TO vs ÄGER

DeletedUser

Guest
Jomenvisstserru... :rolleyes:
Eftersom vi i DH mer lr mindre rensat de flesta ÄGER-byar, så kan du glida in på en räkmacka..

Varför adlar ni en massa grått i er stam då för :confused:
Plocka ÄGER..
He he, du kanske missade lite av poängen i mitt skämt/ironi om hämnd. Kolla styrkeförhållandet i de två kontinenterna mellan mig o äger, men visst kan jag väl skicka på lite off där om det gör att du blir gladare? Om du skriver ditt spelarnamn på V1 kan du få rapporterna "born to please":)
 

DeletedUser

Guest
Inte lätt att sitta i TO nu när DH i form av Kruxet talat om slutkrig mot alla stammar utom GPR. Något vi visste i ÄGER eftersom de naturliga fienderna efter ÄGER skulle bli de allierade/IAP stammarna till DH.
När du anfaller så läs där det står "ska du anfalla med enbart DEFF trupper?". Nja, fortsätt med barbarerna då det är enklare för defftrupperna att ta över. Samtidigt blir det svårare föär DH att vinna.

Numera pensionerad lirare.
 

DeletedUser

Guest
Inte lätt att sitta i TO nu när DH i form av Kruxet talat om slutkrig mot alla stammar utom GPR. Något vi visste i ÄGER eftersom de naturliga fienderna efter ÄGER skulle bli de allierade/IAP stammarna till DH.
När du anfaller så läs där det står "ska du anfalla med enbart DEFF trupper?". Nja, fortsätt med barbarerna då det är enklare för defftrupperna att ta över. Samtidigt blir det svårare föär DH att vinna.

Numera pensionerad lirare.

Inte vara purken nu för att du väggade allt, deff "rules". Sist jag kollade så var dina byar inte grå, men tyvärr kom min offensiv av sig när vår allierade förklarade krig, så kom igen nu o var med o ha skoj hela vägen in i kaklet (dina trupper är ju vana, he he). Vi kan ff panga på lite i söder och blir det tråkigt mot DH, så kan vi slåss sinsemellan en gång till
 

DeletedUser

Guest
Inte vara purken nu för att du väggade allt, deff "rules". Sist jag kollade så var dina byar inte grå, men tyvärr kom min offensiv av sig när vår allierade förklarade krig, så kom igen nu o var med o ha skoj hela vägen in i kaklet (dina trupper är ju vana, he he). Vi kan ff panga på lite i söder och blir det tråkigt mot DH, så kan vi slåss sinsemellan en gång till

Nejdå, jag är inte purken. Hade en fin taktik mot dig som skulle fungerat fin fint, men så lämnade SHINEX in och allt gick i stöpet. Jag hade tänkt att hänga med så länge SHINEX fanns på banan men så lämnade han in av olika orsaker. Sen fanns inte förrutsättningarna att vända kriget med så få spelare till hands som var motiverade. Dessutom tröttnade jag på att logga in varje kväll. Gött att vara ledig.

Dock spelar jag något jag gillar. Det är faktiskt WorldOfTanks som ger möjlighet till korta sessioner på sådär max 15 minuter. Mitt nick är "cruzade7" där.
 

DeletedUser

Guest
Kollade precis o byarna var gråa, trist. du var en frisk j-kel som pangade på hela tiden, askul, så vi hade kunnat ha nytta av dig i den här sista leken "DH + GPR mot resten". Nu när det äntligen smäller till igen, så borde det finnas en "ångra-knapp" till utträde från V1
 

DeletedUser

Guest
Synd att det dröjde så länge med den slutliga uppgörelsen bara. Många av våra spelare tröttnade och slutade. När jag pangade på hade jag ändå 30-40 % off i reserv. Skulle till att ändra taktik till 30 off på en eller två byar och fejk på övriga med ungefär lika mycket på varje fejkby. Väldigt tätt. Då hade det blivit svårt att hänga med. Hade SHINEX hakat på så, nåja, så bidde det inte.
Gissar att ni ligger i underläge mot GPR och DH eller var det knoll och tott de hette?.
 

DeletedUser

Guest
Njae, du glömmer en sak o det är att ni slogs mot TO även om deit bara var jag kvar i söder, så hur mycket off ni än pumpat in hade det alltid funnits deff kvr eller på ingång. dH spanade precis en by, så de vet vad som finns i en vanlig by i K72 och då är inte allt framme än.

Skillnaderna är lite större än mellan oss, men moralen är bättre
 

DeletedUser

Guest
Det var ganska klart för oss att du fick hjälp. Så mycket deff hade du inte ensam kunnat uppbringa. Men min taktik hade fungerat även med tungt besatta byar, även om det varit tidsödande. Är DH smarta letar de därför upp de svagare delarna i TO och kör över dem tills de blir förstärkta. Sen letar de upp de nya svaga delarna och kör på där. Till slut tar också TO slut.
 

DeletedUser

Guest
Jo, o precis som i verkliga livet gäller det att veta när man ska sluta ta stryk o ducka =D. Det är som vanligt alltid en fråga om tajming + att försvara oss är vi j-ligt bra på, oavsett hur. Nu är det ju som det är, men det hade varit kul att se hur det gått!! En annan sak som hade varit kul att fantisera kring (ytterligare ett om) var hur det gått om inte min PA arezzo hade lagt av huxflux veckan innan utan att lämna KÖ?? Han o jag hade ett ganska bra koncept för att hantera er. Första vändan vi slogs så dunkades det på friskt även från den självutnämnda mästarstammen SK, så numerären i söder var väl som den alltid har varit, men vi var och, viktigast av allt, är kvar:)
 

DeletedUser

Guest
Jag ska nog ge er i TO en match en vacker dag ;) Jag hör av mig igm till dig då (;
 

DeletedUser

Guest
Vi har redan haft ett otal matcher genom åren, men nu är det titelfighten "DH mot resten" som gäller, så t.o.m. jag kan tänka mig att i god Sun Tzuistisk-anda (eget påhittat ord, men jag hoppas att ni förstår vad jag menar;-) jobba med mina fienders fiender.
Hej kompis, var har du varit, ska vi leka?
 

DeletedUser

Guest
Jag ska nog ge er i TO en match en vacker dag ;) Jag hör av mig igm till dig då (;

Gött att du stängde ner o återuppstod som nian så att du kunde hålla ditt löfte.
Mycket Sun Tsu nu, men i och med att det är du, så kör vi ett citat till "känn din fiende"
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Nä nä, kan intyga att det inte är nian och det kan nian själv med.
Men var sitter den här stollen då??? På stolen med en grogg?? På en häst ridande över gröna ängar?? På en Harley sakta glidande genom bokskogens falnande löv?? Kanske sitter han på på nån eller så blir han påsatt??? Är ju ändå fredag!!!:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Kruxet, du e en värre förnekare än clinton och magnus uggla tillsammans eller så är du så knall att du inte vet vilka lirare som sitter på alla era tomkonton. eGP har ju i praktiken erkänt :)
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Kruxet, du e en värre förnekare än clinton och magnus uggla tillsammans eller så är du så knall att du inte vet vilka lirare som sitter på alla era tomkonton. eGP har ju i praktiken erkänt :)

Jag vet vad jag gör även när jag inte vet vad jag gör...tror jag??? ;)
Men frågan kvarstår, sitter EgP på ett DH-konto eller inte? Nja kanske, kanske inte. Om han sitter på ett konto, är det Nian, hmmm, ...???

Sen Clinton var en cool snubbe, fick ju cigarren snoppad (ohh I like it), är mer poppis än nånsin och Uggla har fan gjort bra låtar en gång i tiden som ökat på fyllan mer än vanligt, så tack för det goda orden. ;)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Eller? Oavsett är det lite tidsfördriv att spekulera. Din anfallsteknik känner jag igen, men e. U. Är det scriptattacker, så vi får väl se vem som sitter var o viktigast av allt vem som är kvar. Ditt konto är borta, vilket är en seger i sig :)
 

DeletedUser

Guest
Eller? Oavsett är det lite tidsfördriv att spekulera. Din anfallsteknik känner jag igen, men e. U. Är det scriptattacker, så vi får väl se vem som sitter var o viktigast av allt vem som är kvar. Ditt konto är borta, vilket är en seger i sig :)

Har jag o nian samma anfallsteknik då? ;)

Ja en seger i sig kanske det är, finns anledning till att jag tog bort kontot ;)
 
Topp