Rate the player above

DeletedUser

Guest
HiHo

Poäng: 9/10 rank 12, Inte illa. Bara o trumma på!
OBA: 9/10 Bra OBA, räcker fint!
Position: 10/10 Ligger fint till inom stammen, dock lite problem med adlingar kanske?
Profil: 0/10 kollar inte på profilen
Rykte: 9/10 Lirat med dig, ingen noob här inte. Skön grabb med mycket kunskap, gillas!
Stam: 10/10. Liten stam med 10 medlemmar men ändå så kraftfulla. Det är något man älskar o se!

Rate: Stanozolone
 

Algofobi

Member
Reaktionspoäng
0
Stanozolone

Poäng: 7/10 helt okej poäng, snart ikapp dig dock ;)
OBA: 10/10 rank 18 oba det kan man inte klaga över
Position: 5/10 Ligger som alla andra i din stam i fronten ^^ Men du verkar klara dig rätt fint
Profil: 0/10 har ingen
Rykte: 10/10 De allra flesta vet vem du är :) Bra spelare och du har rätt bra humor också ;)
Stam: 16/10. Jag förväntade mig lite mer av er som stam, men än kan mycket hända :)

Rate: Algofobi
 

cmon

Member
Reaktionspoäng
0
Algofobi


Poäng: 7/10 helt okej en så länge men det är tidigt en men ser bra ut
OBA: 8/10 ser bra ut nästan dubbelt så hög rank där som poäng det gillas :)
Position: 10/10 fin fint expansions läge
Profil: 0/10
Rykte: 9/10 en bra lirare som går o lita på o som ställer upp för sina fränder
Stam: 10/10 duråå behöver man sega nå mer hehehe

Rate: Cmon
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Poäng: 9/10 Här har vi kämpat på bra!!
OBA: 5/10 Rankad 20 men har rank 23 i oba. Borde vara tvärtom enligt mig
Position: 10/10 Kan gå upp ner, fram o tillbaka. GG
Profil: 1/10 Står inte så mycket :(
Rykte: 9/10 Har aldrig hört ett rykte om dig, men jag vet att du är en gooo liten sötsak som ställer upp :D
Stam: */10 Min stam, så ingen kommentar. Statsen talar väl sitt tydliga språk?


Rate the one and only Crazykid
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 9/10 Presterat fint sista veckorna!
OBA: 6/10 Oba rank 40 poängrank 38
Position:7/10 du får allt slåss om byarna intill mig, finns lite smått och gott åt andra håll likaså..
Profil: 8/10 har inte sätt någon allergi för vita rockar ;-)
Rykte: 9/10 crazykid <-- hade inte kunnat ha ett mer passand nick för dig som person
Stam: ?/10 Gangbangar rate the player

Rate: Insane sti
 

DeletedUser

Guest
Insane sti

Poäng: 9/10 inte långt från topp 10 nu :)
OBA: 8/10 topp 20 här också men lite sämre OBA rank än poängrank :(
Position: 7/10 en spännande position, front mot MASH och -ST2-
Profil: 0/10 du har ju tagit bort konversationen med mig :'( då blir det 0
Rykte: 9/10
Stam: ?/10 var ju tvungen att fortsätta, nu fattas bara att de 5 sista i stammen skriver härnäst :D


Rate: HiHo
 

DeletedUser

Guest
HiHoLaineN

Poäng: 9/10 top 10 myckke bra

OBA: 1/10 pfft, haha nej solklar 10/10

Position: 10/10 blir jävligt avis

Ryktes: 7/10 Alla vet ju vem Lilldansken är :D

Stam: 9/10 En av mina favvoriter


Rate: Mozzarella











COMBOBREAKER sucka
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Mozzarella

Poäng: 9/10 Top 15, kan knappast klaga
OBA: 7/10 Helt okej, snäppet under poängen
Position: 8/10 Aj, södra delen av FINklustret, tyvärr är risken för nollning stor inom närmaste halvåret nu när ni börjat inca -ST2-. Men du får nog lite kul på vägen så blir en 8a ;)
Rykte: 6/10 JellyG delen av kontot har man ju hört & sett mycket här på forumet, dock inte särskilt mycket ingame i alla fall från min sida. Mozzarella orginalspelaren (Om han är kvar) har jag aldrig hört talas om.
Stam: 10/10 FIN - Ingen kan ju säga att ni inte har bäst läge på världen men fortfarande ännu otestade i ett riktigt krig där ni varit i fronten så ska bli intressant att se hur det går.

Rate: Mars
 
Reaktionspoäng
18
Mars:

Poäng: 8/10 snart top 20! helt okej
OBA: 8/10 väldigt bra köttat!
Position: 9/10 Bra läge för att adla fienderna:p
Rykte: 6/10 Finns nog inte många som inte vet vem du är eller har sätt dig på forumet
Stam: 10/10 -st- våran stam:D hellt klart den bästa <3

Rate: Bird Machine
 

cmon

Member
Reaktionspoäng
0
Bird Machine

Poäng: 9/10 topp tio så inget o klaga på där inte
OBA: 10/10 2 i oba rank så en högre oba rank en poäng som det ska va
Position: 10/10 i centrum av kriget så myket fin expantions plats där
Rykte: .... vet inget om dig så
Stam: 8/10 rank 3 stamen

Rate: cmon
 

DeletedUser

Guest
Det gör inte jag. Har ni inget vettigt att säga, säg det då inte. Så svårt kan det inte vara att hålla en god ton här i forumet. Denna tråd handlar om Ratings, håll er till det, tack!

Cmon
Poäng: 9/10 Rank 14 är bra. Växer på fint mot främst fiende byar!
OBA: 10/10 Högre oba rank än poäng. Betyder att mycket dödas! Frågan är dock hur det ser ut med deff. Än så länge verkar det ju fattas i fronten.
Position: 3/10 Som mig ligger du långt från (nuvarande) front, därav skulle jag anta att du tagit byar närmare oss.
Profil 4/10 Total Wars är ett ganska trevligt spel :)
Rykte: Kan inte komma ihåg vad du haft för andra nick om du haft det, och de världar detta konto använts på har jag inte varit med på.
Stam: 7/10 Börjar ligga lite trångt. Många duktiga spelare, men tveksamt om rekryteringen av Protte-spelarna kommer tillföra så mycket, de måste ju isf samordnas. Detsamma som de flesta stammar i Swing-stuket(som jag antar att ni är kvar i), många duktiga spelare, men utan sammanhållningen eller samarbetet för att vinna när de stöter på kraftig motstånd. Kan ha fel, och nuvarande ledarskap har lyckats skapa en annan inställning bland spelarna. Får se i kriget! :)

Rate von Bismarck
 

DeletedUser

Guest
von Bismarck

Poäng: 8/10 en generös 8:a för tillväxt rank 14 - poäng rank 28.
OBA: 6/10 Oba finns det lite av, men sämre med Obf. En total Ob rank på 61 är idag inget att skryta med, men är säker på den kommer förändras.
Position: 8/10 ser inga förhinder i expansions möjligheter, nuke är kärlek & så finns det någon by plockat av Protte = fin adlingspost att utgå ifrån mot t.ex. duråå. Du kommer hänga kvar länge i v23.
Rykte: Dåligt med rykten, ska bli intressant att bemöta dig i framtiden.
Stam: 9/10 rank 2 stammen, toppar stamkrig, finns en hel del deff i -ST2-. Hade fått en 10:a om det inte vore för Cribba som gjort sämre beslut för v23.

Rate: Insane sti
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Insane Sti

Poäng: 8/10: Precis utanför top 20, helt okej
OBA: 10/10 10 platser över poängen, blir inte mycket bättre än så
Position: 10/10 Gott om Fjotor att adla, kan läget bli finare?
Rykte: Inte hört talas om dig före denna värld men har väl sätts till lite här o var under denna världs gång.
Stam: 8/10: En stam med få medlemmar, ett + där, såhär långt har jag fått uppfattningen av att ni är ett gäng individuellt skickliga spelare, även där ett +. -2 för att ni, tyvärr, råkade hamna på fel sida i erat nuvarande krig ;)

Rate: Mars
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Mars stavas mars, trodde du visste det som skapat nicket...

Poäng: 9/10: Precis utanför top 10, inte lätt att ligga bakom Fjotor, men du kämpar.
OBA: 9/10 Ja vad ska man säga en rank bättre än placering, men still behind ;)
Position: 7/10 Lite bakom fronten men du jobbar dig dit.
Rykte: Vann v.19 mot mörkret och har impat här både på externa och ingame, hyser stor respekt för dig.
Stam: -/10: Inga kommentarer om egen stam men vi försöker spela så bra vi kan.

Rate Fjotor

edit glömde position
 
Senast ändrad:

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Fjotor

Poäng: 8/10: Ser helt okay ut. Ligger på plats fem av tio när man tittar på "Poängsnitt per by". Bland höjdarna uppe på topp 10.
OBA: 8/10 Är rankad 10 på världen i poäng men 9a i oba. Alltså högre oba poäng än placering. Precis som det ska vara !
Position: 10/10 Vilket läge denna mannen har. Har en massa av sina gamla vänner runt sig. Det är ju bara för honom att adla på.
Rykte: Ryktas att du var lite feg o gick till ST2 när swing försvann. Nu när man tänker på det, var det ett dumt beslut när södra duråå närmar sig?
Stam: -/10: Elaka små pågar/töser, kanske de kan knippa rank 1 snart?

Rate Crazykid
 

Grodan Blå

Member
Reaktionspoäng
0
Crazykid

Poäng: 8/10 - Inget att klaga på. Många byar med lågt poängsnitt, blir dock bra i längden.
OBA: 9/10 - Rank 12 på OBA, fint.
Position: 9/10 - Ute mot rimmen har du extremt bra expansionsmöjligheter, tråkigt att ligga lite en bit från front?
Rykte: Super trevlig och aldrig hört något illa om!
Stam: 10/10 - En stam med kvalitet rakt igenom, det gillar jag!

Rate: Karl-Alfred
 

cmon

Member
Reaktionspoäng
0
Karl-Alfred


Poäng: 9/10 fin poäng rank 7 så inge o klaga på där inte
OBA: 6/10 bara en 30 plats på ranken där är ju lite för lågt av en topp 10 spelare
Position: 10/10 finna expansionsmöjligheter med hälften av byarna i fronten i ert krig o andra halvan långt bak
Rykte: väldigt trevlig prick
Stam: 9/10 fin ja vad säger man dominerat rank 1 platsen sen urminnes tider så

Rate: cmon
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
cmon

Poäng: 8/10 Jadu...topp 20 får väl ändå vara acceptabelt...tror dock du kommer att ha svårt att ligga kvar när -ST2- börjar tugga sig igenom er i duråå...
OBA: 10/10 Mycket annat kan kan/får jag väl inte säga när du ligger på rank 1 där?
Position: 8/10 Du precis som jag ligger en bit ifrån fronten...men vi båda håller på att adla oss framåt antar jag...sedan är expansionsmöjligheterna ganska stora baktill...
Rykte: 6/10 Vet egentligen inte så mycket om dig mer än att jag sett dig på en tidigare värld (minns ej vilken) men du är säkert en trevlig person :)
Stam: 7/10 Får du för att ni ligger i krig med oss...ett riktigt trevligt krig om du frågar mig...hoppas att bästa stammens vinner :)

Fymig
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Fymig

poäng: 7/10 rank 24 är ju absolut inte illa, jag tror du snart är uppe i top 20.
OBA: 5/10 rank 75 är ju nästan patetiskt men du är ju ändå en bit i från fronten till duråå.
Position: 6/10 inte jätte bra men där finns ju ändå lite plats att utvecklas på.
Rykte: 7/10 ser vill dig lite då och då här på forumet men har nog aldrig sett dig någon annanstans.
stam: 9/10 ni är väl en av få stammar så faktiskt visat va ni går för, men jag har dålig koll på hur det går i kriget ;)


hybrid93
 

DeletedUser

Guest
hybrid93

poäng: 6/10 topp hundra så det rör ju på sig :)
OBA: 5/10 Inte mycket att säga här, de är helt okej med tanke på de stammar du ligger vid
Position: 4/10 Finns plats neråt men frågan är om -ST2- blockar ut dig helt på norr? :thinking:
Rykte: 0/10 Sorry men för mig är du okänd :(
stam: 6/10 Det går upp o ner för er, men men topp 10 fortfarande så det är inte fyskam :)

Rate: Santa Claus
 
Topp