Rate the player

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Betygsätt spelaren som skrivit innan dig med poäng (t.ex 1-10) där högst är bäst och lägst är sämst.
Avsluta sedan med ditt nick om du vill bli betygsatt så att nästa person vet vem du är.

Så att säga - liknande det här:

Betygsatt: Gummistövel
Poäng: 9.5/10, Ligger fint till där på top fem med bra poäng
OBA: 9.8/10 Finns knappt någon som 'köttat fler opponenter än dig
Position: 7/10 Ser lika bra ut som alla andra positioner på kartan ungefär.. inget speciellt dåligt
Profil: 1/10 Den har iallfall fin bakrundsfärg, mycket mer är det inte :p
Stam: 9.3/10 Känns som att det är en utav kvalitetsstammarna som kan sina saker.
Rykte: 9./10 Dig har man sett ungefär överallt och hört det snackas om.

Betygsätt: C***
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
C***

Poäng: 9/10, top 20. kan inte klaga :)
OBA: 8/10 bra OB för dina poäng. Snart top 20
Position: 7/10 Ser bra ut, finns bra farmer och framtida adlingsobjekt, klustret verkar vara bra stärkt så kanske dags och breda ut sig lite?
Profil: 8/10 färglatt och clean med spoiler. snygg bild
Stam: 10/10 tror starkt på denna stam! lågt medlemmstantal och en jävla massa adlingar redan.
Rykte: 8/10 sen v16 har man respekterat dig. du syns i forumet skapligt mycket.

Rate: Start
 

DeletedUser

Guest
AYUkaz


Poäng: 6/10 Du har inte så mycket
OBA: 6/10 Du har lite iaf :)
Position: Inte bra då 3-4 spelare är större än dig..
Profil: 7/10 Ja ganska cool
Stam: -

Rykte: aldrig hört om !



RATE: Paddecool1998
 

qwertasdfg

Member
Reaktionspoäng
0
Paddecool1998

Poäng: 6/10 duger men inte bra direkt
OBA: 1/10 Du har ingen
Position: 8/10 Massor med 500-1000p spelare nära dig och 2 1,5k spelare som blir fina nya byar.
Profil: Har ingen
Stam: Rank 2 poäng men dålig ob ranking.. Inget jag tror på i längden

Rykte: Idk

Rate: qwertasdfg
 

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
qwertasdfg

Poäng: 5/10 Helt okej.
OBA: 2/10 Inte alls bra, ser ut som om du spelar deff.
Position: 6/10 Många bra byar du kan adla men ser inte ut som du har kontroll över ditt område.
Profil: -5/10 Så dåliga utmärkelser att du får minuspoäng.
Stam: 6/10 Den enda spelaren känner igen är RockDeRock, dock är han en rätt bra spelare.
Rykte: 2/10 Tror jag sätt dig spela någon gång innan och det har inte gått så bra.

Rate qwertasdfg
 

DeletedUser

Guest
qwertasdfg

Poäng: 3/10 lite snålt.
OBA: 2/10 Inte alls bra, ser ut som om du spelar deff.
Position: 6/10 Många bra byar du kan adla men ser inte ut som du har kontroll över ditt område.
Profil: -5/10 Så dåliga utmärkelser att du får minuspoäng.
Stam: 6/10 Den enda spelaren känner igen är RockDeRock, dock är han en rätt bra spelare.
Rykte: 2/10 Tror jag sätt dig spela någon gång innan och det har inte gått så bra.

Rate qwertasdfg

denna var lätt ja håller med över hållande.. :p sänker dock för poängen.

Rate south park ;)
 

Jo-Se

Member
Reaktionspoäng
0
South Park

Poäng: 7/10 Nice poäng, ligger och kivas i toppen. Har vad jag kallar perfekt läge om alla indianer ligger i kanoten
OBA: 9/10 Köttar på fint!
Position: 9/10 Ingen som verkat överdrivet hotfull i haggorna dvs många bra byar att adla.
Profil: 8/10 Gulligt med bild och listade PA's. Fina utmärkelser med.
Stam: 6/10 Ny stam... Team work? Det återstår att se. Goda möjligheter.
Rykte: 4/10 Inte hört så mkt alls av andra. Kände inte igen namnet sedan tidigare.

Rate: Hatsune Miku
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Betygsatt: Hatsune Miku

Poäng: 8/10 Top 20 vad kan man säga? det ser bra ut, kommer väl antagligen lite mer poäng med en till adling snart.
OBA: 9/10 Top 5 är bra det, du har nog gett en del personer tårar i ögonen.
Position: 6/10 Finns en del fina adlingsoffer, men kanske något litet hot också.
Profil: 6/10 Förstod ju i princip ingenting, men det fanns iallafall en bild och text :p
Stam: 9/10 Näst bäst medelvärde på världen, namn som man känner till.. kan bli något bra detta
Rykte: 5/10 Inte direkt någon aning om vem/vilka du ni är :p men har väl hört någon god sak om er.

Betygsätt: C***
 

DeletedUser

Guest
C***

Poäng: 9/10 Bra med poäng. Just utanför top20 men är nog snart uppe där.

OBA: 9/10 Köttar på bra med en rank 29 på oba.

Position: 8/10. Bra position med många adelsoffer och nära med stöd från stammen om den behöves.

Profil: 8/10 Bra med färger och en bild och till och med en liten sång upplagd :)

Stam: 9/10 Bästa stammen just nu . Kommer nog sakat men säkert klättra mot toppen.

Rykte: 9/10 Känner dig från flera andra världar och vet att du är en bra spelare

Rate: Winther7
 

beccii

New Member
Reaktionspoäng
0
Winther7


Poäng: 1/10 ligger centralt så har vart med från början och inte ens 3k än.

OBA: 2/10 Litegrann iaf

Position: Hade sagt 10/10 då du har massa byar att adla men för dig blir det säg 3/10 för du har större grannar vilket tyder på större aktivitet.

Stam: 2/10 känner igen stammen från tidigare världar men ingenting som skrämmer.

Rykte: -1/10 aldrig sett ditt nick tidigare

Rate Akutmottagning
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Akutmottagning


Poäng: 7/10 Sitter och väntar på adel? skapligt med poäng

OBA: 9/10 mycket bra för din poäng :)

Position: 6/10 Du har en stor granne men med tanke på att resten av stammen ligger centralt till dig tror jag du/ni kan få ner denna och du får en fin by att adla. annars runt om krigas det säkert om farmerna ganska mkt. så tuff position men duger helt okej för en framtida första by :)

Stam: 10/10 Återigen fick ja ratea en ICU medlemm, stammens rate från mig pår högsta möjliga då jag tror dessa kommer kriga i toppen ett bra tag.

Rykte: 5/10 vet inte vem du är men har mina små aningar :) passar bra med stammen

Rate Start
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 5/10 Ganska medel men kan ju bli bra beroende på vad du väljer att adla

OBA: 4/10 Har alltid sagt att man inte behöver ha en massa OB men när jag ser din har jag svårt att att tro att du har full kontroll på din omgivning

Position: 8/10 Du har en del byar runt dig som jag helt klart skulle kunna tänka mig adla

Stam: 9/10 Känner igen en del spelare och tror att denna stam kan gå långt om suget finns kvar.

Rykte: 4/10 Har inte hört mycket om dig men det kan bero på att jag inte spelat på ett tag
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Poäng: 5/10 Ganska medel men kan ju bli bra beroende på vad du väljer att adla

OBA: 4/10 Har alltid sagt att man inte behöver ha en massa OB men när jag ser din har jag svårt att att tro att du har full kontroll på din omgivning

Position: 8/10 Du har en del byar runt dig som jag helt klart skulle kunna tänka mig adla

Stam: 9/10 Känner igen en del spelare och tror att denna stam kan gå långt om suget finns kvar.

Rykte: 4/10 Har inte hört mycket om dig men det kan bero på att jag inte spelat på ett tag

om du spelade i urbant så lirade vi tsmns :) hehe

ratea fortfarande coramore
 

DeletedUser

Guest
Coramoor

Poäng: 9/10 Hänger på bra top 10.

OBA: 6/10 Kör på helt ok.

Position:6/10 Helt ok läge finns gott om farm och adel läge.

Stam: Top 10 just nu. Men tror inte dem kommer klara sig länge när pressen från alla andra stammar börja komma.

Rykte: Har inte hört ditt nick innan men länge sedan sist jag var aktiv.

Rate: Xandor
 

DeletedUser

Guest
Xandor

Xandor

Poäng: 4/10 Inte så hög i poäng.

OBA: 5/10 kanske lite för låg OBA.

Position:6/10 Hyfsat läge,finns några att farma och några att adla men finns några hög poängare.

Stam: 19. Kanske kommer upp,ligger 4a i kontinenten men en lång väg upp.Måste visa vilja och lojalitet om dom ska ha ngn chans...

Rykte: Har ej hört talas om dig.

Rate: Zebroz
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Betygsatt: Zebroz

Poäng: 6/10 ser inget större problem med poängen, kanske kunde varit något högre?

OBA: 6/10 Du har iallfall lite där också, drygt över 100snäppet precis som poängen

Position:4/10 Du har en del hot vid dig, mage,hatsune(snaps) mm och också en del stammisar som kan hjälpa, tror dock inte du håller för området.

Stam: 5/5 Ni har en sex namn man känner igen ungefär, dock inget super imponerande vilket stammens poäng och ob också visar, drygt över top 10 på po/ob

Rykte: 8/10 Har sett dig på de fyra senaste världarna så vet ungefär vad du har att ge.

Betygsätt: C***
 

DeletedUser

Guest
C***

Poäng: 7/10 top 100 dock ganska dålig genomsnitts poäng på byarna, frågan är hur mycket trupper som döljer sig?

OBA: 9/10 mycket bra OBA, kötta på bara :)

Position: 8/10 inte lätt att farma in mycket då det finns många stora i området som troligen farmar 24/7,många stam medlemmar runt dej, inga större hot som jag ser, du lär tilsammans med din stam ta området ganska lätt

Stam: 10/10 känner igen ett antal spelare, tror på denna stammen, bra genomsnittspoäng och ni köttar på bra, kan bli farliga i framtiden

Rykte: 0/10 jag känner inte igen nicket så ger inte ens poäng i det, du kanske är super bra eller också dålig, allt talar för det första, det är noig jag som är lite efterbliven ;)

Betygsätt: Tex Mex
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Poäng: 9/10 Fina byar, fin poäng :) kriga på!

OBA: 9/10 Fin OB, men kunde varit lite till med tanke på poängen.

Position: 8/10 Trångt och farma, många stamkamrater och dela farsmen med. Men en bra possition med stammedlemmarna, lätt och deffa upp vid attacker.

Stam: 8/10 Intressant stam, inte mött större motstånd än, men tror ni kommer långt, återstår och se hur ni krigar på riktigt.

Rykte: 1/10 känner inte igen dig, fejknick? Men har sett dig på forumet en del så du får en 1a.

Rate: Start
 

DeletedUser

Guest
Start

Poäng: 6/10Hyfsad poäng men duger!

OBA: 7/10 Ganska bra OBA

Position: 8/10 Nästan grannar ;) Men du ligger vid några STING spelare och några farmers finns det oxå.

Stam: 8/10 Bra stam:)

Rykte: 6/10 har sett dig lite lätt:)

Rate: Zebroz
__________________
 
Topp