World War One

DeletedUser

Guest
ÖL har tagit en antal byar från en spalare (Devil2000) som inte varit aktiv i KRIM sen i jul typ. Devil bröt det KÖ som vi haft sedan månader, precis i samma sekund som anfallen påbörjades ungefär. Sen har vi inte hört ett ord av honom, så jag antar att man kan likna det vid internadling. Att Lenoz slutat har han ju meddelat i det här forumet så det är väl ingen nyhet för någon, vem som driver det kontot nu har jag ingen aning om. Så den bedriften som ÖL gjort här ska inte överdrivas.
 

DeletedUser

Guest
Njao , lite hurtigt är det jue även att springa in o internadla någon annan stam spelare=)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Ecalos KRIM Chaos
Players:

Side 2:
Tribes: =Ä= -=AT=- NAR NAB NAD NAV NAN NAP
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 60
Sida 2: 9
Skillnad: 51

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 569,035
Sida 2: 81,335
Skillnad: 487,700

image.php



här är lite nya stats

och som det ser ut nu börjar kriget sakta men säkert köra fast. Precis som i första världskriget. Men i öst kommer ecalos fortfarande att adla på.
 

DeletedUser

Guest
tror om du tar bort krim/chaos från den där listan kommer ecalos siffror se någolunda lika ut.

(har dock inte kollat upp detta så, utan bara vad jag gissar.)
 

DeletedUser

Guest
Tror inte kriget kört fast direkt.. däremot finns det en gräns för hur många adlar Ecalos kan producera per dygn :)
 

DeletedUser

Guest
Tror inte kriget kört fast direkt.. däremot finns det en gräns för hur många adlar Ecalos kan producera per dygn :)

vilket krig? aha du menar ecalos barbarby plockning?... ;) keep the good work up.

Nåväl sitter o sniprar bush adels i dessa...låt se 1 sec...2277 inkommande ;)
 

DeletedUser

Guest
Care

200 hit o dit liksom ;)

Nee nu blev jag sur :(
Vem har sagt att jag blev klar? Tog bara en liten paus så man kan ta sig lite dricka! :)

Edit: Var det så pass mkt som 200 ändå? Jag som trodde att det bara nådde upp i några tiotal.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
idk, gick precis in o se hur min kö hanterat läget.

-2 byar, 3100 ink... Får nog leta ny kö. 3 h o släppt fler byar än va ja gjort under hela kriget..

Äsch, sommarn är ju snart här. Alla prov klara. Får göra de roliga av situationen :)

Ecalos och ÖL lär ju bli de enda kvar på sommarn :D sitta o småadla utan motstånd, skoj. Kan bara tänka mig hur kul de ska bli för dem.

Edit* Ungefär så kul som de har nu anar ja...
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
idk, gick precis in o se hur min kö hanterat läget.

-2 byar, 3100 ink... Får nog leta ny kö. 3 h o släppt fler byar än va ja gjort under hela kriget..

Kan väl inte mena på fullaste allvar att du klagar på någon som varit snäll och offrat sin tid på att försöka hjälpa dig? Vad otroligt oförskämd och otacksam man kan vara.

Skulle jag haft 3100ink och satt någon som kö skulle jag varit jäkligt tacksam om någon ens tog sig tid att acceptera kö-förfrågan om de sen skulle ta sig tid att försöka hitta adelståg och flytta in trupper i de byarna skulle jag hoppa av glädje.
Sluta skyll på andra och spela ditt egna konto ist.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Kan väl inte mena på fullaste allvar att du klagar på någon som varit snäll och offrat sin tid på att försöka hjälpa dig? Vad otroligt oförskämd och otacksam man kan vara.

Skulle jag haft 3100ink och satt någon som kö skulle jag varit jäkligt tacksam om någon ens tog sig tid att acceptera kö-förfrågan om de sen skulle ta sig tid att försöka hitta adelståg och flytta in trupper i de byarna skulle jag hoppa av glädje.
Sluta skyll på andra och spela ditt egna konto ist.

Håller med till 100%.

Återigen flydde du slagfältet, även om du inte är i närheten av att bli rimmad än.
 

DeletedUser

Guest
Well är väll inte första gången Henke flyr när han får inkommande?

"oj fick jag inkommande nu? Pallar fan inte lira då, någon som kan köa?"

Vet om att du ska sluta till sommaren pga lumpen och shit, förstår dock inte varför du ens sätter någon som kö om du endå tänker klaga på honom? Nordisar, kicka henke, han är ju helt enkelt för bra för er ;)
 

DeletedUser

Guest
kan hålla med om att det där va riktigt låg, tror itne du hade så många inkommande under hela kriget innan, så itne så konstuigt att du tapar då också.

om nån undrar har kontot lämnats över till okänd spelare nu...
 

DeletedUser

Guest
Well är väll inte första gången Henke flyr när han får inkommande?

"oj fick jag inkommande nu? Pallar fan inte lira då, någon som kan köa?"

Vet om att du ska sluta till sommaren pga lumpen och shit, förstår dock inte varför du ens sätter någon som kö om du endå tänker klaga på honom? Nordisar, kicka henke, han är ju helt enkelt för bra för er ;)

De är inte svårt och sitta o lista ut vilka som är tåg och vilka som inte är tåg.

Lovar dig, man ser skillnaden hur lätt som helst. Problemet är bara; ska ja skita i irl och inte få examen? eller ska ja göra detta? Va är mest rätt, avsluta kontot eller ge bort det?

3100 ink är inte "lite" ink och sitta o kolla igenom. Speciellt inte när man kanske kan vara inne 3 h med mindre inaktivitet.

Va skulle ja gjort då? ja tycker detta var de som var mest rätt iaf. bättre än att låta de stå inaktivt... (vilket ecalos sett och utnyttjat då de är flera tåg på g :( )

De är inte rättvist och förlora min front till ecalos utan fight, därför blev de såhär.

over n out
 
Topp