Wtf??

DeletedUser

Guest
Varför kommer det reklam från sexspel/sexfilmer och dylikt i v14 om man får undra??
Kommer upp nakna tjejer som gör jag vet inte vad med en mystiskt lång pinne bara ett exempel så ni ska fatta hur allvarligt detta är.
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Varför kommer det reklam från sexspel/sexfilmer och dylikt i v14 om man får undra??
Kommer upp nakna tjejer som gör jag vet inte vad med en mystiskt lång pinne bara ett exempel så ni ska fatta hur allvarligt detta är.
tror det är google som har hand om reklamen på TW? såväl du inte har stängt av att dem inte får checka vad du gör och sätter reklam som lockar dig, så av det du beskriver kollar du på hårda filmer som går ut på sexuella saker, annars tycker jag TW-teamet borde kolla upp reklamen, då det finns yngre spelare bland oss...
 

DeletedUser

Guest
Varför kommer det reklam från sexspel/sexfilmer och dylikt i v14 om man får undra??
Kommer upp nakna tjejer som gör jag vet inte vad med en mystiskt lång pinne bara ett exempel så ni ska fatta hur allvarligt detta är.

Om jag inte är helt fel på det, är det googleAds.

Du får mer än gärna ta en printscreen och kopiera länken till mig så att jag kan rapportera det direkt.
 

DeletedUser

Guest
tror det är google som har hand om reklamen på TW? såväl du inte har stängt av att dem inte får checka vad du gör och sätter reklam som lockar dig, så av det du beskriver kollar du på hårda filmer som går ut på sexuella saker, annars tycker jag TW-teamet borde kolla upp reklamen, då det finns yngre spelare bland oss...

Man behöver inte klicka på reklamen för att se vad tjejen gör :p
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Man behöver inte klicka på reklamen för att se vad tjejen gör :p
nej, men google sparar din information, som gaffel sa googleAds, därav kommer reklam fram efter vad du har gjort på nätet, om du inte har ngn plug-in som hindrar det, eller att dem kör på lite random-reklam.....
 

DeletedUser

Guest
Tydligen kör ni ju inte med premium. Har man de så slipper man ju all reklam.

Så förstår inte vad problemet är :p
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Jag får regelbundna avbrott där det står "skip this add" eller så kan man trycka på en bild som kommer fram. Oftast halvnakna "ryska" tjejer som det står, inget jag har något emot men saken är den att jag har premium och det kommer upp ändå?:/

Spelar via mozzila om det gör nån skillnad..
 
Topp