Farväl, värld nio.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
God afton, kära läsare av värld 9s forum för politik och propaganda.


Ikväll har jag avsatt mig själv som ledare och diplomat för Sprit och resignerar sakteligen från världen medan mina byar internadlas. Ett stort tack vill jag skicka till alla som gjort tiden på v9 till en mycket speciell tid. Självklart vill jag tacka alla inom Sprit, vilket jag redan gjort ett antal gånger internt. Men jag vill ändå passa på att tacka er återigen även här. Utan ert enorma stöd hade det aldrig gått. Tack även till er utomstående, framförallt killarna i 4:20. Head, wallin, cpt awesome, växjö m.fl.

Större delen av "den gamla" Sprit-ledningen slutar i detta nu, samt ett par spelare till utanför ledningen. Den nya ledningen som tillträtt inom Sprit har mitt fulla förtroende. De som axlat ansvaret för Sprits ledning och diplomati är: canadikken, MrRisling och eggeh. Jag har tillsvidare satt MrRisling som ansvarig för all extern kommunikation (dvs diplomat). Om detta ändras är helt upp till den nya ledningen. Så de stammar som är intresserade av något diplomatiskt förbund med Sprit hänvisas till nämnda fyllekanin.

Ryktet har uppenbarligen spritt sig redan inom värld nio att jag slutat, vilket har lett till en anstormning av PM i min mailbox. Till min stora förvåning är det fortfarande vissa som undrar vem som sitter bakom namnet Jägermeister. Min uppfattning var att det redan läckt ut för länge sedan. Namnet jag hade innan den här världen är Groggmeister och jag befann mig, som många andra inom Sprit - på värld 6 innan värld 9 startades. (Hej alla gamla Epic- och CP-spelare)

Innan jag avslutar vill jag hylla dig HumbleSwede för din prickfria moderering här. Jag har själv ansökt till Gaffel om att bli moderator på någon värld där det behövs. Målet är förstås att vara lika uppskattad som du, Humble.

Peace out värld 9. Tack för en mycket givande tid!

Hell Promillion! Skål!





I serve the Flaming Fist!
 

DeletedUser

Guest
Hej då v9, var en rolig tid här.


Bara för att ge er en uppskatning, vad som krävs för att leda en stam som sprit så har jag:

726 sidor konvo mellan mig och jäger om v9.
3247 sidor i ledningschatten

Detta gäller tiden från 1 aug-9 dec så på 5 månader så har jag haft några tussen sidors konvo. Allt här inte med är har inte räknat med det vi pratas vid via IRC och MSN
 
Reaktionspoäng
0
För att inte glömma telefon/fylle snacksträffar som hade fyllt ett par hundra sidor till ;)

Har bara ett par detaljer att styra sen är jag väck härifrån likaså.

Sprit/4:20 <3

Resten : it has been a pleasure.

@ Humble me love you longtime.

/bitterfi**an ut.
 

DeletedUser

Guest
Ja vad ska man säga, den nya ledningen har ett par STORA skor att fylla :awsm:

Men kanske kan detta jämna ut rankningen lite på världen? *wink wink

Love you guys! Ses i framtiden.
 

DeletedUser

Guest
Ah, tack för allt Jäger, en mycket trevlig spelare att snacka med i forumet och igm <3

Hoppas vi ses i någon framtida värld, gärna i samma stam ;)
 

växjo2

Member
Reaktionspoäng
0
-

SKÅÅL förhelvettttee!!:D

växjo2<3 jäger , hoppas vi möts igen i 11an då ska du va en av mina mästers!!:D <3
 

DeletedUser

Guest
Ha det så trevligt, Jäger!

Vi kanske kan connecta på ett helt annat vis efter min första klunk Jägermeister... ;)
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
I serve Jägermeister...

l_______ l
l__ice___l
l__cold__l
l_______ l


...now and always!

<3333333333

Jag ska supa ner mig inatt i hans ära.

Jäger, pilis, bedarö och alla andra inblandade i sprits framgång. STORT TACK. Det har varit sjukt roligt.

På återseende!

:awsm:
 

DeletedUser

Guest
hej då :) ha det bra hoppas man ser dig på någon annan värd :)
 

DeletedUser

Guest
Kära jäger jag kan inte säga annat än att det har varit ett stort nöje och en stor ära att spela under en så pass skicklig ledare som dig. Jag har under min tid i TribalWars spelat under otaliga skickliga ledare och du kan utan underdrift nämnas bland de bästa(om du inte är den bästa) på .se
Du har både Diplomatins gåva och strategens iskyla, du håller lugnet när detta krävs och ryter till när så skulle behövas. För det mesta håller du dig dock kall och artig även mot de minsta stammarna.
Att fylla ut dina skor även om det enbart är Utrikesdelen av SPRIT är en omöjlig uppgift, jag kan inte sträva efter att behandla folk med samma skicklighet som du har gjort. Därför skall jag försöka få in nyhetens glädje i stammen och till våra diplomatiska kontakter.
Ingen kan ersätta dig och du kommer alltid att vara en del av SPRITS själ.

Hell Promillion och hans främsta lärjunge Jägermeister.

SKÅL


PS: Håller fortfarande fast vid att det var en dålig födelsedagspresent att sluta idag :(
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
synd att du slutar, och lycka till irl, eller vad nu tänker göra
bra gjort men kriget mot tisel och man kan nog säga att ni vunnit de kriget, även om tislel lever kvar...
 

DeletedUser

Guest
I'll be missing you my meister! <3


Du har lagt ner ENORMT med jobb för stammen! All heder till dig min ledare!
 

anders95

Member
Reaktionspoäng
0
Ha det bra Jäger!! Du är bara helt enkelt bäst! Nu kanske resten av världen har en chans också när 4:20 är borta och Sprits ledning slutar. :)
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till Jäger, du kanske inte kommar ihåg mig men vi hade allt en liten konversation. Lycka till annars :)
 

DeletedUser

Guest
Hej då allihop.
Kommer sakna varenda en av er, och det kommer hela v9 göra, inga har präglat dess historia lika mkt som ni :)

Hoppas jag träffar på er igen, dock helst inte på motsatt sida:awsm:

4:20 <3 Sprit!!!

All hail to promillon!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp