AoD vs Planet

Danne-182

Member
Reaktionspoäng
4
Tjenare,

Det har varit mycket snack och lite verkstad på senaste tiden! Men nu ser de ut som att kriget verkligen börjar ta fart. Jag tänker vara en ängel och få lite liv här i Classic delen. I denna tråd kommer jag posta all statistik kring kriget mellan AoD (Army of Darkness) och Planet!

Rykten och annat allmänt snack kring de två stammarna funkar helt OK i den här tråden också, så länge det inte är någon pajkastning!

Nåväl, just nu ser det ut så här:
Sida 1:
Stammar: AoD
Sida 2:
Stammar: Planet

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 7
Skillnad: 7

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 37,135
Skillnad: 37,135

chart


Alltså, Planet har plockat 7 byar mot AoD. Det ser också ut som Planet håller på och internadlar LaPaz, kanske tar AoD nytta av det då Planet inte kan skicka någon assistans!

Må bäste stam vinna!

Mvh,
Danne.
 

Danne-182

Member
Reaktionspoäng
4
Nu kommer jag med en uppdatering!
Sida 1:
Stammar: AoD
Sida 2:
Stammar: Planet

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 14
Skillnad: 12

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18,769
Sida 2: 101,639
Skillnad: 82,870

chart


Det ser ut som att AoD har plockat i alla fall två byar mot Planet men att Planet fortsätter att vara starka i adlingen. De har plockat 12 mer än så länge. Jag har också fått lite information om att kruxx tappade riktigt mycket off samt adel då han blev väggad. Figgelin plockade en by från Jimmy här om dagen också.

Det ser väldigt intressant ut än så länge!
 

Danne-182

Member
Reaktionspoäng
4
Här kommer jag med ytterligare en uppdatering för folket på Classic. Så luta er bak, läs och drick lite försiktigt av kaffet så att ni inte bränner er!

På tal om att bränna sig, det gjorde tyvärr Jimmy idag hos Figgelin. Enligt uppgifter som jag har fått så dog två adelståg från Jimmy hos Figgelin's byar. Det ser ljust ut för planterna. När ska Black Army's otur vända och byar plockas från planterna?

Genom att kika på vad ex. Planet spelaren LaPaz har för sig nu så ser jag att han adlar sig ett kluster av barbarbyar nära den svarta arméns tappre herre (AKA Jimmy)! Många tror att LaPaz bara har tråkigt så därför adlar han barbs men det verkar som ex. spelaren har någon sorts taktik upp i rockärmen. Enligt mina analyser så försöker han skapa ett störningsmoment för AoD medan Planet plockar byar.

Det jag skrev förut om att Jimmy tappade en by var kanske inte helt rätt i praktiken, men räknas ändå som en by tappad då Jimmy plockade en by från LaPaz och då timade Planet in en re-take. I min bok så räknas det som en by tappad.

Hur som helst här kommer statistiken so far:
Sida 1:
Stammar: AoD
Sida 2:
Stammar: Planet

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 15
Skillnad: 12

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 28,496
Sida 2: 111,358
Skillnad: 82,862

chart


Vi ser här att Planet fortfarande leder i kriget och har plockat en till by från AoD, men så har även AoD gjort. Genom att kika lite på TWStats så verkar det som att det är en fight mellan Figgelin och Jimmy på byn 499|520, vilket är intressant att kolla på.

Hoppas att min uppdatering levererar. Nu skall jag fortsätta dricka mitt kaffe.

Mvh.
 
Topp