Vilka 3 kommer det att handla om till slut

DeletedUser

Guest
1, Unkown (kommer troligen ett nytt försök på någon slags merge i denna värld världen så småning om som tar första platsen en stund)

2. Ecalos (för aktiva och erfarna för att tappa denna stig dom kommit in på nu)

3. Öl (Say no more)
 

DeletedUser

Guest
1 tror på en merge mellan Ecalos och ÖL
2 -=AT=- + ?=Ä=? tror att spelarna från -=AT=- kommer vara kvar men i en merge
3 NAV, om de inte får Ecalos+ÖL på sig
 

DeletedUser

Guest
V.V.V kommer då inte vara kvar länge kan jag säga på en rak arm gubbar ;)

dock ecalos och war kommer vara kvar länge... at och =Ä= kommer snart med ryka...

så ecalos och war är kvar :)
 

DeletedUser

Guest
2. Ecalos (för aktiva och erfarna för att tappa denna stig dom kommit in på nu)

vi 'kommer' inte in på stigar, vi GÖR stigar :)


Tror på Ecalos och om jag måste välja 2 till så ligger väl Nordmän familjen ganska bra till, om dom inte splittras isär som så många andra familjestammar. :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe.. Som vi alla vet är trådar som denna värdelösa, TW svänger för snabbt och vilt för att den ska vara givande. V.V.V och kanske WAR får väl vara bevisen för detta på v.4.

Med detta sagt; För att gå långt, långt som stam i spelet krävs stabilitet och uthållighet.
Tre stammar har jag inte, Ä och AT ligger lite för avsides geografiskt för mig för att ha en klar uppfattning om, men två namn blir det.


Ecalos.
Sa någon stabilitet och uthållighet? Jävligt sammansvetsade. Kärnan iaf.
Dessutom är det ju överlägsna herrar på täppan poängmässigt just nu.

ÖL.
Jajaja.. Lite löjligt att nämna sin egen stam, men vi har egentligen allt som krävs. En tokigt bra sammanhållning, få, aktiva spelare, mogna spelare/mogen inställning, spetskompetenser i olika TW-relaterade områden osv..
Finns inte EN spelare i vår stam som flyr under press.
Vi kommer kämpa tillsammans till slutet om den dagen skulle komma, för att sedan starta om på ny värld tillsammans.

Hade ÖL funnits med från starten av denna server hade vi legat högre på ranken.

Så passa er, clowns! ;)

1. Ecalos
2. ÖL
3. ?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
woha! är du säker på att ÖL inte flyr...om nån mutar dem? :)

ÖL - självsäkra. Sålänge verkligheten inte slår dem så lär de väl fortsätta ^^

Ecalos - Hur stoppar man ett skenande tåg i 300 km/h som accelererar? idk

AT - Hur stoppar man veteraner som är krigare sen starten? De måste vara totalt omöjligt ju...
 

DeletedUser

Guest
det finns ju flera stammar men om man räknar med att en del slår ihop sig så tror jag att Henrik har rätt. WAR och KRIM kommer antagligen att slå ihop sig med andra stammar. NAn familjen kommer nog tappa sin sammanhållning mellan stammarna. =Ä= håller inte osv. :)
 

DeletedUser

Guest
Ecalos - Behöver ingen beskrivning, en merge med WAR förväntas inom kort.

AT - Härliga krigare och bra ledning, överlevare. Håller de ihop stammen kommer de stanna länge till.

ÖL - Allt hänger på Ecalos inställning till dem.
 

DeletedUser

Guest
Jag håller lite med mujahedin. Ecalos är som en maskin som kommer nog bli den största utmaningen för alla på v4 någon dag så länge dom håller ihop.

ÖL är som en spelare när dom krigar, det är så jag ser det

så om jag ska nämna dom 3 sista lär det bli

1. Ecalos
2. ÖL
3. Jag själv elr? (kaxig)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag tror av erfarenhet på värld3 att Ecalos kommer att bli utmanade och med kanske lite övermod från Ecalos sida, kan innebära slutet för dom.

=Ä= har mycket mark i väst, men jag vet inte riktigt hur pass duktiga spelarna är, kan vara sim city, jag vet inte men en sammandrabbning med Na familjen skulle bli deras absoluta slut.

AT, en överlevarstam som har krigat otaliga gånger i denna värld. Har annars inte så mycket koll på denna stam.

ÖL, en riktigt hård nöt att knäcka, tänker på texten 'Far jag kan inte få upp min kokosnöt' när jag ser vad den stammen genomför med så få medlemmar.
Med bra diplomati kan dom vinna.

Nordmanna familjen, om ÖL är en svår nöt att knäcka så är det nog svårare att knäcka denna familjen.
Bra sammanhållning, duktiga spelare, Ytterst framgångsrika i krig och bra ledare.
Det är inte för inte som Nordmännen äger Nord/Nordvästra delen av kartan.


Detta är endast vad jag tror ;)
 

DeletedUser

Guest
-=AT=- kan bli att räkna med.

"Nordmannafamiljen, bra sammanhålllning"?
;) Har de visat det de sista veckorna? Tänker på NAV/NAR-grejen. :p
 
Senast redigerad av en moderator:

davveh

New Member
Reaktionspoäng
0
-=AT=- kan bli att räkna med.

"Nordmannafamiljen, bra sammanhålllning"?
;) Har de visat det de sista veckorna? Tänker på NAV/NAR-grejen. :p

Det ni har sett är bara en illusion... ett spel för publiken... Visa sig svag..

roligare att vara en underdog, mindre press på sig att lyckas då... :)
 
Topp