SuSa + SusSa VS DEATH

DeletedUser

Guest
Hej svejs.

Tror de flesta just nu vet vad som pågår mellan SuSa, SusSa och DEATH. Jag tänkte även låta er ta del utav hur det går så jag uppdaterar då och då hur det går.

Till er fd SuSa spelare som nu lirar i DEATH: "Så man bäddar får man ligga".

Önskar båda parterna stort lycka till. Hoppas på ett trevligt krig ifrån båda sidorna, utan en massa fulspel och den biten.

GL & HF


Sida 1:
Stammar: SuSa, SusSa
Sida 2:
Stammar: DEATH

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 31
Sida 2: 6
Skillnad: 25

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 205,510
Sida 2: 54,872
Skillnad: 150,638

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ursäkta mig men Tinglo o co, inte rätt person som lägger upp det här på externa och speciellt med citatet "Så man bäddar får man ligga"
 

DeletedUser

Guest
För du är en s.k flykting från början som sedan hoppat in som co på ett annat konto i susa...

Och sättet du skriver på
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Hoppas på en väldans massa tjäbbel sidor emellan !! tjäbbel, tjäbbel, tjäbbel

Lycka till, ska bli kul att följa.
 

DeletedUser

Guest
För du är en s.k flykting från början som sedan hoppat in som co på ett annat konto i susa...

Och sättet du skriver på

Ni ifrån onc, ska ni verkligen snacka om flyktingar? Oavsett vad som var planerat sedan tidigare så tog ni fortfarande in en flykting.
 

DeletedUser

Guest
Ni ifrån onc, ska ni verkligen snacka om flyktingar? Oavsett vad som var planerat sedan tidigare så tog ni fortfarande in en flykting.

Prata inte med mig om de :cool:

En flykting som oavsett vad hade krossat er, men det hör inte hit.

Lycka till, Susa is going down, eller ?
 

DeletedUser

Guest
Prata inte med mig om de :cool:

En flykting som oavsett vad hade krossat er, men det hör inte hit.

Lycka till, Susa is going down, eller ?

The fugitive krossade inte oss, det gjorde onc och stammen norge tillsammans.

Håll dig till ämnet eller var tyst. Vill du något så ta det i skypen. Eftersom att synas och få uppmärksamhet är det viktigaste för dig så kan jag göra en gruppchatt med lite random tw spelare om du vill. Där kan du få snacka hur mycket du vill men kladda inte ner denna tråd med ditt skitsnack. :)
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
ursäkta mig saanden , men vem har sagt att du skall kommentera vem som lägger ut detta ???

Ni tar in flyktingar i onc också, haha kommer ni ihåg, det var ju därför ni drog iap med oss och förklarade krig för ni höll inte era löfte, när vi väl visar svart på vitt för er, så skiter ni i det. Saanden, du skall bara vara tyst och inte kommentera..... Ni är fan lika jävla fula som alla andra...

Vi kan visa allt svart på vitt, men då kommer ni med jävla bortförklaringar för att ni aldrig kan spela rent. Good bye och förstör inte bår tråd !!! Vår statestik tråd mot våra fiender.
 

Cingeto

Member
Reaktionspoäng
0
Sluta va taskig mot saaanden, jag tror ni älskar varandra innerst inne <3 hursomhelst är det kul om någon skriver på forumet iaf.

Saaanden du är välkommen i vår tråd om du är snel.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Då var det klappat och klart.

Lycka till och må bästa stammen vinna.


Stammen ligger nu i krig med Deathly Hallows!

Krigets namn: Upp till Bevis

Krigsförklaring:
Eftersom ni inte behagar att förklara krig även då ni anföll först, så kör vi istället!

ni har nu valt ert val för denna värld och vi ska se till att ni faller med eller utan heder i behåll!
oss spelar det ingen större roll!


nu kör vi, må det adlas hejvilt
 

DeletedUser

Guest
Vill ju minnas att du blev utadlad rätt fort?

knip igen och visa att du kan spelet istället.

Knip igen? Är du rätt person att säga knip igen på externa? Enda som bör knipa igen är du efter allt ditt skit du ställt till med och sedan varit jävligt stor i munnen. :)

Minns också att det var två stammar emot en spelare.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Knip igen? Är du rätt person att säga knip igen på externa? Enda som bör knipa igen är du efter allt ditt skit du ställt till med och sedan varit jävligt stor i munnen. :)

Minns också att det var två stammar emot en spelare.

haha jo jag kan säga precis vad jag vill då jag inte ställt till med ett skit :)
Oavsett vad Tinglo och gubbLorden säger.

De verkar ju va helt dumma i huvet då de inte inser att jag jobbar 9-20 varje dag och gjort sen v28 startade istortsett och därför ej kunnat bidra till särskilt mycket. Men likfan har jag ställt till världen? :D hahaha herregud.

Är skönt att ej vara med i SuSa igen, jag förstår verkligen varför folk säger som de gör om susaspelare. Jag är ej längre blåögd och vill nu be samtliga som jag diskuterat v21 och vad susa står för om ursäkt.
jag har målat upp dem till något de ej va.

Återigen, förlåt.

Mvh
Nico
 
Topp