Karta- Stammar som kommer lyckas bäst

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Karta- Stammar som kommer lyckas bäst

Denna karta har jag ej gjort men Ingen har gjort den :)

SGHYIBCP9B_Untitled-1.jpg
 

DeletedUser

Guest
Vad tror du?

Teh spammers kommer lyckas bäst!

vi ska bara ta lite byar... sen är vi i top!
 

DeletedUser

Guest
Tänkte inte på att plocka in nån stam från K54, sorry för det :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tänkte inte på att plocka in nån stam från K54, sorry för det :eek:

tror vi noobs i död kommer lyckas bäst där :p

förståts vi består ju av arbetslösa och studenter så vi kommer att ha tid på oss att lära alla hemligeter som ni redan vet:D
 

DeletedUser

Guest
Alla seriösa bedömare vet att Folket kommer att lyckas bäst.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
asså seriöst? varför ska ni alltid komma in och förstöra en tråd med en massa jävla skitsnack? blir så trött på er.

förövrigt:

bra jobbat med kartan ingen.
 

DeletedUser

Guest
Hehe.Om jag ska vara ärlig så har jag klistrat in endel utav dina kartor i IKEA's forum för att de har blivit så bra! :p
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte.

Varför ska Solace nämnas hit och dit. Vi är en fredlig stam som lever i harmoni och odlar våra åkrar och skördar och har byafester. Det finns en liknelse typ Asterix och Obelix det är typ så Solace stammen är. Dock brukar vi bygga ut våra byar pga att vi förökar oss.

Sen kommer det upprorsmakare, vi kan kalla dom Romare, och då måste detta motstånd kväsas, och då kommer trolldrycksgrytan fram. Den speciella drycken framställs av det vi skördar, vår eminente dryckes(s)makare har en näsa för det där med drycker. Detta är olyckligtvis ett ont som måste tas till för att vi ska åter igen få leva lugnt i harmoni och ha våra byafester för oss själva.

EDIT: Stavfel
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Solace är en väldigt bra stam som man kan räkna med på toplistan.Hoppas att det inte blir som i v1 där Solace är totalt kassa.

Dessutom har HRE klart bäst placering.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Solace är en väldigt bra stam som man kan räkna med på toplistan.Hoppas att det inte blir som i v1 där Solace är totalt kassa.

Dessutom har HRE klart bäst placering.

Vi hade ingen bra samling i v1, och de flesta spelar inte särskilt seriöst där längre... mest lite klickande imellanåt.
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte varför vi ska hålla på och snacka om "bästa stammen" nu i början. Det är omöjligt att säga. Även om HRE har potential att bli stora (de har ju mig ;)) så vet man ju aldrig om det verkligen blir så.

Ang solace, ni behöver inte vara blygsamma. Ni är den absolut underbaraste stammen. Bara tanken på tacobobos hår som fladdrar i vinden, eller megatroids härliga mössa, gör ju att man blir helt svag i knäna :eek:
 

DeletedUser

Guest
Bara tanken på tacobobos hår som fladdrar i vinden, eller megatroids härliga mössa, gör ju att man blir helt svag i knäna :eek:

jag har aldrig sett tacobobos hår fladdra samt att mössa på mergatroid är sällsynt, han använder en såndär gammal 'ryss-mössa' när det kryper ner under -30 här i norrland. Kan förövrig säga att det är väl då vi slutar att sola på våra stränder och sätter på värmen hemma.:)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp