"Yawn-kriget"

DeletedUser

Guest
Denna tråden kommer på begäran från många, däribland vår lata moderator MudNor som tyckte att vi skulle samla alla diskussioner angående de tråkiga krigen (The Yawn Wars) i en och samma tråd. Jag tog som Talesman för stammen Yawn och kartmakare på mig denna för mig mycket angenäma men även tidskrävande uppgift. Läget är alltså följande; Yawn ligger i krig mot stammarna TMT, JabbaW, VET, ATH, The BH samt VB.

Summering (dag 3) kl 02:30-03:00-ish 10/07/2010:

Yawn:
Antal spelare: 41
Antal byar: 77
Snittpoäng/spelare: 6.314
Poäng: 259.064

vs

TMT:
Antal spelare: 77
Antal byar: 79
Snittpoäng/spelare: 1.824
Poäng: 141.087

VET:
Antal spelare: 25
Antal byar: 27
Snittpoäng/spelare: 2.130
Poäng: 53.429

ATH:
Antal spelare: 24
Antal byar: 26
Snittpoäng/spelare: 1.854
Poäng: 44.599

VB:
Antal spelare: 15
Antal byar: 15
Snittpoäng/spelare: 1.084
Poäng: 16.253

The BH:
Antal spelare: 15
Antal byar: 15
Snittpoäng/spelare: 1.833
Poäng: 27.502

JabbaW:
Antal spelare: 43
Antal byar: 48
Snittpoäng/spelare: 2.721
Poäng: 117.287



Totalt
Antal spelare: 199
Antal byar: 210
Snittpoäng/spelare: 2.011
Poäng: 400.157


mapi12.jpg


Side 1:
Tribes: Yawn
Players:

Side 2:
Tribes: ATH VET TMT VB The BH JabbaW
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 3
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16,173
Sida 2: 8,053
Skillnad: 8,120

chart



Jag vill att detta ska kunna bli ett trevligare krig än det hittils varit och det kräver att alla slutar med all pajkastning och istället slänger iväg ett och annat PM till sin fiende och hör med dem hur det står till. Allra helst någon man kanske inte kommit så bra överens med tidigare. Detta för att skapa en bättre stämning och göra detta spelet roligare för oss alla. Det är ju ändå därför vi spelar detta. Ingen pajkastning, bara produktiva kommentarer, objektiv statistik, komplimanger och lyckönskningar i denna tråden tack. Annars kommer jag att be MudNor att inte bara låsa tråden utan även ta bort den helt. Så kort sagt, pajkastning = ingen tråd. Utomstående spelare är givetvis hjärtligt välkommna att skriva här också och jag vill även uppmuntra er att ingå i gemenskapen för ett roligare spel.

Om det finns någon som jag har missat och som känner att ni borde ha varit med här så har ni helt enkelt inte gjort tillräckligt mycket väsen av er för att förtjäna platsen i tråden. Ni får skriva en egen krigsförklaring här i tråden om ni vill vara med i diverse statistik etc. För er uppräknade som inte visste att ni var i krig mot Yawn; detta är er officiella krigsförklaring och ingen kommer att kontakta er in game angående detta. Så om ni missat detta inlägget kan ni tolka alla inkommande anfall som en krigsförklaring. Givetvis är det bortkastad tid att skriva detta då ni det är riktat mot också är ni som inte läser... Men jag är trött och skiter i er för tillfället! :awsm:

Härmed vill jag önska alla inblandade, allt från er som blivit adlade och er som adlat till er som bara tittar på med popcornskålen i högsta hugg och er andra diverse gamnackar som bara vill mumsa på gratisbyar, en trevligare fortsättning på värld 12!

LemonLime och Yawn har talat. Ordet är nu ert!
 
Senast redigerad av en moderator:

slinkan

Member
Reaktionspoäng
0
Ska bli intressant att följa! Många stammar som ni i YAWN krigar i mot, kan bli tufft att klara, men tror ändå ni lyckas i slut ändan! :)

Lycka till i bägge läger!

// Slinkan
 

DeletedUser

Guest
Egentligen är det inte så konstigt att ATH fått ett eget hörn på tårtan som limmet ritat upp på skolgården. Bönderna startar alltid till höger längst ner, för att sedan hamna högst upp till höger.

Denna tårta som limmet kritat upp på skolgården minner faktiskt om min egen barndom, då jag som litet barn spelade tårtan mot de andra i klassen på rasterna. Jag fick alltid börja som bonde, längst ner till höger klivde man då in, medan kungen och drottningen stod högst upp.


Limmet ska ha all beröm för denna kritkonst, det blev snyggt och propert.
 

DeletedUser

Guest
Bra skrivet citronen, uppmande folk redan från början att vara trevliga mot varandra men det slutade ju med att folk skrek noob och fegis mot oss och ungefär där urartade det.
Hoppas att det skall bli en trevligare ton från och med nu.

Du har gjort ett hästjobb med detta inlägg.
 

DeletedUser

Guest
Bra jobb med detta.

Hoppas de flesta läser annars så kanske andra kan klistra in i sina forum så alla får läsa :D
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Utan att vara petig, men DSA existerar fortfarande och borde utan tvekan stå med på Yawns sida.

Sen ber jag de andra som har krig mot Yawn att kontakta mig så kanske vi kan samarbeta.

(Jag skriver det här, för har de inte hittat till externa forumet vill jag nog inte samarbeta med dom.... :awsm: )
 

DeletedUser

Guest
Citrus va de ja som skall skriva så klokt.

Men iaf! Good luck ATH mfl vinnarna vet jag nog dock redan om dom inte tröttnar innan..
 

fiskrensarn

New Member
Reaktionspoäng
0
Sen ber jag de andra som har krig mot Yawn att kontakta mig så kanske vi kan samarbeta.

Desperation som börjar infinna sig när man börjar leta under varje sten efter fler stammar/spelare att hjälpa till i en gangbang mot endast två stammar?

Borde ni inte ha tillräckligt med kompetens i era massinvites-polare från dag 1, eller har det slagit dig som en chock att det inte är något vinnande koncept när det kommer till kritan?


Glömde hälsa alla våra fiender hjärtliga Tribal-xoxo's , ni är så söta :) <3
 

DeletedUser

Guest
Utan att vara petig, men DSA existerar fortfarande och borde utan tvekan stå med på Yawns sida.

Nu får du som du vill. DSA leder med 4-0 fyi. Pepparkaka står med för att han var den enda spelaren i TFA som adlade någon by av alliansen före mergen.

Side 1:
Tribes: Yawn DSA
Players: Pepparkaka

Side 2:
Tribes: TMT JabbaW VET United The BH ATH
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 5
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 37,417
Sida 2: 12,414
Skillnad: 25,003

chart
 

Adamkruger

Member
Reaktionspoäng
0
JA de är faktiskt härligt att vara i underläge <3 Man behöver ju inte göra så mycket då jue :) bara att ta det som man får ;)

Hehe, men vill bara fråga en sak. Hur kan ni vara så självsäkra att ni ger er in i krig med så många stammar ? Jag skakar på huvet för varje krigsförklaring som kommer. Det blir för mycket även för er.
 
Topp