Zonic och Slinkan tackar V9 för den här tiden.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kära TW-kamrater,



Eftersom jag och Slinkan också lira här på V9 så ville vi bara säga: tack så mycket mina kära vänner för den här tiden vi fått lira med eller mot er!

Det har varit riktigt skoj men vi skulle gärna gärna fortsätta men tyvärr räcker inte tiden som vi har till för TW längre när IRL är hårt :/


Därför har vi bestämt att lägga av med TW helt och hållet när man ligger på topp:

dq2bk7.jpg


x5bmo1.jpg



Så man inte behöver ångra det sen när man redan lagt av! :)

Hoppas ni får ha det fortsatt riktigt skoj och ta hand om er allihopa! Kommer att sakna många av er, ni är sköna TW-lirare =)


Våra konto har fått en MYCKET duktig ersättare redan så den personen får själv välja om han vill presentera sig eller ej =)


Kärlek från mig: Zonic och Slinkan till er!

/V9 n00bz @ v9
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Och du som så gärna fångade mitt intresse... Jaha, lycka till IRL och lös era problem där. Vill gärna se er här i V9 igen
 

DeletedUser

Guest
Säger samma sak som jag sa i V8 forumet, lycka till IRL och hoppas du/ni kommer tillbaka nån gång :)
 

DeletedUser

Guest
Lycka till,detta är en förlust för TW men vi kan juh alltid hoppas på att ni kommer tillbaka!
 

DeletedUser

Guest
När jag vaknar i morgon och dragit i mig de 5 första kopparna te låser jag denna tråden så passa på att hylla hjältarna och önska lycka dem till ute i verkligheten. ;)

Just det ja, glömde nästan... Lycka till ute i verkligheten boyz. It's been a pleasure.

//Humble
 

DeletedUser

Guest
*Hissar seglen på mitt lilla fartyg och styr ut mot öppet hav, ser den spegelblanka ytan rivas sönder av båtens svarta köl. Och de små lätta vågorna som sträck bakom båten akter.
Där långt ut tänder jag seglen, de flammar snabbt upp och snart är hela båten övertänd."

Lika bra att lägga ner detta spelande tar ju tokmycket tid. Så jag passar på när dessa två vandrar ut.
 

DeletedUser

Guest
Och jag också... att låsa tråden enligt tidigare meddelande.

Lycka till ute i verkligheten gubbz....

**Klick!**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp