wth?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
fick tips om en by på V8, 800|800 är kordinaterna, undrar då, innogames, är detta easteregg/bugg/glitch eller bara dumt tänkande?...
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
ja, där problemet är...skulle tatt den annars...bara det att man är på andra sidan totalt "/
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte har helt fel så är det där en by från mitt gamla konto som jag experimenterade med.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan ju inte låta mitt experiment komma i vägen för spelarna.
 

DeletedUser

Guest
haha lol, det där har jag aldrig sett för:p. Vi får adla oss ditåt:D
 

DeletedUser

Guest
Lite sent att nämna nu kanske men liknande byar har funnits på bland annat V3. Jag hörde om någon via forumet och bestämde mig då för att speja den (långt bort låg den...). När min attack väl landat så bestämde de sig för att flytta byn utanför kartan... Byns nya koordinater blev (-XXX|YYY), man kunde hitta den genom att gå till rätt gräns och klicka sig ut via pilarna. Byn gick dock inte att nå med anfall då det enbart finns plats för 6 tecken i fältet där man skriver in koordinater på de byar man ska skicka anfall till. :)

Jag skulle faktiskt också vilja ha en by långt ute i ingenstans, experimentera med nya vapen till paladinen o sånt ;)
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
sam xaran så fint svarade så är det hans lilla experiment för att testa lite i admintools mm. Låser tråden då han själv har konfirmerat det med.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp