Youtube

karbyskolan1

Member
Reaktionspoäng
0
Hejhop alla glada =) Nu är det så att jag har börjat Editera igen på youtube =)
Vissa av er kanske har sett min kanal tidigare, men mycket har förändrats sen sist!

Jag har just nu 85 subs (inte så mycket kanske) Men jag gillar vad jag gör och tycker det är kul att andra också gör det :)
Lägger väll ner ca 4-5 timmar om dagen på youtube/datan, och lägger väll upp minst 3 ggr i veckan ibland kommer det upp mot 10.

Jag är just nu en Editor för en kanal med 3k subs där jag ska göra deras Episoder (trickshots/feeds)

Jag Editerar inte bara, jag gör även commentarys ibland och lägger upp små roliga klip :)
Jag spelar Cod. Battlefield,Halo,Gta,Cs,wow, minecraft och massa andra spel :)
Ville bara se om det är någon som spelar cod eller något annat fps spel? någon som söker en editor? Någons som gillar att kolla på sköna Edits?
kom gärna till min kanal :) Jag söker alltid nytt roligt folk och kommer även ha en tävling när jag når 100 subs :) Priset är inte bestämt än men det blir nog något som Sub box, Länk i description på videos (visst antal) eller något liknande :)

Detta är min hobby och när jag ser att fler och fler personer(inte bara från Sverige) kollar på mina videos blir jag glad :) Känns bra att andra gillar vad jag gör och det får mig mera beslutsam att göra mera Edits och och sånt :) Jag älskar det jag gör och kommer nog inte sluta med det på ett bra tag :)
Lägger in en länk med kanalen och en till ett multitage jag gjorde förra veckan :)
Tack för er tid! Hoppas det inte blev för vridet eller långt att läsa :)

Har ni frågor är det bara att skicka ett pm på youtube eftersom jag är online nästan hela tiden, eller om ni inte har tillgång till youtube så här är min skype. Karbyskolan1

MVH//Karbyskolan1/Tazk3n

Så här är länken :)

Kanal
Montage
Montage
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ett tips, på din kanal står det "settup" i infon. Ändra till "setup" ;)
 
Topp