Premade stammar

DeletedUser

Guest
Vad finns det för premade stammar till v6?
Har ju hört en hel del och fått nåt enstaka erbjudande och sådär, men jag är riktigt nyfiken på viilka som ska köra och vart

Antar att Ninjas kör i nordost?

Gief info plix!
 

DeletedUser

Guest
Vad finns det för premade stammar till v6?
Har ju hört en hel del och fått nåt enstaka erbjudande och sådär, men jag är riktigt nyfiken på viilka som ska köra och vart

Antar att Ninjas kör i nordost?

Gief info plix!

Varför bryr du dig om Ninjorna, du är ändå inte välkommen? :D
 

DeletedUser

Guest
Äntligen kom denna sektionen :)

Har lite info om vissa stammar, men vill höra folk säga de först.
 

DeletedUser

Guest
Har faktiskt hört rykten om att TKOTRT (stavning?) ska starta på den här världen. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
NO! Varför!? Kan vi inte lite snabbt hacka oss in och ändra inställningarna så att man inte kan skicka ass utanför stammen?

Eh, bara att döda dom innan dom får noblar den här gången.. simpelt! ;)

*Skickar nakenbilder till Nino & NoSkillz i hopp om att dom ska ändra settings* =P


Din lilla wannabe, han syftar inte på din "Teenage mutant ninja turtle" stam utan om dom riktiga Ninjorna. Kolla min signatur för mer info =)
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Eh, bara att döda dom innan dom får noblar den här gången.. simpelt! ;)

*Skickar nakenbilder till Nino & NoSkillz i hopp om att dom ska ändra settings* =P



Din lilla wannabe, han syftar inte på din "Teenage mutant ninja turtle" stam utan om dom riktiga Ninjorna. Kolla min signatur för mer info =)


Näe.. Får dom såna bilder blir dom för upptagna för att kunna ändra nåt;)

För att återgå till topic så kan jag säga att jag bara vet om en premade stam som ska börja men den kommer nog att floppa ändå:p
 

DeletedUser

Guest
Näe.. Får dom såna bilder blir dom för upptagna för att kunna ändra nåt;)

För att återgå till topic så kan jag säga att jag bara vet om en premade stam som ska börja men den kommer nog att floppa ändå:p

Jo, nakenbilder på mig själv brukar ha den effekten ;)

Vet faktiskt vart flera premade stammar kommer starta däremot låter jag dom skriva det själva. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Är lite seg på betydelsen av premade stamar.
Såg att de stog något om att kärnan var bestämd.
 

DeletedUser

Guest
NO! Varför!? Kan vi inte lite snabbt hacka oss in och ändra inställningarna så att man inte kan skicka ass utanför stammen?

håller med.
Familjestammarna har nästan förstört v2 by now T_T

alla borde göra en pakt emot dom jaevlarna
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Då bestämmer vi att alla stammar med öppen rekrytering ska bli adlade och våldtagna av övriga stammar;)

Men dom är ju lite roliga att kriga mot iaf:)
Älskar när man anfaller en av dom lägre stammarna i en familj och får ett argt brev från deras ledare där dom hotar med att dra med sin familj i ett krig som moderstammen redan har startat utan att meddela övriga vingar om:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Då bestämmer vi att alla stammar med öppen rekrytering ska bli adlade och våldtagna av övriga stammar;)

Men dom är ju lite roliga att kriga mot iaf:)
Älskar när man anfaller en av dom lägre stammarna i en familj och får ett argt brev från deras ledare där dom hotar med att dra med sin familj i ett krig som moderstammen redan har startat utan att meddela övriga vingar om:rolleyes:

Familjestammar i ett nötskal :rolleyes:
 
Topp