SuSa mergar med OnC

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Haha vad du är gullig! Men snälla lilla rara gumman, var det inte du som pratade mycket och sedan lämnade slagsfältet med svansen mellan benen i värld1? Snälla lilla rara gumman....

Vänta.. va? V1 lämnade jag efter att ha spelat där i ca 1 års tid. Tack vare flytt och lite annat som strula till det, sen tog jag frontkonto emot såväl Knight som DH och slutade i samma veva som SFFN och övriga ledare, efter den sista gemensamma kataoffensiven emot IAMXERXES eller vad han hette. Då satt jag på Huggormen kontot och Knass kontot dessförinnan, så vet inte vad du pratar om faktiskt. Enlighten me, via pm.

Padox, jag tänkte inte ens nämna nukesen men när du pratar om det var det väldigt skönt att döda ett par nukeadels för dig ;) Sedan pratade jag inte om min prestation i kriget överhuvudtaget, då jag inte gjort ett skvatt egentligen mer än kattat lite på era byar och dödat ett par nukes för dig när du sov, absolut och hållt lite fakes ute ett par vändor. Men inget egentligt som ska skrytas med. Vilket jag inte försökt göra heller.

Nu signar jag ut, ha det gött och kötta hårt allesammans!
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Vänta.. va? V1 lämnade jag efter att ha spelat där i ca 1 års tid. Tack vare flytt och lite annat som strula till det, sen tog jag frontkonto emot såväl Knight som DH och slutade i samma veva som SFFN och övriga ledare, efter den sista gemensamma kataoffensiven emot IAMXERXES eller vad han hette. Då satt jag på Huggormen kontot och Knass kontot dessförinnan, så vet inte vad du pratar om faktiskt. Enlighten me, via pm.

Padox, jag tänkte inte ens nämna nukesen men när du pratar om det var det väldigt skönt att döda ett par nukeadels för dig ;) Sedan pratade jag inte om min prestation i kriget överhuvudtaget, då jag inte gjort ett skvatt egentligen mer än kattat lite på era byar och dödat ett par nukes för dig när du sov, absolut och hållt lite fakes ute ett par vändor. Men inget egentligt som ska skrytas med. Vilket jag inte försökt göra heller.

Nu signar jag ut, ha det gött och kötta hårt allesammans!





Jadu
Huggormen kontot var ju ett rent helvete ^^

du tappade ett 2 mille cluster minst 20h bakom front till Knight/Dh......
så säg inte att lategame är din starka sida hehe;)


(eftersom du sa att: Då satt jag på Huggormen kontot)

och det var katastrof när jag fick kö:)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Om du kollade din fakta innan Padox, så hade Huggormen kontot inte haft ett inlogg på 1 månad, när Hampus skrev och tjata på mig om att ge bort lösenordet. Så de kunde fixa ny ägare. När jag satt, hade jag enbart gått plus emot såväl Knight som DH. Om än, bara för en kort stund (2-3 månader).
 

DeletedUser

Guest
Om du kollade din fakta innan Padox, så hade Huggormen kontot inte haft ett inlogg på 1 månad, när Hampus skrev och tjata på mig om att ge bort lösenordet. Så de kunde fixa ny ägare. När jag satt, hade jag enbart gått plus emot såväl Knight som DH. Om än, bara för en kort stund (2-3 månader).

TheDogOfWar did it again... lilla rara adam, snälla sluta skryt du gör bara bort dig... jag spelade på v1 i mer än 3 år och vet vad du gjorde och inte gjorde. Du är en spelare som lämnar så fort det smäller, blir det jobbigt för dig så håller du i max. 1 vecka och fått ett jobb irl eller har skolan att ta hand om....
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Om du kollade din fakta innan Padox, så hade Huggormen kontot inte haft ett inlogg på 1 månad, när Hampus skrev och tjata på mig om att ge bort lösenordet. Så de kunde fixa ny ägare. När jag satt, hade jag enbart gått plus emot såväl Knight som DH. Om än, bara för en kort stund (2-3 månader).



lol det kontot gick inte + någonstans?

när sa du att du satt?
precis innan Ebolas och rubbet gråa sig?
i så fall gick du inte + på det kontot och det vet jag eftersom jag satt dagligen och klagade på det kontot i skypen eftersom det tappade mer och mer byar inne i oss....
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
lol det kontot gick inte + någonstans?

när sa du att du satt?
precis innan Ebolas och rubbet gråa sig?

Exakt. Vid den tidpunkten, slutade samtidigt som Somalia For FN, eggeh och Pöta m.fl. Samma dag, samma kväll.

Jupiter, sluta hitta på massa saker och håll dig till fakta istället, eftersom du inte har en aning om vad jag gjort/inte gjort uppenbarligen.
 

DeletedUser

Guest
Exakt. Vid den tidpunkten, slutade samtidigt som Somalia For FN, eggeh och Pöta m.fl. Samma dag, samma kväll.

Jupiter, sluta hitta på massa saker och håll dig till fakta istället, eftersom du inte har en aning om vad jag gjort/inte gjort uppenbarligen.

Jag hittar inte på saker som du gör gumman. Du säger att du är en bra mid/late gamer, men det fick vi se i v1, behöver inte ens skriva nåt mer om saken. Historian kommer att upprepa sig vänta bara tills lilla adam får det lite jobbigt och han kommer få ett jobb irl
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Håll er till ämnet, pls. Det är inte intressant att se er spänna musklerna.
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Exakt. Vid den tidpunkten, slutade samtidigt som Somalia For FN, eggeh och Pöta m.fl. Samma dag, samma kväll.

Jupiter, sluta hitta på massa saker och håll dig till fakta istället, eftersom du inte har en aning om vad jag gjort/inte gjort uppenbarligen.



som sagt ;)

värdelös prestation och 2 mille tappat 20-30 h bakom front ^^

lycka till adam:)
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Sida 1:
Stammar: SuSa
Sida 2:
Stammar: OnC, Lagrad

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 864
Sida 2: 1,712
Skillnad: 848

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 89
Sida 2: 98
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 5,425,959
Sida 2: 10,783,676
Skillnad: 5,357,717

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 695,960
Sida 2: 795,067
Skillnad: 99,107

chart





Lite statistik för att komma tillbaks on topic:)





Sida 1:
Stammar: SuSa
Sida 2:
Stammar: OnC

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 864
Sida 2: 1,122
Skillnad: 258

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 77
Sida 2: 90
Skillnad: 13

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 5,425,959
Sida 2: 6,972,273
Skillnad: 1,546,314

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 611,074
Sida 2: 747,547
Skillnad: 136,473

chart
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Då världarna är utformade som dom väl är räknas väl det som mid/late när hemligheterna väl släpps

Aja, dags att tagga inks:)

Puss och ha en underbar helg allihop! :)

Faktiskt otroligt trist hur korta världarna har blivit, men såklart man måste anpassa sin syn gentemot mid/late sett till det nya! Helt rätt.
Puss på er
/gås
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Sida 1:
Stammar: SuSa
Sida 2:
Stammar: OnC, Lagrad

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 864
Sida 2: 1,712
Skillnad: 848

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 89
Sida 2: 98
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 5,425,959
Sida 2: 10,783,676
Skillnad: 5,357,717

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 695,960
Sida 2: 795,067
Skillnad: 99,107

chart





Lite statistik för att komma tillbaks on topic:)





Sida 1:
Stammar: SuSa
Sida 2:
Stammar: OnC

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 864
Sida 2: 1,122
Skillnad: 258

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 77
Sida 2: 90
Skillnad: 13

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 5,425,959
Sida 2: 6,972,273
Skillnad: 1,546,314

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 611,074
Sida 2: 747,547
Skillnad: 136,473

chart

Dra inte in lagrad i den här tråden..
 

DeletedUser

Guest
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag har sårat dig på något sätt. Nu, tillbaka till ämnet.

Du har inte sårat mig på något vis, jag tycker de bara är jäkligt tråkigt att läsa detta onödiga snacket från dig, rappi och Adam !
 

DeletedUser

Guest
Du har inte sårat mig på något vis, jag tycker de bara är jäkligt tråkigt att läsa detta onödiga snacket från dig, rappi och Adam !

Onödigt snack? Jag och Adam höll en klart godkänd nivå i vår konversation.
Tycker Adam är en söt pojk.

Bra krigat av Oland förövrigt. Enda jag kan ge cred hittills :)
 

DeletedUser

Guest
Onödigt snack? Jag och Adam höll en klart godkänd nivå i vår konversation.
Tycker Adam är en söt pojk.

Bra krigat av Oland förövrigt. Enda jag kan ge cred hittills :)

Men varför inte ta annat snack i pm eller nån annanstans ist för vår krigstråd, visst ni hade en god nivå.

haha herregud nico
 

DeletedUser

Guest
Smutskasta inte Adam nu, Huggormen var det jag som fuckade på tiden man var noob. Så, då var det avklarat. Iofs gav jag ju upp nästan direkt när incsen började hagla höhö. Fast det hör inte hit:)
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
lol det kontot gick inte + någonstans?

när sa du att du satt?
precis innan Ebolas och rubbet gråa sig?
i så fall gick du inte + på det kontot och det vet jag eftersom jag satt dagligen och klagade på det kontot i skypen eftersom det tappade mer och mer byar inne i oss....

Det var ajzpain som satt innan har ja för mig. adam satt way innan du kom in i -sk- bilden.
 
Topp