Xerxes51:s Signatur Affär

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
d.php



Jag Gör Gratis Signaturer Till forumet :)

1. Putte by

2. DempapSWEP

3. Rainy day woman

4.

5.

17pfet.gif


sxy5qp.gif


Om ni vill att jag ska göra en Signatur till er så kan ni kontakta mig här på forumet eller på skype.

Skype
: Kung_minos

OBS! Jag har lite problem med photoshop nu så det kan ta lite längre tid:crybaby:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Gör en till mig om du vill,
kan ta infon om hur den ska se utt över skype,
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Hur kommer det att säga att du inte skrev mitt namn bland namnen i kön du har där uppe, Tycker om att se mitt namn finns åtminstonde överallt :(
 

DeletedUser

Guest
Hur kommer det att säga att du inte skrev mitt namn bland namnen i kön du har där uppe, Tycker om att se mitt namn finns åtminstonde överallt :(

Eftersom Putteby skrev först och Dempa skrev efter.

Hur många signs vill du verkligen ha?
 

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
Hur kommer det att säga att du inte skrev mitt namn bland namnen i kön du har där uppe, Tycker om att se mitt namn finns åtminstonde överallt :(

För tror inte jag kommer göra någon före de andra. Du har skrivit i allas trådar och skrivit i PM också.
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
För tror inte jag kommer göra någon före de andra. Du har skrivit i allas trådar och skrivit i PM också.

Jag har skickat PM till en person men Jag menade att jag inte ser mgi själv fjärde plats, Det var det jag menade, inte att jag skulle hamna före de andra, Det där är liksom orättvist från mig, Jag är absolut inte sådan person, Jag respekterar folk och denna kön som du har gjort är bra.Men eftersom Jag känner mig som en stjärna så vill jag se mitt namn finnas med överallt, bland annat i kön, det var det enda jag har frågat efter! xD

Jag kan föreställa mig hur min sign kommer att se ut men jag längtar tills den kommer. Jag vill endast ha 1 sign och 1 avatar och jag har själv skrivit hur jag vill ha det, Eftersom Ingen har svarat ännu då söker jag mig hos andra och frågar vänligt.

Kram The F

PS: Denna Sign under är Lord Anubis's Verk, Creds till honom. Denna har jag tills jag har hittat en annan som jag är bekväm med.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hej man kan inte se bilden eller vad det är för att det är som ett rött X i en vit ruta för mig :( kan du ändra den så att man ser vad det är eller är det bara jag som ser X:et? Jag skulle gärna vilja se lite av ditt arbete när dom är klara :) och jag tror att fler vill det och jag tror att Fanax vill att du ska göra en sign åt han.

Trodde inte att du skulle använda den jag hade gjort.
 

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
Hej man kan inte se bilden eller vad det är för att det är som ett rött X i en vit ruta för mig :( kan du ändra den så att man ser vad det är eller är det bara jag som ser X:et? Jag skulle gärna vilja se lite av ditt arbete när dom är klara :) och jag tror att fler vill det och jag tror att Fanax vill att du ska göra en sign åt han.

Trodde inte att du skulle använda den jag hade gjort.


Vet bilden är borta men kan nog göra om den snart :)
 
Topp