Ryktas att

DeletedUser

Guest
Ryktas att det small en del inatt och den sista hemligheten som behövdes nu ägs av RageQ!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att V18 nu är över , så man kan bara softa in nu och skita i spelet
 

DeletedUser

Guest
Du har kämpat fullt på och allt, och gjort alltid din bevisa. du är GO spelare. :cool::cool:

Förklara vad han gjorde? Han blev neradlad på bara några dagar efter NB förklarade krig. Skicka tåg på 4sek mm.. Sedan blev han uppdeffad av hela NB och starta adla massa barbs.. Han fick hemligheten dock som hela NB och NW deffa upp = en bra ob-F rank då vi i RageQ så gäääärna ville ha den.. :)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ryktas att jag är riktigt snäll idag och vill att ni bara skriver rykten i ryktestråden.... Ni får ändra själva. Kram
 

DeletedUser

Guest
Förklara vad han gjorde? Han blev neradlad på bara några dagar efter NB förklarade krig. Skicka tåg på 4sek mm.. Sedan blev han uppdeffad av hela NB och starta adla massa barbs.. Han fick hemligheten dock som hela NB och NW deffa upp = en bra ob-F rank då vi i RageQ så gäääärna ville ha den.. :)

Den ända anledningen han har är att han hade hela RQ på säg och samt förlorade han typ allt, jag tycker han kämpa bra.
 

DeletedUser

Guest
Förklara vad han gjorde? Han blev neradlad på bara några dagar efter NB förklarade krig. Skicka tåg på 4sek mm.. Sedan blev han uppdeffad av hela NB och starta adla massa barbs.. Han fick hemligheten dock som hela NB och NW deffa upp = en bra ob-F rank då vi i RageQ så gäääärna ville ha den.. :)

ryktet säger att vissa tydligen fått storhesvansinne
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ryktas att jag börjar tycka att ni närmar er personangrepp och annat med en rasande fart... Jag är snäll och låser inte tråden idag.
Kram
 
Topp