Rate the player above

  • Trådstartare The Löööve Expert
  • Start datum
Reaktionspoäng
0
Blindtarmen

Poäng: 7/10 - Helt okej. Topp 100 med lite dåliga adlingar tyvärr.
OBA: 8/10 - Mellanköttat. Bra, för då har du mycket trupper kvar hoppas jag.
Position: 8/10 - Tror du har potential att växa på bra om skickligheten finns.
Profil: 0/10 - Spela inte om det är tråkigt :p
Rykte: */10 - Aldrig hört ditt namn
Stam: 4/10 - Har svårt att tänka mig att den håller

Rate: Varför heter alla Panda?
 

DeletedUser

Guest
Varför heter alla panda?

Poäng: 5/10 besviken på dig, du borde ha mer vid detta lag
OBA: 5/10 kom igen mer kan du väl kötta?
Position: 10/10 ska vi byta?
Profil: 5/10 söt panda
Rykte: 0/10 ingen aning om vem du är, eller kan det vara Wi***
Stam: 8/10

Rate The Löööve Expert 2.0
 

DeletedUser

Guest
The Löööve Expert 2.0
Poäng: 6/10 Varför inte mer?
OBA: 7/10 helt ok
Position 1/10 Sämsta jag sett, åk därifrån genast
Rykte 10/10 Alla känner till kärleken :)
Stam 10/10, ni har WW.. Då är allt vunnet

Rate: nybörjaren
 

Jarl jockerino

New Member
Reaktionspoäng
0
Nybörjaren
Poäng: 3/10 Startade dagen efter världen öppnade och har bara 3.3k
OBA: 6/10 Du körde trupper istället för att bygga ress. Vad har du kvar när dina trupper dör?
Position 8/10 Många potentiella måltavlor med lika poäng, dock väldigt "naket" område.
Rykte x/10 Känner inte till dig.
Stam 5/10 Massinvite-stam, men har okej ob. Tror inte ni har någon framtid då det finns bättre stammar i ert område.

Rate: Jarl jockerino
 

Eusa

New Member
Reaktionspoäng
0
Jarl jockerino:

Poäng: 9/10 bra med poäng, rank 2 är inte dåligt jobbat
OBA: 10/10 dyra byar och ändå i topp
Position: 10/10 helt ensam och kan växa rätt ''ostört''
Rykte: sry ny till spelet så vet ganska lite om alla
Stam: 1/10 du borde nog söka dig någon annanstans?

Rate: Eusa
 

DeletedUser

Guest
Eusa

Poäng: 10/10 rank1 perfekt ju.:)
OBA: 10/10 mycket köttande här!
Position: 10/10 massa fina adelsmål.
Profil: 1/10 står inte mycket här(G)
Rykte:1/10 inget man känner igen.
Stam: 7/10 de kan gå bra och dåligt, men vi får väl se längre fram i tiden.

Rate: nirrta
 

DeletedUser

Guest
nirrta

Poäng: 6/10 skulle kunna ligga lite högre med tanke på hur länge världen funnits.
OBA: 9/10 bra köttat, kan förklara din poäng.
Position: 5/10 Kan gå hursomhelst i denna kontinent. Kötta på så kan det bli kanon.
Profil: 1/10 24/7 dog 2010. Skriv yolo och du hade varit mer 2015 ;)
Rykte:1/10 inget man känner igen.
Stam: 6/10 Känner igen vissa, och andra inte. många medlemmar. Men med lite IA så kan det bli bra.

Rate: Makasa
 

DeletedUser

Guest
Makasa

Poäng: 6/10 helt ok, skulle kunna vara lite högre :)
OBA: 2/10 du har sämre Oba än Henke och han har fått allt gratis :thinking:^_^
Position: 8/10 många stammisar men du är inte inlåst kan enkelt adla fritt uppåt
Profil: 0/10 varför gillar du inte Putin :(
Rykte:5/10 känner dig knappt men ställer alltid upp och ör gullig
Stam: 10/10

Rate: the löööve expert 2.0
 
Reaktionspoäng
0
The Löööve Expert 2.0

Poäng: 8/10 - Inte mycket att klaga på :)
OBA: 5/10 - Åt helvete för mycket. Men kan ju vara för att du rensat åt Henke...
Position: 5/10 - För nära Flubber, hon har problem med gaser har jag hört.
Profil: 10/10 - Gillart <3
Rykte: 10/10 - Alla älskar dig, kanske inte Kalle men alla andra <3
Stam: 10/10 - Alla vet ju att pokemons inte finns på riktigt... Men älskar er ändå :awsm:

Rate: Varför heter alla Panda?
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 8/10 Top 20 är bra
OBA: 7/10 Lagom bra OBA, Har köttat men inte för mycket
Position:8/10 Har rätt bra adelsmål, beror dock på hur diplomatin ser ut
Profil: 9/10 Söt panda
Rykte: -/10 Vet ej vem du är
Stam: 7/10 top 5 med lågt medlemsantal, finns en del jag känner igen som kan spelet. Kanske kan bli tufft om Pok4l kommer upp mot er.

Rate: Batterikungen
 

DeletedUser

Guest
Batterikungen

Poäng: 9/10 Riktigt bra, nästan top 10.
OBA: 8/10 Köttat mycket, men inte för mycket kontra poäng.
Position: 7/10 Utkanten av stammen, bra. Men kanske lite för nära poke4l, eller är det de som är för nära dig kanske? :thinking:
Profil: 6/10 Relevant bild och en dagens. Helt OK.
Rykte: 7/10 Har allt sett dig lite här och där, men inte mer än så. Men har fått en positiv feeling om dig av det jag sett och hört. :)
Stam: 8/10 Djävulens högra hand låter inte speciellt trevligt... Och jag tror att det är precis vad era fiender kan tycka om er, finns allt en del riktigt fina konton där som kan ställa till det.


Rate: Bulldog
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Bulldog


Poäng: 5/10 Högst mediokert
OBA: 3/10 Fick kämpa lagom för första byn, inte mycket mer att säga än så
Position: 8/10 Fint läge att fortsätta växa på, såvida inte diplomatiska förbindelser hindrar dig
Profil: 7/10 Stilig vovve, men du får inte min by.
Rykte: 2/10 Sett dig skriva på forumet någon gång, inte mer än så
Stam: 7/10 Trevliga ledare, men hälften av medlemmarna är inklämda mot mitten och kommer få det tufft i framtiden

Rate: Hampus204
 

DeletedUser

Guest
Hampus204

Poäng: 8/10 ser fint ut min son :*
OBA: 7/10 köttat ganska fint
Position: 5/10 ganska omringad av din stam, lite extra jobbigt på kyrkvärdar
Profil: 1/10 lila tråkig som min
Rykte: 10/10 känd för att vara min son :*
Stam: 9/10 gör er av med dom spartanska pokemonen och ni vinner världen

Rate: the löööve expert 2.0
 

DeletedUser

Guest
the löööve expert 2.0

Poäng: 9/10 inte mycket att klaga på där inte, rank 11. Väldigt snart rank 12 dock :*
OBA: 8/10 köttar på fint, har väl både sina för och nackdelar såhär tidigt. men har fått utdelningen för det iaf.
Position: 4/10 ligger väldigt tight bland stammen, kan bli svårt att ta dig därifrån. för övrigt även på tok för många byar nära mig, som vi så många gånger gått igenom så hoppas jag du vid det här läget är väl införstådd i vad det betyder :*
Profil: 1/10 för det första; make war, not love. för det andra, vad hände med rådgivningen? ni tror inte det hindrar mig från att komma till er med mina problem väl?
Rykte: 10/10 konstig prick men svår att ogilla.
Stam: 9/10 ogillar att ratea sin egna stam, men min gissning säger att det kan gå väldigt bra.

Rate: Flubber
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 9/10 top 10 ska man väl ha någonstans kring en 9 skulle jag tro :)
OBA: 8/10 rank 12, fint köttat faktiskt. Vet inte om oban står för byar du själv tagit eller hjälp stammedlemmar men oba är the rank of rank.
Position: 3/10 Beroende lite på vad du vill göra så. Du ligger väldigt inklämd mellan din stam och andra stora stammar just nu, i framtiden dock har du istället en fin front emot andra stammar. Frågan är om du kommer göra ett hopp för att få andra adlingsmöjligheter eller täta ihop med mindre byar eller köra hårt på större stammar. Kan ana att ett krig är på g (jag hade gjort det i er situation) så då bättras väl ditt läge.
Profil: 7/10 Ja du håller dig till vad du utger dig för att vara. En drottning av sparta, eller ja DEN drottningen av sparta. Men det är väl ingen speciell profil heller.
Rykte: ?/10 Jag har ingen aning vem du är. Fast å andra sidan har många på v30 pratat med mig som att jag borde känna till dem fast jag inte har en susning. Du kanske är rätt känd nu för tiden, fast det vet inte jag. Så det säger väl mer om mig än om dig^^
Stam: 10/10 Snabbast växande på v30. Goda möjligheter för vidare expansion och ledde även OBT fram tills precis precis nyligen. Köttar starkt i OBA men OBD säger att ni inte heller fått så mycket motstånd än. Så tiden får se.

Ni behöver inte ratea mig så rata vem ni känner för :)
 

rosafan

New Member
Reaktionspoäng
0
Klart man får rate mr legend!

Poäng: 10/10 Flest byar, flest poäng! Det är väll som det ska då! :)
OBA: 8/10 Helt i sin ordning! Normalt letar man sig efter mer oba men världen är fortfarande ung vilket menas att du använt dina trupper som du ska! high five!
Position: 5/10 Du kan utöka din main i ditt eget tycke enligt mig, men för min egen del hade jag vela lega i fronten där allt händer och inte så långt bak. Så smaken är som röven, två delar!
Profil: 1000/10 Vad kan man säga! Herr abels vapensköld står för rutin, klass och är jävligt gott och se!
Rykte: 10/10 finns inget mer att säga, en av jävligt få tw lirare som finns kvar från den "riktiga" tw tiden. Som dessutom kör på sitt originalnick! Att komma ihåg lösenord och nick så många år är fan ingen dålig merit heller!:D Riktigt skoj att se dig även om vi slåss för olika sidor i denna värld:D
Stam: 9/10 Tyvärr så finns ingen stam någonsin som jag kan ge 10/10 längre! det fanns en och den stammen kommer från v1.

rosafan
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Rosafan

Poäng - 9/10 En liten kopia av Abel där ute i rimmen, växer otroligt snabbt!
Profil - 2/10 En ful gorilla, väldigt tråkig :)
OBA - 7/10 Lagom med OBA, varken gratisbyar eller några dyrköpta rens
Position - 9/10 Lite trångt innåt, men en motorväg åt öst och väst.
Rykte - 8/10 Mycket erfaren spelare, gammal räv och dessutom mycket trevlig. Kan inte tala för hur mycket igenkänningsfaktor det finns hos alla andra dock.
Stam - 5/10 En del TCO:are från V2, finns mycket erfarenhet i stammen, men finns suget och aktiviteten hos alla?

Hampus204
 

DeletedUser

Guest
Hampus204

Poäng: 9/10 2a plats är helt klart en stark 9a och absolut inget att klaga över.
Profil: 7/10 Fin profil, cleant, mystikerN
OBA: 10/10 Såhär kort in i världen på limited haul ser jag att lägre OBA än poäng är något positivt. Ser bra ut om man kollar på din poäng.
Position: 7/10 Är väl en bra del och en dålig del, bra framtida adelsmål men känner att KBK kan närma sig er i Poke och är väl vem som vinner slaget där som avgör om det blev en bra position eller inte ;)
Rykte: 9/10 Välkänt namn på externa, inte varit uppdaterad på de senaste världarna för veta hur det gått för dig ingame.
Stam: 9/10 Rankad 1a här med betydligt färre medlemmar än de andra i top5. Grymt jobbat!

Rate: Börje (ha gärna i åtanke när ni ratear mig min latestart på världen)
 

DeletedUser

Guest
Du får ju ratea själv först. Kan inte bara gå före i kön.
 
Topp