Dreaper goes wild!

DeletedUser

Guest
det var ju två kristoffer som hade dom planerna.. men det kanske finns 3 i horden?
 

DeletedUser

Guest
ja, det gör det... Jag kan intyga ;):p

För övrigt anser jag att sebb90 är attentionwhore #1 of v6
 

DeletedUser

Guest
Psst... "Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience."

:eek:
 

DeletedUser

Guest
Men att konstatera är att moralen gör en otrolig skillnad, visste om att det gjorde mycket men till och med jag blev förvånad när jag såg dessa samlade fakta..

Skulle bara vilja veta hur mycket trupper där fanns i byn när anfallen landade :)
 

extinct

New Member
Reaktionspoäng
0
Dreaper, man bör ha koll på moralens effekt nästan direkt efter man börjat spela TW. Vet dock inte om det är så i ditt fall? Kanske är det så att du inte har krigat tillräckligt...? Gäller det fler än dig i Horden kanske?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Vad är moral? Nåt jag har missat när jag kollade igenom hjälpsektionen? :confused:

(För den som är nyfiken på vad jag gjorde där letade jag efter svar på varför mina rena murbräcksbyar inte funkar. Blev lite chockad, för hör och häpna men murisar har bara 3 i offensiv styrka! Förklarar varför de dör som flugor! :eek:)
 
Senast redigerad av en moderator:

dreaper

New Member
Reaktionspoäng
0
Dreaper, man bör ha koll på moralens effekt nästan direkt efter man börjat spela TW. Vet dock inte om det är så i ditt fall? Kanske är det så att du inte har krigat tillräckligt...? Gäller det fler än dig i Horden kanske?:confused:
Har redan berättat - Jag trodde faktiskt inte att moralen hade SÅ STOR skillnad, och sen. Jag är inte direkt en veteran.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha det här var nog ett av dom sämsta argumenten ever! :D

Jag har lagt ner den här servern! För läääänge sedan, hade jag velat spelat kvar så hade jag troligen ägt dig mer än vad jag gör nu.
Men du verkar ju inte ha skillsen för att radera mig från kartan, så jag loggar in lite titt som tätt o kollar läget.

Kolla total OB, för att inte varit seriös på 2 månader så har ja fortfarande mer OB än dig..
Men våga möt mig på V8 så ska jag Gå in för att adla mig mot ditt tillhåll ^^,
Men du blev väl bortadlad från V8 så de sket la sig ändå?
O Dreaper sluta äg dig själv!
 

dreaper

New Member
Reaktionspoäng
0
Din OB rank beror på att jag inte har ens 35% moral mot dig och för att du blev uppdeffad av någon?
Angående V8, jag slutade då jag inte kände för att spela på en server till, och slutade helt enkelt att logga in.
Vad som sedan har hänt med kontot har jag ingen aning om.

Tycker sen du ska lägga ner med att vara så kaxig.
Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win you're still retarded.
Och kom nu inte o säg att jag ska lägga ner, för du startade det och jag ifrågasätter vad du säger då det inte stämmer.

Men, det kanske inte går dock. För du är ju en sån här liten p12 attentionwhore, och den titeln har du förtjänat.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag spelar inte tribalwars för att få vänner?

Har ett liv vid sidan av..

Sedan ägde du dig själv nu igen... Ja kan inte hjälpa att moralen är 35% de e väl ditt problem, alla förutom noooobs vet de :D
Sedan blev jag inte uppdeffad.. Hade trupper, har fortfarande trupper..

TRY ME!
 

dreaper

New Member
Reaktionspoäng
0
Om du inte blev uppdeffad och hade en full deffby med 10000 svärd/spjut hade 5 av mina offbyar tagit ut den byn, det gjorde dem inte, alltså hade du MER än 10k av varje.

Förövrigt orkar jag inte diskutera mer med en idiot som du, för du verkar inte ha förmågan att inse hur trög du framstår som.

Men sure, vill du framstå som en idiot, do it.
 

DeletedUser

Guest
Men din loler! Det märks att du är ny på TW(nooob) :D

Ska jag lägga upp rapporterna här eller? E det ok för dig så gör jag det!

BARA för att du ska bli totally ÄGD :eek:
 

DeletedUser

Guest
Men din loler! Det märks att du är ny på TW(nooob) :D

Ska jag lägga upp rapporterna här eller? E det ok för dig så gör jag det!

BARA för att du ska bli totally ÄGD :eek:

Tycker du verkar vara Noob. Eftersom du uppenbarligen inte lärt dig vad begreppet betyder. Dreaper har flertalet gånger talat om att han inte visste att moraldöden var så betydande. Det gör honom inte till Noob. det gör honom bara till någon som inte har lärt sig hur omfattande moraladöden är.

Tror dock han har lärt sig det nu. :D
 

DeletedUser

Guest
Om du inte blev uppdeffad och hade en full deffby med 10000 svärd/spjut hade 5 av mina offbyar tagit ut den byn, det gjorde dem inte, alltså hade du MER än 10k av varje.

Förövrigt orkar jag inte diskutera mer med en idiot som du, för du verkar inte ha förmågan att inse hur trög du framstår som.

Men sure, vill du framstå som en idiot, do it.

5 offbyar räcker inte för att ta ner en by på 10000 spjut och 10000 svärd med en moral på 35% och då lyckan skiftar så säg 7-8 istället (fulla offbyar)
 
Topp