UC mot världen

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Här kommer mina (alltså UCs åsikter) att delas med omvärlden.
Allt från krigsförklaringar till kära hälsningar till vänner vi har här på världen.
Så ska vi börja?

Hur UC skapades.

*Nico och Crazy sitter på en bänk mitt i stan*

- Du Crazy, jag trivs inte i IM längre. Det känns inte bra att vara kvar där. Sa Nico
- Men va fan Nico, ta det lite habba habba zoot zoot nu för fan. Svarade Crazy
- Jo jag vet att jag borde det, men det går inte längre. Blir helt bäng av Zebrornas prickar och nyckelpigornas ränder. Sa Nico
- EEE Nico lille. Du vet att det är tvärt om va? Zebrorna är randiga och det är nyckelpigorna som har prickar. Sa Crazy
- BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Skrek Nico
Folket på torget tittar skumt på Nico.
- Se jag har ingen koll, vi måste göra något. Spottade Nico fram.

- Jaha, vad vi ska göra istället? Jag tänker minsann inte gå tillbaka till Hakuna matata filosofin.
Men du jag har en ide. Svarade Crazy.

* Crazy ställer sig upp på bänken*
- Babe! Vi skapar något tillsammans. Sen kan vi adoptera en massa små saker och lära dom om hur världen funkar.

* Nico tittar upp på Crazy*
- Du snäckan, det var ingen dålig ide.
- Men vad ska vi kalla oss då ? Sa Nico
- Ja vi har ju inte byggt något än, så ska vi säga Under Construction? För vi är ju under uppbyggnad. Svarde Crazy.

* Nico ställer sig upp bredvid Crazy och tar hans hand och lyfter den mot skyn och ropar ut*
- Vi ska adoptera!!
* Folket på torget börjar jubla*
* Längre bort på torget börjar en musikgrupp spela waka waka med Shakira*
* Nico och Crazy hoppar ner från bänken och dansar sig bort mot musiken*


Där har ni hur UC skapades.


När väl UC hade skapats och alla papper var påskriva angående adoptionerna.
Var det ju bara att luta sig tillbaka och vänta på att barnen skulle komma till oss.
Och dom kom, en efter en hem till pappa och far.
Som förälder vill man alltid det bästa för sina barn.
Man vill att de ska ha bra vänner, bo i ett bra område, gå på bra skolor och sen hitta ett bra jobb.

Men där finns alltid människor som försöker trampa på andra för att ta sig högre upp här i världen.

Krigsförklaring mot RT.

*Far Nico kommer hem från jobbet och hittar sin älskade pappa Crazy sittandes på en stol snyftandes. Nico går fram och tar Crazy i handen och frågar vad det är som hänt*

- Folk kastar ägg på våra fönster. De tycker inte om att vi har adopterat. Snyftar Crazy fram.
- Jag ska se vad jag kan göra. Svarade Nico och gick ut på gatan.
*Ute på gatan ställer sig Nico och skriker så att alla grannarna kunde höra*

- Jag vill få ett slut på detta och jag vill gärna att vi stryker ett streck över det som har varit. No hard feelings!
Vi håller oss för oss själva och ni heller er på eran sida.

*Ingen respons*

* Nico vänder då på klacken och går in igen. Nico och Crazy tittar på varandra och ler.
SMACK! Pang poff poff poff poff PANG.
Äggen bara haglar på fönsterna och gör stora fläckar på huset.

*AAAAA nä nu jävlar ropar Nico och går ner i källaren för att hämta yxan. När han kommer upp, hittar han Crazy i det fina förklädet som han hade köpt till honom för två år sen. Förutom det hade Crazy hunnit krigsmåla ansiktet och tagit fram brödkaveln och stod nu reda för att handskas med ohyran*

*Nicos ögon började tåras av glädje. Han kom nu ihåg varför han hade valt Crazy till sin livspartner och sambo*
- Babe. Fönsterna kan vi tvätta men jag undrar vad dom ska göra, när du knäcker deras näsben med din kavel och jag hugger av deras händer med min yxa. Sa Nico.
-Redo älskling ? Frågade Crazy
- Alltid vännen! Svarade Nico och stormade ut med yxan i högsta hugg.

Slut på Krigsförklaring.

När UC skapades försökte Nico sluta fred med RT, men fick inget svar. Utan blev bara ignorerad.
RT fortsatt dock med sina attacker och Crazy fick fortsätta att tvätta sina murar.
Och det är där vi står idag.

Crazy UCs språkrör signar ut
 
Senast ändrad:

don7661

Member
Reaktionspoäng
0
- Ja vi har ju inte byggt något än, så ska vi säga Under Construction? För vi är ju under uppbyggnad. Svarde Crazy.

hmm gamla v5 spelare ? annars den stam namnet är gammal ...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
- Ja vi har ju inte byggt något än, så ska vi säga Under Construction? För vi är ju under uppbyggnad. Svarde Crazy.

hmm gamla v5 spelare ? annars den stam namnet är gammal ...

Nico är känd för och va .se's största copy cat :*

Trodde ni äntligen gått man mode och förklarat krig på allt och alla ;) Kanske är crazy som håller tillbaka dig nick? :D
 

DeletedUser

Guest
Trodde jag också vi gjort ett tag.. hoppas kan man alltid :)
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
*Följande scen utspelar sig i Nicos och Crazys vardagsrum. *

Nico ligger i soffan och slötittar på Champions league, när Crazy kommer in med saft o bullar.
Du vännen, det hände en sak på barnens skolan idag. Sa Crazy
Vadå vad är det som har hänt? Frågade Nico och sätter sig upp i soffan.
Jo idag blev Alea iacta est påhoppad av ett gäng dumma människor.
Skulle nog vilka kalla dom Bitches faktiskt. Sa Crazy

Vad i glödheta är det du säger? Har någon varit på min älskade lille son? Svarade Nico.
Ja, dom kasta sten och ropade fulla ord åt honom.
Inte nog med, när Tussi89 gick dit för att försvara sin bror. Började dom även vara elaka mot henne. Sa Crazy.
Nico flyger upp och börjar gå omkring i rummet.
Men snutte lugna dig. Sa Crazy

Näää förlåt men jag måste gå ett varv runt kvarterat för att lugna mig.
Sa Nico och tog på sig sin jacka för att gå ut i vårkvällen.

När han kommer ut på gatan tar han ett djupt andetag och börjar gå ner mot stan, för att köpa en dosa snus.
När han gick förbi parken ner mot stan hörde han ett gäng killar ropa glåpord. Nico ser inte vem det är som står och gormar för det är mörkt i parken. Men han bryr sig inte, han är van vid att folk vågar kaxa sig. När dom kan gömma sig i det dolda.

Blipp blipp.

Nico tar upp sin telefon, det är PsykoKneten som hade smsat.
*Jag älskar dig pappa, skynda dig hem*. Står det i smet.

Han blir genast på bättre humör och går lite fortare mot affären, så han ska kunna kom hem fortare.

*I affären*
Tjena, jag skulle vilja ha en dosa general lös. Sa Nico
Nico tar upp sin plånbok och ser fotot på sin familj och är verkligen nöjd med att han adopterat allihop.
Han betalar och ska just gå ut från affären när Intoxicated ställer sig i vägen för honom.

Amen tjena smulan, vad gör ett sådant litet kex ute såhär sent.
Det är inte säkert för sådana som dig. Sa Intoxicated.

*Nico bara stirrar på mannen och skakar på huvudet*

Vi har startat en namninsamling, för att få bort er från vår fina stad.
Och eftersom ni har så stor familj så, har vi valt att dela ut flygblad till alla vi ser. Så vi blir fler i vår kamp mot er. Sa Intoxicated

*Nico spänner ögonen i Intoxicated och tar två steg närmare honom*

Okay, är det så du vill lösa detta, okay då kör vi. Sa Nico och gick ut från affären.
Utanför affären träffar han på sina 5 åriga tvillingar Gugget och Rageace i följe av sina bröder Alexander den store och AgaToN SaX*

Tjena Farsan. Brummar Alexander den store och AgaToN SaX i kör.
*Nico bara ler* Han är så stolt över sina söner som lever på gymmet och blir större för varje dag. Och vet att dom kommer göra allt för att försvara sin småbröder som bara lever livet.
Han tar småttingarna i händerna och börjar traska hem.

*Hemma i lyan*

Sv3nsk min lilla älskling var är du ? Ropade Crazy från köket.
*Sv3nsk kommer dundrande in i köket med en lastbil i handen.*

Vad är det pappi? frågar Sv3nsk.
Kan du säga till dina syskon att det är strax är mat. Sa Crazy
Javisst säger Sv3nsk och springer iväg samtidigt som han brummar.
Tussi89 kan du lägga ifrån dig paddan och duka ? Ropar Crazy ut i vardagsrummet.
Men näää, stönar Tussi89, jag är upptagen med att prata med honom du vet. Svarar hon.
Jaja, jag gör det väl själv då. Sa Crazy.

*Det går en halvtimme och grabbarna kommer hem och alla samlas runt bordet*

Jag kan be bordsbön. Sa Insider
Kära Hulken tack för att du är stor och grön och är väldigt tuff. Du är min idol. Amen.

Vilken fin bön Insider. Sa LA IKZU och började ta upp sallad.

Jaha barn, vi har en väldigt viktig sak att ta upp här ikväll.
Vi är en väldigt speciell familj och jag och pappa älskar er alla. Men alla männsikor är inte lika trevliga som oss.
Utan de vill ha bort oss från vårt fina hem. Sa Crazy
Så barn vi måste kämpa och försöka övertala folket runt oss. Att vi är snälla och rara människor. Fortsätter Crazy

Ja jag hörde hur några från Bitches pratade med ett gäng från PKG att de skulle fortsätta mobba Alea iacta est. Sa Vurpalainen.
Oj. Jag hörde hur några från Bitches pratade med killar från Rosa om att de också skulle mobba honom. Det hända vid tre tiden idag vid rökrutan. wops. Sa Guy LeDouche

RÖKRUTAN??? Sa Crazy förfärat.
Har du börjat röka min påg. Ungjävel upp på rummet med dig, på en gång !

Men pappa han har faktiskt slutat röka, han har inte tagit cigg av mig på säkert en vecka. Förklarar LA IKZU snällt.

Ursäkta va falls? Morra Nico! Har din lillebror tagit cigg av dig och du har inte sagt något? Och för det andra så sa du att du hade slutat. Det var ju dealen för att du skulle få körkortet.

Men chilla farsan, va fan. Låt småttingarna ha lite kul. Skrattar Gunde Svan fram.

Nog om rökning nu, ni vet att jag blir helt upp stressad när vi pratar om det. Sa Crazy

Men då bestämmer vi att vi också ska gå ut med flygblad och berätta för omvärlden. Att PKG, Rosa och Bitches är hemska människor. Som inte tycker om annorlunda familjer.


*I ledningskanalen på skype*
Nico jag pallar fan inte spela i sommar, helt seriöst. Säger Crazy
Nä vem fan gör det. Svarar Nico
Ha jag kom på en sak, kan vi inte ha vinnarfest hos dig i sommar? Frågar Crazy
Lätt vi ska. Svara Nico

*UC allmänna chat*
Barn det är fest hos Nico i sommar. Vi ska ha vår vinnarfest där.
Så grabbar dags att odla slutspelsskägg och tjejer ja ni får inte raka benen. Och så öka vi tempot, nu visar vi var skåpet ska stå.



Vi förklarar krig mot följande stammar PKG, Rosa och Bitches.

Gl hf

/Crazy UCs språkrör mm
 

DeletedUser

Guest
ajha gott folk, nu när kriget pågått i 3 dar kanske det är dax för en lite statistik uppdate. lite fult kanske då vi hade en liten mini offeniv, om man nu kan kalla det en offensiv...

Sida 1:
Stammar: UC
Sida 2:
Stammar: Two, ROSA, PKG

Timeframe: 27/03/2014 07:20:41till29/03/2014 09:57:10

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 24
Sida 2: 33
Skillnad: 9

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 8
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 178,447
Sida 2: 191,961
Skillnad: 13,514

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 132,213
Sida 2: 62,632
Skillnad: 69,581

chart
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Men men skall ni kriga mot oss?
Hur som helst så saknar jag dina texter. De är underbara.
Kram Pia
 

Sgt. Elite

Member
Reaktionspoäng
0
Hahaha så jävla klockren! Får väl adla mig nämre fronten så att jag också får lite roligt! :D
 

DeletedUser

Guest
Lite statistik såhär på kvällskvisten. So far in i kriget leder UC. Skulle säga att vissa kämpar hårt hos fienden, andra inte.


Sida 1:
Stammar: UC
Sida 2:
Stammar: ROSA, Two, PKG

Timeframe: 27/03/2014 07:20:41till31/03/2014 22:16:29

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 81
Sida 2: 64
Skillnad: 17

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 56
Sida 2: 15
Skillnad: 41

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 576,617
Sida 2: 378,919
Skillnad: 197,698

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 437,237
Sida 2: 112,483
Skillnad: 324,754

chart
 
Topp