X{v*} vs Tribe m.m.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ny statistik

Side 1:
Tribes: X{v*}
Players:

Side 2:
Tribes: TRIBE
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 393
Sida 2: 16
Skillnad: 377

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,168,065
Sida 2: 141,208
Skillnad: 3,026,857

image.php
 

DeletedUser

Guest
Nej men det är svårt att strida mot x{v*} och ATWM när man bara har 6 mille Poäng. Men om man kollar på TRIBE:s OBF så förstår man att det har gått åt många Offbyar.:p
 

DeletedUser

Guest
Går inge bra för TRIBE :(
TRIBE verkar försöka vinna kriget med hjälp av defftrupper, ingen bra taktik med andra ord...

Nej men det är svårt att strida mot x{v*} och ATWM när man bara har 6 mille Poäng. Men om man kollar på TRIBE:s OBF så förstår man att det har gått åt många Offbyar.:p
Och tittar man på vissa ATWM medlemmars OBA så förstår man att det har gått åt många deffbyar också =)
 

DeletedUser

Guest
Belly up

Vänner och "fiender" i TWs underbara värld!
Jag har det tvivelaktiga nöjet att vara ledare för TRIBE.
Jag vill med detta inlägg gratulera ATWM och x{v*} (ja, även jag tycker det är en vidrig tag) till en väl utförd kampanj. v7 var min första värld på TW och jag var inte alls beredd på den sommardöd som plötsligt infann sig. ATWM tajmade sin offensiv mycket väl och vi hade svåra möjligheter att bara klara av den inledande attacken. Efter det diplomerade man sig till framgång genom alliansen med x{v*} och resten är, som man säger, historia. Ett sista genidrag har man genomfört, läs nedan:

Ädla fiender i TRIBE,

Detta krig har blivit allt mer enahanda.Våra yxmän får ont i fötterna av allt detta trampande fram och tillbaka, murbräckorna känns allt tyngre att släpa på och hästarna i det lätta kavalleriet börjar likna vinthundar efter allt detta flängande.

Om det är tråkigt för oss så förstår vi att det är än tristare för er.

Vi vill sluta slakta er för att ta oss an andra ärorika uppgifter på denna platta, gröna värld känd som v7.

Vi erbjuder er nåd.

Våra krav och ömsesidiga förväntningar:

1. Lämna stammen innan den 23.59 den 11e september.
2. Så fort vi ser att en TRIBE-spelare har lämnat stammen kommer vi sluta attackera. Däremot gäller att byar som står under attack adlas om attackerande spelare vill det.
3. Inga gamla fientligheter kvarstår mellan spelare på endera sidan
4. Nådetiden är en månad. Ingen vet vad som händer i framtiden, men vårt löfte är att ingen kommer bli anfallen för han/hon en gång var med i TRIBE. Enligt punkt 2 ovan.

De som är kvar i TRIBE efter den 11 september får naturligtvis väntat besök av killarna med roliga hattar, precis som vanligt. :)

Vi hoppas ni postar detta i ert forum då endast era största spelare får detta brev.

mussor, baron i X{v*}

Sjukt effektivt och jag böjer min nacke i respekt för "fienden". Dom sista 5-10 aktiva medlemmarna försvann som en avlöning och den stundande förintelsen är nära förestående (nederlag ska jag inte kalla det nu, det faktumet har stått klart en längre tid)
Ett stort tack till lede FI samt TRIBEs aktiva medlemmar (ni vet vilka ni är) det har varit ett riktigt nöje att spela under den tid som varit.
Naturligtvis kvarstår jag i TRIBE och går under med skeppet som det anstår en god kapten, mest för att det faktiskt heter TRIBAL WARS och inte TRIBAL ESCAPE, dessutom är jag för fet för att hoppa hare...
(jag misstänker att även en del andra medlemmar blir kvar eftersom dom säkerligen inte läser i varken interna eller externa forumet att vi står inför slutet:D )
Så...återigen ett stort tack: TRIBE goes 'belly up' - men med ett leende det har varit hur kul som helst.

/ashanzg
 

DeletedUser

Guest
Sjukt effektivt och jag böjer min nacke i respekt för "fienden". Dom sista 5-10 aktiva medlemmarna försvann som en avlöning och den stundande förintelsen är nära förestående (nederlag ska jag inte kalla det nu, det faktumet har stått klart en längre tid)
Ett stort tack till lede FI samt TRIBEs aktiva medlemmar (ni vet vilka ni är) det har varit ett riktigt nöje att spela under den tid som varit.
Naturligtvis kvarstår jag i TRIBE och går under med skeppet som det anstår en god kapten, mest för att det faktiskt heter TRIBAL WARS och inte TRIBAL ESCAPE, dessutom är jag för fet för att hoppa hare...
(jag misstänker att även en del andra medlemmar blir kvar eftersom dom säkerligen inte läser i varken interna eller externa forumet att vi står inför slutet:D )
Så...återigen ett stort tack: TRIBE goes 'belly up' - men med ett leende det har varit hur kul som helst.

/ashanzg
Så talar en sann kämpe! Det ska bli ett nöje att adla upp det som är kvar utav er - om ni tömmer era byar så blir ni av med lidandet mycket fortare :)
 

DeletedUser

Guest
All heder till ashanzg. Har inte haft nöjet att kriga mot er då jag legat ligger på västra sidan av ATWM men med tanke på hur våra tankar rörde sig innan vi attackerade er så kan du vara stolt över att ha överlevt så länge, vi förväntade oss inte det ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja heder till Ashanzg! Underbart att se någon dö en sann hjältedöd i TW. :cool:

Vill bara tillägga att brevet är precis vad det säger, ett sätt att slutföra ett krig som gått in i en ointressant slutfas. :)

Vi kommer stå för det vi lovar där med de förutsättningar som givits.

Mvh Mussor
 

DeletedUser

Guest
TRIBE är nu upplöst. :cool:

Tack för det här kriget! Vi ses i nästa!
 

DeletedUser

Guest
ja tack för denna gång.. vi kanske ses igen tribe medlemmar men då i andra sammanhang.. kanske krig kanske annat.. vem vet??
 

DeletedUser

Guest
båda sidor av detta krig är borta sen ett tag.. lås och ta bort??
 

DeletedUser

Guest
Eller så slutar vi att bumpa trådar som igen skriver i och låter de falla i listan?
 

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
Eller så gör man som man borde istället för att fylla upp listan så tar man bort tråden eller låser den?
 

DeletedUser

Guest
Ifall man bara låter bli en inaktuell tråd så försvinner den snart neråt i listan, det hade varit väldigt enkelt även i detta fallet.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp