alla säger att man kommer att förlora sedan står man där som segrare 150 miljoner större :) :)

Som jag ser det är du ett av DVH.s lättaste mål.. jag tror jag har gått mot 2 av dina byar och du gör ju inte ett piss för att försöka rädda dom

Kanske dags för mej som ledare och general att lägga en offensiv på ett enkelt mål ;)
Va aktiv nu grabben och lär dej att ducka
 

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
Du har helt rätt i att vi inte tar några byar av LCN
direkt men jag tror att många i LCN kan erkänna att
de går mycke långrens på dom ifrån norr vilket Obn tydligt
visar har ökat ordentligt sen kriget började och sen att vi
har vart usla på att adla byar (jag själv me) börjar jag
misstänka beror på att de finns internadling i massor
och att de gör folk bekväma:(

Danskare

Jag hoppas att Peterinas vinner värld 3

Era problem, inte våra
 

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
om du nu skickar allt ditt rens på LCN varför tar ni då så lite byar?? för man brukar ju se till så att man kan adla byarna sen så att man inte har förlorat en massa off medans dom deffar upp byn igen.

Adlarna måste dom ju spara till sin internadling.. då vet dom ju i alla fall att dom lyckas få en by
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Som jag ser det är du ett av DVH.s lättaste mål.. jag tror jag har gått mot 2 av dina byar och du gör ju inte ett piss för att försöka rädda dom

Kanske dags för mej som ledare och general att lägga en offensiv på ett enkelt mål ;)
Va aktiv nu grabben och lär dej att ducka

Hahahaha Capitan, du är lika rolig som alltid :)
 
Topp