Nato + Nato-A vs. TP

DeletedUser

Guest
Jag vill bara berätta för er att Nato + Nato-A har förklarat krig mot TP.
 

DeletedUser

Guest
.

fyfan vad roligt, '' coolt krig '' men grejen är att ni har bara 2 spelare eller 1 som har akademi och är tvungen skriva sånt grej i forumen? två skit stammar förklarar krig mot 1.. ;S inget coolt..
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte bara för att vi i Nato har växt snabbt, så snart så är vi ingen skitstam ;)
 

DeletedUser

Guest
Självklart ska du skriva om krig alltid roligt att läsa och se att det händer saker lycka till i kriget och släng gärna upp lite stats senare
 

DeletedUser

Guest
Tack, jag kan ju säga att TP bara skickat spej på oss, medan vi har rensat en del spelare.
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
fyfan vad roligt, '' coolt krig '' men grejen är att ni har bara 2 spelare eller 1 som har akademi och är tvungen skriva sånt grej i forumen? två skit stammar förklarar krig mot 1.. ;S inget coolt..

Drygt av Mesut.... ;/ Lycka till alla de stammar som är med i detta krig! Och som "spankyouverymuch" sa, så lägg gärna upp lite stats sen så får vi se hur det går =)
 

DeletedUser

Guest
En fråga bara:
Hur gör man för att lägga in stats? Om man behöver PK så gör det inget för jag har det.
 

EnDampPingvin

New Member
Reaktionspoäng
0
Stamkrig -> Välj kriget -> längst ner alltså under alla spelarnas stats finns '' Sammanfattning '' tryck där. -> Printscreen lr nåt funkar bra :)
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: Nato-A, Nato
Sida 2:
Stammar: TP

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 698
Sida 2: 0
Skillnad: 698

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart
 

darkforce

Member
Reaktionspoäng
0
Sida 1:
Stammar: Nato-A, Nato
Sida 2:
Stammar: TP

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 698
Sida 2: 0
Skillnad: 698

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart

OMG VILKET KRIG:D 600 poäng.
 

DeletedUser

Guest
Nato stammarna ska börja kriga på riktigt nu ;) Med adel osv.
 

DeletedUser

Guest
..

han tyckte att de inte va ngn ''krig'' , bara för nato tog 1 by med 690p
 

DeletedUser

Guest
..

Du tyckte ju heller inte att det var krig då det var skitstammar utan akademier. Du har dessutom inte krigat, du blir överkörd varje gång... :thinking:
sant jag va för dum och sa de inte va krig, men det är ju krig? jo sant också jag blir överkörd? men när sa jag att jag vann? inte lätt kriga mot rageQ som va 1000 ggr så stora..
 

DeletedUser

Guest
Han sa själv att han slutade .. sen kallar han andra noobs? och han sa till och med han fick 8 fulla nukes på alla sina byar..

Igår sjöng jag en duett med Rihanna. Det måste ju vara sant eftersom jag sa det? Sen så fanns det typ bara fem nukes på hela världen då när han sa det.
 
Topp