VonChelsea Shoppen'

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
4jm0zp.jpg

dn0rbp.jpg

dnizrt.jpg
j5vvac.jpg



Tjena, Alla där ute som behöver Sigs,Vapensköldar osv. Nu kan du snabbt och enkelt få mig att göra dem åt dig genom att kontakta mig antingen på Skype, eller forumet så tar vi detaljerna där.​



Helt Gratis!


Nu är jag tillbaks vilket betyder att jag tar beställningar, // VonChelsea

Ha en fortsatt trevlig dag!

Du kan beställa antingen här på Forumet eller via Skype. Skype namn: vonchelseaa


Välkommen åter!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Min fantasi är inte den bästa, skulle uppskatta om du kom med idéer på hur du skulle vilja ha den i så fall. Så skall jag göra mitt bästa :awsm:
 

DeletedUser

Guest
jag skulle vilja ha en sign.
Färg spelar ingen roll!
Motiv: LongBoarding är mitt liv!! LONGBOARDING 4 EVER

~Mus~ V.11

Mer än så vet jag inte vad du kan behöva :D ingen har riktigt gjort en sign till mig förut, bara en gång...
eller jo detta kan ju behövas:D :
Text, "andalc" och snälla ha med detta: !من عاشق جهان
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du får gärna göra en lite barnslig sign med mycket blått och vitt. när du har tid över.:)
 

DeletedUser

Guest
jag skulle vilja ha en sign.
Färg spelar ingen roll!
Motiv: LongBoarding är mitt liv!! LONGBOARDING 4 EVER

~Mus~ V.11

Mer än så vet jag inte vad du kan behöva :D ingen har riktigt gjort en sign till mig förut, bara en gång...
eller jo detta kan ju behövas:D :
Text, "andalc" och snälla ha med detta: !من عاشق جهان


Börjar jobba på din i morgon, vill du ha den clean så som min är lite nu, eller vill du ha något med Mycket färger... ? It's Your Choice!:awsm: Undrar även om du har skype, lägg isåfall till vonchelsea.
 

DeletedUser

Guest
jag vill ha lite lagom med färjer typ, gärna en svart longboard översida:D men annars rätt så clean som din!
 

DeletedUser

Guest
Om du kan göra en bättre än min får du gärna göra en till mig :)!
 

DeletedUser

Guest
Det är alltid roligt med utmaningar, hur skulle du vilja ha den, animerad ? färger ? font ? Osv. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Inte för att vara en killjoy eller så här, men jag vill i alla fall påpeka att animerade signaturer inte är tillåtna enligt reglerna. Så det är så klart fritt fram att skapa och låta inspirationen flöda, men animerade signaturer kommer tyvärr inte att få vara kvar.
 

DeletedUser

Guest
CENTER]jpg



Denna är till Salu, men självklart med ditt namn då :awsm:​
 

hehe12

Member
Reaktionspoäng
0
Kolla min senaste tråd ifall du kan matcha mina krav,


-------------
Vänliga hälsningar,
 

DeletedUser

Guest
Har inga jobb för tillfället! Så om du lägger till mig på skype i kväll så har du en garanterad signatur att visa upp redan i kväll!:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Har inga jobb för tillfället! Så om du lägger till mig på skype i kväll så har du en garanterad signatur att visa upp redan i kväll!:awsm:

Har addat dig för länge sen. Och har skrivit något men du är "upptagen" så det kommer ej fram...
 

DeletedUser

Guest
Kan säga att jag är tillbaka, så tar emot beställningar. Har lärt mig en del, så kan lova er resultat! ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp