Vilka 3 kommer det att handla om till slut

DeletedUser

Guest
Jag själv tror det kommer att stå mellan War,=Ä=,ecalos sen inge illa menat mot någon annan stam men det är dom 3 starkaste stamarna i mina ögon i allafall och skulle jag ranka dom så blir det följande ordning 1.ecalos 2.=Ä=
3.War, men skulle war komma ur bollen så kan cenariot bli anorlunda :confused:

min tanke om det
MVH
 

DeletedUser

Guest
Det kommer göras en enda stor TribalHug och en famlijestam bildas med V.V.V, AT, War, Ecalos och möjligtvis får =Ä= vara med på ett hörn (om de ger mig 50% av sina byar).
Efter det är servern nästintill avslutad och det är bara en tidsfråga innan första svenska världen stängs.

Kom nu pojkar och flickor - låt oss kramas och vinna :D
 

DeletedUser

Guest
Säg 18.000 byar i världen. Behöver väl ha 10.000 byar för att "vinna". Max 60 pers/stam så för att en stam skall vinna skall varje medlem i snitt ha 166 byar.

Det finns 41 pers i v4 med mer än 166 byar, men många som har mer än 166, så det borde bli lagom om alla i top 60 gick ihop i en stam och deklarerade sig som vinnare :)

Edit: Matte
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Säg 18.000 byar i världen. Behöver väl ha 10.000 byar för att "vinna". Max 60 pers/stam så för att en stam skall vinna skall varje medlem i snitt ha 166 byar.

Det finns 41 pers i v4 med mer än 166 byar, men många som har mer än 166, så det borde bli lagom om alla i top 60 gick ihop i en stam och deklarerade sig som vinnare :)

Edit: Matte

Man behöver väl ca 90% av alla byar, varav en värld får? 250.000 byar?

Först kommer de bli lock på världen, så inga fler får joina.
 

DeletedUser

Guest
om WAR spelar så som dom gör nu så tar dom hem det !:D

lessen å säga de gazz! de anfall jag/ELITE fått på sig har ju inte direkt impat :D

trodde på WAR, sen VVV å sen WAR igen fast VVV får min slutgiltiga röst då de spelar bra (anser jag) :p
 

DeletedUser

Guest
du och jag vet att jag inte haft en offensiv mot dig HockeySteffe :rolleyes:

men det kommer
 

DeletedUser

Guest
Det är några som skriver =Ä= som top 3.
Jag har inte koll på dom alls men jag är lite nyfiken om någon kan berätta vad dom har gjort, (vunna krig, grym diplomati eller nått), eller annars varför ni tror att dom kommer vara där. Jag är bara nyfiken.

Jag tror att det kommer handla om WAR, ecalos och sedan kanske någon ny stam/sammanslagning i väst, om inte kanske V.V.V om dom håller ihop.

Förhoppningsvis så kommer dom tre stammarna vara i ett bittert krig mot varandra som har pågått i år och inte någon tråkig TribalHug. ;)
 

DeletedUser

Guest
haha nej du har inte haft den än men resten av din stam har det så :)
men åter till topic!

jag hoppas på VVV...! *go VVV*

Men om jag var du skulle jag heja på WAR, då verkar ni ju bättre om ni fick smisk av den bästa stammen på hela TW och inte den näst bästa eller trejde bästa ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är några som skriver =Ä= som top 3.
Jag har inte koll på dom alls men jag är lite nyfiken om någon kan berätta vad dom har gjort, (vunna krig, grym diplomati eller nått), eller annars varför ni tror att dom kommer vara där. Jag är bara nyfiken.

Jag tror att det kommer handla om WAR, ecalos och sedan kanske någon ny stam/sammanslagning i väst, om inte kanske V.V.V om dom håller ihop.

Förhoppningsvis så kommer dom tre stammarna vara i ett bittert krig mot varandra som har pågått i år och inte någon tråkig TribalHug. ;)

Det är några som skriver =Ä= som top 3.
Jag har inte koll på dom alls men jag är lite nyfiken om någon kan berätta vad dom har gjort, (vunna krig, grym diplomati eller nått), eller annars varför ni tror att dom kommer vara där. Jag är bara nyfiken.

Tycker själv det är en stam som står för vad dom säger och sköter sin diplomati på ett alldeles utmärkt sätt, vilket jag önskar fler kunde göra
 

DeletedUser

Guest
Dom är trevliga och ärliga vad man vet, men alla döljer ju något ;)

Gjort sig ett namn genom krig är väl synd att påstå.
Och blivit anfallna har dom aldrig blivit vad jag vet.
Men det visar ju att man kan bli stora utan krig och med strategisk diplomati och spelarvärvningar.
 

DeletedUser

Guest
kollat igenom forumsidorna efter lite intressanta trådar, så *bump* för o se vad folk tror nu kontra när denna tråd skapades.
 

DeletedUser

Guest
Tror att ecalos står kvar, medanns V.V.V och WAR har tapat lite röster;)

Jag tror att Ecalos, Na familjen och -=AT=- kmr vara dem sista stora:)

annars tror jag på ÖL & WAR, dem verkar ha fångat sig och på dem spelare som är kvar kan man inte direkt klaga :rolleyes:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
ÖL, Chaos o AT tror ja kommer gå starka.

Ecalos, Ä, NA är väl också favoriter. Men tror södern kommer gå bättre tbh

(de klättrar i mer poäng än de andra, inte att de kommer stå i top.)
 
Topp