Nya och gamla Fiskehistorier

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -ST2-
Players:

Side 2:
Tribes: STsWCW
Players:

Timeframe: 10/08/2009 00:00:00till19/08/2009 09:25:49

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 703
Sida 2: 16
Skillnad: 687

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,515,943
Sida 2: 156,063
Skillnad: 6,359,880

image.php
 

DeletedUser

Guest
Vill du se något riktigt najs? kolla in era egna stats :mad:

Vad är de för fel me våran stats? Tycker att den ser ut som
förväntat vid detta skede av kriget eller hade du trott något annat?

Danskare:D

Börjar att känna mig som peterinas i forumet!
 
Senast redigerad av en moderator:

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Vad är de för fel me våran stats? Tycker att den ser ut som
förväntat vid detta skede av kriget eller hade du trott något annat?

Danskare:D

Börjar att känna mig som peterinas i forumet!

Jag är ärligt talat förvånad över att siffrorna ser såhär "bra" ut, jag trodde de skulle smiskas mer men de verkar ha kommit igång nu vilket bara är positivt för detta krig som helhet. Så vi inte går och nollar varandras stammar på ett par dagar bara, då skulle det vara trist, man vill ju ha fiender och vänner kvar så länge som möjligt i spelet så man kan ha kul tillsammans och njuta av att spela tw. (skippa gärna kommentarer om att jag är korkad eller sånt nu, ska ni kommentera gör det på en seriös nivå)

/Miffo
 

DeletedUser

Guest
Hej Miffo!

Jag tycker inte att du är korkad. Gillar spelare som man kan ha en sansad konversation med trots att man krigar mot varandra.

Vad menar du med att siffrorna ser såhär "bra" ut? Tråden handlar ju om -ST2- vs STsWCW men jag antar av sammanhanget att du menar LCN vs DVH?
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Nej jag menar kriget mellan STsWCW och -ST2-... Men jag trodde att STs skulle ligga betydligt mer back än de gjort, därför var siffrorna "bra" :)

Hoppas du förstår mer nu av vad jag menar Benzo :)

Aj tusan, nu insåg jag just min egen miss där ^^ Dansken är ju i Corian :p sorry, my misstake...

Men jag menade kriget mellan STsWCW och -ST2-, blir lite fel ibland då man är nyvaken och bakfull :S
 
Senast ändrad:

Boriotto

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske dax för en liten uppdatering här!

Senaste 24 h!

Side 1:
Tribes: -ST2-
Players:

Side 2:
Tribes: STsWCW
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 36
Sida 2: 0
Skillnad: 36

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 327,081
Sida 2: 0
Skillnad: 327,081

image.php


Sen attckerna började.. Eller vad man ska säga..

Side 1:
Tribes: -ST2-
Players:

Side 2:
Tribes: STsWCW
Players:

Timeframe: 11/08/2009 21:00:00till22/08/2009 22:33:23


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 839
Sida 2: 19
Skillnad: 820

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7,766,595
Sida 2: 176,313
Skillnad: 7,590,282

image.php
 

DeletedUser

Guest
Helt jäkla vansinniga siffror!! ST2 har tydligen slängt kastspöet och inhandlat en trålare..
 

DeletedUser

Guest
Nja, senast jag kollade så handlade inte denna tråden precis om stribe så det är irrelevant.
 

DeletedUser

Guest
Fast man borde ju ha med resten av wcw stammarna i statsen tycker man. STsWCW var väl mer eller mindre en inaktiv stam? Bara de andra WcW stammarna som kämpar emot skulle jag tro.

Kommer bli grymt intressant att se vad som händer när -ST2- når fram till den egentliga fronten, då MASH fortfarande pressas bakåt av NwcwMA.
 

DeletedUser

Guest
ja det är annat än vad stribe har gjort hehe , ni kanske ska lära er lite av st2 då ni är odugliga på att kriga

Om du säger det tillräckligt många gånger för dig själv, Boman lille så kanske du börjar tro på det också. Det gör mig dessvärre ont att se att du har blivit så här desperat.

Den här tråden avhandlar ST2:s tolkning av tv-klassikern "Visst nappar det", snacka skit kan du göra i andra trådar. Förslagsvis en WcWtråd, då du verkar vara på skittemat.

On topic: Kötta på St2!! Ni är en inspiration för oss alla!:)
 
Topp