Zonic och Slinkan tackar hela V8 - Kärlek till er! <3

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Mina kära underbara vänner,




Vi har vandrat en lång resa tillsammans och jag: (Zonic) och min underbara co-spelare: Slinkan som har spelat på V8 ända från allra första dagen då V8 öppnade sina portar:

http://www.twstats.se/sv8/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=213637


Vi känner oss att vi har gjort nästan allt vi hade kunnat göra. Mycket i det här spelet handlar prestige, tävling, kamp och att vara bäst.
Jag är egentligen ingen person som stirrar mig in på att vara bäst utan det gäller att ha roligt också :)
Men jag kan ändå vara stolt att avsluta min "karriär" som TW-spelare på topp, iofs ligger rankad 4:a nu men har varit rankad 1:a innan på V8 (först till 2 mille osv, och sen tog evighetsmaskinen: Vrål-åke över ledningen ända från 3 mille ända tills nu haha =) Han är en underbar spelare! ) men nåväl, som sagt: INTE detta som är viktigast, utan det är om man har roligt eller ej! Och det har jag haft genom hela V8!



Skulle så gärna vilja fortsätta med ER: sköna profiler (de flesta av er som jag mött på Ingame, både i spelet och genom PM har varit riktigt riktigt trevliga, överraskande nog, MEN tyvärr räcker inte tiden till.


Anledningen till att vi lirar det här spelet är mest för gemenskapens skull där man får lära känna nya trevliga människor för detta är trots allt ett socialt spel. Det svider att behöva skriva ner dessa raderna för jag vill verkligen inte lämna er men tyvärr så måste man gå vidare med IRL.

Jag har lirat Tribalwars i snart år 2 nu (började år 2007 då jag tog studenten och var arbetslös, man hade MYCKET TID så därför blev Tribalwars en självklarhet) men numera har jag fått jobb igen och jag måste tyvärr gå vidare.

Jag kommer att sakna er enormt allihopa och hoppas ni tar hand om er :) Vi har redan lyckats få in en MYCKET MYCKET duktig ersättare till kontot och denna spelaren väljer självt om han vill presentera sig eller ej men jag kan säga att det är en mycket aktiv spelare iaf!




När det gäller synen på TW:

Jag tycker det som är viktigast är: Att ha roligt där ute på slagfältet och va snäll mot varann, spela med respekt =)
Kriga gör man ändå på slagfältet för vet ni vad? Jag har faktiskt många gånger träffat på oerhört snälla fiender! Trots att man krigar mot dem så har man ändå haft många trevliga konversationer med just ens egen fiende, konstigt nog men det finns ändå trevliga prickar lite här å där!






Avslutningsvis:

vill jag och Slinkan tacka er allihopa för en underbar resa tillsammans, trevliga fighter på slagfältet som trevliga samarbete lagkamrater sinsemellan eller mellan allys.
Jag vill tacka de 2 enda stammarna jag varit med under heeeeeeela V8 och det är .XI. (allra första början av V8) och UrbanT (90 % av V8-tiden). Mycket trevliga stammar där stämningen prioriteras. Skön stämning i stamforumet och gemenskapen är oslagsbar!


Nu känns detta som nån slags MTV-gala-tacktal men ja, detta lär vara det sista ni hör från mig men jag kommer att sakna er allihopa! Skulle jag räkna upp alla sköna namnen här på TW så skulle listan vara oändlig nästan! ;)

Sköt om er grabbar och tjejer! Kärlek till er allihopa från Zonic och Slinkan <3

Den här låten går till er:

http://www.youtube.com/watch?v=QbN0g8-zbdY




Mvh,

Zonic och Slinkan
 
Senast redigerad av en moderator:

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
Synd att ni slutar då ni har ett väldigt fint läge!

Men någon gång måste vara sista gången man loggar in och ut!

Had et bra och lycka till IRL!
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Baiii Zonic och Slinkan, det har varit kul att spela med er (både i .XI. och UrbanT) :).
 

DeletedUser

Guest
Tack så mycket allihopa! :)



Baiii Zonic och Slinkan, det har varit kul att spela med er (både i .XI. och UrbanT) :).

Tack det samma Danney! :) :D Ja, jag kommer ALLTID att komma ihåg DIG iaf! =) <3 Att vi lirat både i .XI. och UrbanT tillsammans också - dvs hela vägen från start, det är riktigt nice =)

Kommer fortfarande ihåg hur vi blev gangbangade från start i .XI. när hela K45 var mot oss hahaha :p Men ändå gick det bra, nu när man tänker tillbaks så var det roliga minnen tillsammans!

Underbart!
 

DeletedUser

Guest
Men åh Zonic! Du gör en glad tjej litet ledsen i ögat.
Ta hand om er ;)
 

DeletedUser

Guest
Det var ganska väntat att ni skulle sluta
Får önska er lycka till med allt ni tänker göra i framtiden och hoppas att du zonic snart får sparken så du kan komma och spela mer med oss ;)
 

DeletedUser

Guest
Det var ganska väntat att ni skulle sluta
Får önska er lycka till med allt ni tänker göra i framtiden och hoppas att du zonic snart får sparken så du kan komma och spela mer med oss ;)

Du var ju självt med å lirade på kontot så jag kan bara säga en sak:

Du är en gryym teamplayer! ;) Hantera incs, tajma, backtrack, you got skills baby! <333

Kommer att sakna dig min egen citron! <3 :)
 

DeletedUser

Guest
Hoppas du känner att du får tillbaka suget nån gång, hade varit kul att få spela med dig. Lycka till IRL, vi får fortsätta snacka på MSN :)
 

DeletedUser

Guest
Vänta här nu, uppfattar jag detta rätt eller är jag helt "off-side"; Ska ni sluta upp med allt som heter TW? Admin, framtida världar and so on? :S
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp