XYZ Vs. Wizard...Falskt

DeletedUser

Guest
Go'kväll!

Ja, så kul direkt när man kommer in efter internet problem spammas det i XYZ skypechatt om att jag har förklarat krig mot våra kära grannar Wizard.

Frågan är nu vem som har varit så rolig och fejkat mitt nick (på IRC'en som jag förstått det), skulle chansa på nån WEED spelare som vill se oss demolera & små adla ner varann väldigt kroniskt. Eller så är det också nån random Wizard spelare som vill se ett krig, men att de måste leka trollkarlar och trolla fram en liten krigsförklaring från oss för att skapa en liten rolig början på kriget. Eller så har vi också det tredje alternativet att nån spelare från Örjan ska jävlas *pekar på Hojtas*.

Men hur som helst, min brevlåda välkommnar alla möjliga brev från Wizard såväl andra skojare. För om Wizard vill se kriget vid detta tillfälle så tänker inte vi vara sämre än att slå tillbaks. Sen om det nu inte var någon ur Wizard så skulle jag gärna vilja se ett litet pm från denne skojare. Så att man kan få ha en liten intressant konversation med spelaren i fråga.

Förvånad är jag fortfarande, men roligt skämt I'll take it!

//Rokstarr - Ledare - XYZ
 
Topp