Xbox 360

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
tja, ska man tro recentionerna så har ps3 större kapacitet och kommer därmed vara ett smart köp i det långa loppet, men just nu har de inte lyckats få ut full kraft ur det på samma sätt som mircosoft har gjort med Kexbox 360. så det beror helt på vad du ska göra med det. PS3 är ju ett helt mediacenter också, jag vet inte hur det är med 360.
 

DeletedUser

Guest
hej jag undrar om Xbox 360 arcade är bättre än Xbox 360 premium??

tja, ska man tro recentionerna så har ps3 större kapacitet och kommer därmed vara ett smart köp i det långa loppet, men just nu har de inte lyckats få ut full kraft ur det på samma sätt som mircosoft har gjort med Kexbox 360. så det beror helt på vad du ska göra med det. PS3 är ju ett helt mediacenter också, jag vet inte hur det är med 360.


Hans fråga gällde faktiskt inte ens ps3, kanske borde ha läst hans fråga först :p
 

DeletedUser

Guest
tittade nog fel, men skulle nog säga skaffa PS3 i alla fall :D

annars handlar det ju om vad du sak ha det till, har för mig att premium har större hårddisk.
 

DeletedUser

Guest
finns en trevlig uppfinning kallad google om du vill ha systemspecifikationer, eller kanske cdon.com, men vill du ha ett råd om vad du tjänar mest på så tycker jag PS3.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker verkligen att du borde se över din attityd lite granna, iglosen. Man ska vara artig och säga tack, även om svaret du fick inte var det du letade efter.

Skillnaden mellan premium och arcade är att premium har en hårddisk.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp