Off Topic @V38

DeletedUser

Guest
Enligt det nu beprövade konceptet med Off topic som komplement till ryktestråden kör vi detta som standard nu.

Vanliga, normala, kortfattade rykten utan större diskussion hör hemma här; Det ryktas att...

Den här tråden får innehålla allt som är tillåtet enligt forumsreglerna, utöver rykten. Se den som klotterplank, myshörna, Heta linjen eller bara ett ställe där diskussioner rent allmänt om v38 är tillåtna. Här kan du ta upp alla olika funderingar du kan ha om v38, diskutera strategi och hur man lyckas, eller varför inte hur man misslyckas? Har du mer allmänna synpunkter på funktioner eller liknande, rekommenderar vi varmt att du försöker lägga fram dessa i de trådar som är avsedda för detta då det förenklar vår feedback.

För diskussioner som inte har med v38 att göra, (t.ex. varför man ska ha så mycket bakpulter i muffins) rekommenderas vårt vanliga Off-Topic forum.

Följ forumets regler och diskutera fritt!
 
Senast redigerad av en moderator:

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Det ryktas att det är väldigt tyst här.

Ryktet säger även att lätt och svårt är raka motsatsen men ändå kan samarbeta?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är här för att hetsa.

Ryktas att Svindyrt, AKA SuperHero, aka Chris är en stabber sedan länge. Glömmer aldrig när han stabbade BITE på v29 för SuSa(VAMP), en gång stabber alltid stabber.

Ryktas att starten går bäst och att det är långt ner till tvåan.
 

SvinDyrt

New Member
Reaktionspoäng
2
Ni va sämst på v29 ju^^ Vilket skämt xD Susa skulle inte haft en chans ju ;) Till och med min kusin som inte började tw försen v18 undrade vad ni sysslade med ^^ Jag backstabbade inte då jag lämna och valde att lägga av och låta johan lira på kontot med sin farsa som va i Susa/Wamp! så jag backstabbade inte ;) och nu Moet! fine få bra spelare resten oseriösa och skriker efter hjälp på hela v38^^^jag lämnade dom för jag tröttnade när jag insåg att dom inte kommer nå alls långt^^ Buhu hade fan inte ens 500 trupper ju ^^ Hade jag vetat om alla deff boosters så hade jag inte skickat så^^ och om dom inte fanns så hade buhu varit borta och xefsn samt lord D ;)
 

SvinDyrt

New Member
Reaktionspoäng
2
Måste säga att världen är förstörd med dom boosterna ^^ Tänk en full deff med 45%extra i försvar ^^ det är ju en och en halv deff by på en deff^^ Offensiva har ju bara 15% :p GG för denna världen alltså^^
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att världen är förstörd med dom boosterna ^^ Tänk en full deff med 45%extra i försvar ^^ det är ju en och en halv deff by på en deff^^ Offensiva har ju bara 15% :p GG för denna världen alltså^^

Nog för att jag inte är världsbäst på matte, men man ser ju direkt att du inte är raketforskare.

Ang ditt uspel om såvida du backstabbade eller inte:

Du lämnade stammen någon timma innan våran planerade offensiv mot SuSa, med dig tog du alla våran planer och enligt mig är det en backstab. Och det tror jag resten av alla kan hålla med om.

Och ja, världen är sedan länge GG för dig.
 

SvinDyrt

New Member
Reaktionspoäng
2
Du vet om att johan min Co.... hans farsa lirade i Susa/Wamp. lätt att skylla på folk när man inte vet allt ;) jag lämnade för att jag inte pallade lira med er och ni misslyckades totalt-.- vilket skämt^^ johan lirade vidare och ville lira med sin pappa^^
 

SvinDyrt

New Member
Reaktionspoäng
2
Och mot Abel/Delia/Buhu ber om ursäkt och erkänner att det va dåligt gjort av mig och omoget! jag tröttnade på att massa sålde endast ress och några va inaktiva och inte många satt på trupper :/ Anledningen att jag sökte till Moet va på grund av Abel.... Abel lirar inte seriöst och hade jag vetat det från början så hade jag inte lämnat Afk som jag gjorde..... gick tillbaka till min gamla stam... buhu blir automatisk ett hot och det va endast ett strategiskt försök och inget mer. och som sagt har bett om ursäkt och erkänt att det va va omoget och dumt.
 

DeletedUser

Guest
Och mot Abel/Delia/Buhu ber om ursäkt och erkänner att det va dåligt gjort av mig och omoget! jag tröttnade på att massa sålde endast ress och några va inaktiva och inte många satt på trupper :/ Anledningen att jag sökte till Moet va på grund av Abel.... Abel lirar inte seriöst och hade jag vetat det från början så hade jag inte lämnat Afk som jag gjorde..... gick tillbaka till min gamla stam... buhu blir automatisk ett hot och det va endast ett strategiskt försök och inget mer. och som sagt har bett om ursäkt och erkänt att det va va omoget och dumt.

Ursäkter, ursäkter, ursäkter.
 

DeletedUser

Guest
Då har jag iaf gjort rätt för mig :) Du skyller på mig att ni förlora v29^^ Jag är en spelare elias och inte 100^^ jag visste inte att johans farsa lirade i wamp först ;)

Självklart inte, inte ens ett rätt. Vi hade varit chanslösa senare ändå i framtiden på grund av hur vi låg bl.a och sedan så hade vi helt klart inte spelarmaterialet för att lösa det.

Men det var inte vad det handlade om, utan att du rakt av stabbade oss. Vare sig Johans pappa spelade där eller inte, vare sig du kände för att sluta eller inte, vare sig du tyckte vi var dåliga eller inte.

Kom inte och snacka skit.
 

DeletedUser

Guest
Då har jag iaf gjort rätt för mig :) Du skyller på mig att ni förlora v29^^ Jag är en spelare elias och inte 100^^ jag visste inte att johans farsa lirade i wamp först ;)

Och uppenbarligen så menade jag inte ursäker som i att du har bett om ursäkt. Självfallet har du inte gjort rätt för dig ännu.

Ursäkter mer som i att du bara kommer med en massa bortförklaringar uppenbarligen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det äntligen händer något. Kul tycker jag, däremot tråkiga omständigheter.

Vet inte riktigt vad jag ska säga angående SvinDyrt. Att agera så och sedan ångra sig som han skriver att han gör låter osannolikt korkat i mina öron. Nästan att jag börjar tveka på om han inte försöker verka dum med mening, däremot ser jag inte vad det skulle tjäna till.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas att Kung elias bara försöker skylla ifrån sig för han inte själv kan spela

Ryktas du har ingen talan om att prata någon inte kan spela, det kan inte du heller.
Ryktas att det är massa skitursäkter om ''deff'' boosten samma princip för off gäller bara kunna använda sig av det, lol det förstör verkligen inte världen.
Att du ens bad om ursäkt till dem drygt 24h senare du backstabbat dem, right? Lite fjolligt

Ett lite tag sen man backstabbade någon men fanns även anledningar bakom det.
dock dina anledningar hänger inte ihop.

Det klart de kommer börja lira seriöst och rusta upp sig när en stam + en av deras egna spelare backstabbat dem.
Jag hoppas folk runt om er sitter och kollar vilka backstabbar ni var den här världen och inte står på er sida.

Heja Moet:cool:
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Ganska bra mycket högre än gamla spelare, det finns extremt få old-school lirare som fortfarande håller i dagens tempo.
Beror väl på hur man räknar dagens "spelare". Om man räknar konto för konto är det klart att old school inte håller dagens tempo eftersom alla konton har 5 spelare idag och man tog hand om sitt eget plus några via kö förr i tiden.

Tvivlar starkt på att någon av dagens spelare hade klarat av att pressa flera konton 18h om dygnet ett år i streck på egen hand som spelarna i toppskiktet gjorde förr. Klart som fan att folk som lirade förr tröttnade till slut. Man spelade "sin värld", kanske nån till, och sen vare bra så.

Skulle säga att det finns extremt få old school-lirare överhuvudtaget, och att de flesta som fortfarande lirar inte var så vassa back in the days heller, så inte konstigt att det inte är många som håller tempot.
 

SvinDyrt

New Member
Reaktionspoäng
2
så jag är en backstabber för min Co visade sig vara spion och ville lira med sin farsa i wamp^^ det är mitt fel att ni förlora med elias. jag tar på mig allt ;) något mer?
Angående v38 så har jag sagt att hälften kör inte ens seriöst och flera säljer ress^^ Wow 3 seriösa spelare mot världen? GG inte undra på att man lämnade...... Erkände att det va fult och att jag bad om ursäkt är ju bättre än att vara ännu värre ;) Mesut. känner dig inte men du må vara den alla snackar mest skit om i tw^^ Så du ska nog sluta lägga dig i ;) Jag är väl förmodligen det nya och största hat objektet nu så du passar på :*
 

SvinDyrt

New Member
Reaktionspoäng
2
Btw så ja ja ja nu är vi där vi är och jag får väl slakta er alla då helt enkelt och höra er grina i år och dagar efteråt lätt/svårt ;)
 
Topp