XYZ, To Be Continued...NOT!

DeletedUser

Guest
Nej, de stammarna är duktigare på att skylta för vilken ledningskapacitet stammen innehar, jag hoppas att du har dåligt samvete när du får folk att gå vilse.
 

DeletedUser

Guest
Nej, de stammarna är duktigare på att skylta för vilken ledningskapacitet stammen innehar, jag hoppas att du har dåligt samvete när du får folk att gå vilse.

Eftersom, jag knappast tror att du ens vet 1% av vad som hänt eller vad som händer nu. Så hoppas jag att du avstår från denna diskussion

//Rok
 

DeletedUser

Guest
Men snälla ledningen failade lika mycket som medlemarna. kan inte man styra en stam tillsammans varför då ha kvar den.

Sedan att spelare som Ramayne njuter av detta måste väl ändå alla förstå största stammen nära weed försvann och splittrades. Perfekt för weed. Och alla säger att de inte bryr sig om vad folk som triggar andra säger det är ju då ni bevisar motsatsen. När det finns stora stammar är det klart de ska klaga på de andra stammarna det är ju så man ger dem sämre vibbar och att få en stam upplöst utan att anfalla är ju bästa vinsten någonsin bara att adla sen då!
 

DeletedUser

Guest
xyz låg på toppen pga av rekryteting, nuff said

Lite roligt var det då att varje gång vi överskred ert medlemsantal så kollade jag faktiskt hur mycket vi skulle ligga efter er om vi tog bort våra sämre spelare. Visade sig alla ggr inte göra så stor skillnad, att vi sen rekryterade in de aktiva och bästa från Wizard blev både en vinst och förlust. Men idag, så finns det ingen anledning att sitta och älta om XYZ, den finns inte kvar idag. Kommer förmodligen aldrig tas ur graven heller.

There u have it.... nuff said
 
Topp