Yawn+Träd=sant

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Antar att du tog ut glädjen i förväg ^_^
Såg nu att ni ''mergar'' eller vad man ska kalla det.
 

DeletedUser

Guest
i like forest.. forest like me.. i get wood all the time..
 

DeletedUser

Guest
Wow, vilket move, det är inte mycket hot mot gäspande träden i v12.
 

DeletedUser

Guest
Har Träd och YAWN Mergat. Eller är dem bara allians? :S
 

DeletedUser

Guest
fantastisk en merge vinst va ni är duktiga trodde träd å yawn skulle kriga för att se vilka av dom som var best men iställer tar dom den feges lösning sorgligt å se
 

DeletedUser

Guest
The moaning of the defeated ones with no hope.. :crybaby:
 

ebby

New Member
Reaktionspoäng
0
trodde att dom var ett gäng krigare som ville vinna via yxan, men de klarar dom tydligen inte ensam.:thinking:
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Kul för er att ni vinner.
Ni e alla skickliga spelare det bestrider jag inte, dock undrar jag vrf ni redan nu vill försöka stänga denna värld genom en merge istället för att mäta era krafter för att ta reda på vilka som är bäst.
 

DeletedUser

Guest
Världen är långt i från vunnen och ur min syn vinkel så vinklar jag det till att dem mergar pga inaktiviteten i stammar då världen är död och enbart små stammar krigar vilket varken Träd eller Yawn tycker är kul, dem mergar i hopp om att få upp aktiviteten och hitta ett lämpligt mål att kriga mot för att se vad stammen går för och om aktiviteten ökar.

Misslyckas dem så är det god bye för dem.

Sett det förrut och hoppas på att se det igen
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Förvånad? Nope.

Se gärna min v13 tråd om mindre antal spelare per stam.

Säger dock som såhär, v12 lär prioriteras om ett år för stängning, så ni har inte vunnit världen. Ni har däremot tråkat ut er själva :sneaky: (3 världar för avslutning åt gången - Dock kan dom ej stänga ner för nystartade världar, så denna lär fortsätta)
 

DeletedUser

Guest
Världen är långt i från vunnen och ur min syn vinkel så vinklar jag det till att dem mergar pga inaktiviteten i stammar då världen är död och enbart små stammar krigar vilket varken Träd eller Yawn tycker är kul, dem mergar i hopp om att få upp aktiviteten och hitta ett lämpligt mål att kriga mot för att se vad stammen går för och om aktiviteten ökar.

Misslyckas dem så är det god bye för dem.

Sett det förrut och hoppas på att se det igen

inaktivitet gör så man mergar för att få mer fart på världen.
De är mer som så att en stam som gör så ser till att flera spelare slutar spela för de blir trist då de inte finns "fair game" tack vare såna här merger.

Så de kommer bli at de blir en "walkover vinst" vad de nu ger för image för en mergarstam.

Även jag har mergat med stammar. Men inte för att världen är död utan för att stammedlemar har varit inaktiva.
Annars har man krigat.

Detta är dock mina ena ord.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bitchers..

först v10 sen nu v12 fan är detta för kbs, bara fucking mergs
hit o ditt.

Röstar på Henkes inställeringar skarpt..

kbs
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp