OBA ger sig ut på råttjakt

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Pester och andra sjukdomar har härjat på tok för länge i våra onyktra barbarers närhet!

Så därför är det dags att gå till botten med det och utrota alla råttor som gömmer sig. Så nu kommer vi släppa våra starka drycker och gräva fram våra råttfällor och rått gifter för att ge RP ett krig dem sent glömmer!
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Ruttet att börja attackera igår då när det fortfarande fanns IAP mellan stammarna...men det kommer givetvis inte att bekräftas ifrån någon i OBA...

Men lycka till alla inblandade!
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Köttar på med lite statistik. Någon måste ju börja:).

Sida 1:
Stammar: OBA, OBF, [RPA]
Sida 2:
Stammar: RP, RPK, RPKI

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 10
Sida 2: 4
Skillnad: 6

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 2
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 55,184
Sida 2: 19,303
Skillnad: 35,881

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12,021
Sida 2: 17,788
Skillnad: 5,767

chart
 

DeletedUser

Guest
Oj vad många stammar det var, nu pratar vi världskrig på denna värld. Ta det försiktig ute på jakten, råttor kan vara riktigt lömska. :sneaky:

Sida 1:
Stammar: OBA, OBF, [RPA]
Sida 2:
Stammar: RP, RPK, RPKI
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Köpt upp varenda råttfälla i min närhet och mina handelsmän är helt slut :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ruttet att börja attackera igår då när det fortfarande fanns IAP mellan stammarna...men det kommer givetvis inte att bekräftas ifrån någon i OBA...

Men lycka till alla inblandade!

Haha, dubbemoral?

Lycka till alla inblandade, det inkluderar friheten för att stor stammar ska lägga sig i? Återigen så ser vi pappa -ST2- haha. Ni är allt en stam som visar att man inte trampar på era slavar!

http://se.twstats.com/sv23/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=2471
 
Reaktionspoäng
28
Råttgiftet är nästan slut hos mig. Men lite Radar för små spindlar ska jag nog hitta ngnstans.
 

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
Ruttet att börja attackera igår då när det fortfarande fanns IAP mellan stammarna...men det kommer givetvis inte att bekräftas ifrån någon i OBA...

Men lycka till alla inblandade!

Vi hade aldrig nån IAP med RP vet inte varför de fick för sig det..
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Sida 1:
Stammar: OBA
Sida 2:
Stammar: RP

Timeframe: För alltid



Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 6
Skillnad: 7

chart




chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 55,366
Sida 2: 46,923
Skillnad: 8,443

chart
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Vi hade aldrig nån IAP med RP vet inte varför de fick för sig det..

Precis vad jag visste skulle komma...och vart ifrån om inte ifrån OBA själva...finns ju trots allt bevis på det...men egenskapen att förmedla saker och ting kanske inte är så bra hos ledarskapet?

Varför skulle jag ens sitta här och göra mig löjlig med massa falska påståenden? Finns så många andra som gör det så mycket bättre...
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Precis vad jag visste skulle komma...och vart ifrån om inte ifrån OBA själva...finns ju trots allt bevis på det...men egenskapen att förmedla saker och ting kanske inte är så bra hos ledarskapet?

Varför skulle jag ens sitta här och göra mig löjlig med massa falska påståenden? Finns så många andra som gör det så mycket bättre...


det fanns ingen IAP mellan oss, vi hade en allians men den bröt vi. sedan att RP trodde vi hade en IAP kan ju inte vi hjälpa..
 

DeletedUser

Guest
Precis vad jag visste skulle komma...och vart ifrån om inte ifrån OBA själva...finns ju trots allt bevis på det...men egenskapen att förmedla saker och ting kanske inte är så bra hos ledarskapet?

Varför skulle jag ens sitta här och göra mig löjlig med massa falska påståenden? Finns så många andra som gör det så mycket bättre...

Print screen posta then, inte första gången sånt här skitsnack kommer upp om "bevis" upp med bevisen eller håll åsikterna för dig själv. Alla världar samma visa, påståenden hit & dit om Diplomati som stabbas, fram med bevisen så övriga får en realistisk bild istället. :confused:
 
Senast redigerad av en moderator:

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Är redan på väg Sundis...med flit så valde jag själv att låta OBA komma med sina undanflykter...men annars går det ju att PA:a Pia (?) som bad om ursäkt och själv tyckte det inte var bra gjort...men jag vet inte...vissa är ju här inne för att sprida skit och falska rykte...vilket gör att många håller sig här ifrån pga just att alla man skriver blir ifrågasatt...
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Okej, jag vet ingenting om det så min nyfikenhet ser gärna fakta när det talas om diplomati :)

...eller så frågar du Pia själv så får du ju inget annat än sanningen?^^
...sedan om du nu inte litar på henne så kan du vänligen komma till mig IG så har jag nu fått en bild över PM:et...
...men genom en allians med OBA så kan ni väl inte annat än att lita på vad de säger?
 

DeletedUser

Guest
Vart får du ifrån att jag inte skulle lita på henne?

Jag ifrågasätter då officiellt, precis som du uttalar dig officiellt. Get the point?
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Du slutar aldrig att förvåna mig, Sundisen? Att du orkar snacka så mycket skit om alla och allting på ext forumet, det fattar då inte jag.

Alla din galla som du spyr på alla som inte tycker som du, kommer en dag att kväva dig.

Sen kan du sluta whina om oss hela tiden, vi har inte våra fingrar med i allting som händer på denna världen, även om du tycks tro det. Detta kriget ( mellan RP och OBA) skapades väl av dig, eller hur, annars kan jag skicka in lite brev till detta forum som bekräftar det jag säger.

Vi vet alla att en stor del av kriget är psykningar och peppningar, tex i detta forum, så håll dig till det och kasta inte skit på alla som har en annan åsikt än dig.
 
Topp