Wombat har kapitulerat - CTWA* victory!

DeletedUser

Guest
Stort grattis till en ärofull seger!

Bra kämpat båda sidor!
 

DeletedUser

Guest
grattis CTWA* och väldigt starkt jobbat Wombat, äntligen är kriget över, har även kostat väldigt mkt av mina soldater :p



@ MoX-T, försökte ni får heder med att säga "vi tog inte mot erbjudandet" sedan håller ni på "vi hatar flyktingar" men så tar ni in flyktingar själva? (y) gå och lägg ner bakom en buske lr något, ni har gjort bort er
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Gratulationer CTWA*, kriget står som en av de största historiska händelserna i v7's historia.
 

Trelleholla

New Member
Reaktionspoäng
0
grattis CTWA* och väldigt starkt jobbat Wombat, äntligen är kriget över, har även kostat väldigt mkt av mina soldater :p



@ MoX-T, försökte ni får heder med att säga "vi tog inte mot erbjudandet" sedan håller ni på "vi hatar flyktingar" men så tar ni in flyktingar själva? (y) gå och lägg ner bakom en buske lr något, ni har gjort bort er


Trams, - kan bara konstatera att utan sammanslagningen/kapituleringen hade Wombat varit krossat inom kort.
Medger att CTWA har dragit det tyngsta lasset och skall ha all heder av deras insats, men utan MoX-T inblandning hade kriget pågått ännu ett bra tag.
Vårt fokus har aldrig varit att krossa Wombat, men att markera mot Fale (som fö nu lämnat in). Att sen Wombat väljer att dra in oss - var väl bara korkat och dumt om man ser det med deras egna ögon sett, - och orsaken till att stammen inte längre finns längre.

Jämför sen gärna vilka fd Wombat spelare som hamnat i MoX-T kontra CTWA*
 

DeletedUser

Guest
Mycket märkligt att pajkastningen ska starta Efter kriget.... Ni är nöjda med era nya medlemmar, vi är nöjda med våra! Alla borde med andra ord vara det. Ni har kämpat, vi har gjort det också, Wombat slet som de djur de är..
 

DeletedUser

Guest
Jag kan, med risk att låta lite väl extremistisk, säga att jag tycker inte att de stackars missledda människor som valt att ansluta till spillrorna av den gamla skitstammen Tving-x ska säga ett Jota om utgången i detta krig och vad som hände efter. Tycker att tidigare uttalande människa ska vara medveten om att det har funnits djupare planer liknande dessa sen långt innan kriget började. Tror detta kommer bli bland de fetaste allianserna i TW.se historia då båda parter vet vilken sjuk kompetens det ligger i andra sidan. Utan kriget hade de inte vetat det....

Tack för ordet!

//Jaken33
 

DeletedUser

Guest
Jag kan, med risk att låta lite väl extremistisk, säga att jag tycker inte att de stackars missledda människor som valt att ansluta till spillrorna av den gamla skitstammen Tving-x ska säga ett Jota om utgången i detta krig och vad som hände efter. Tycker att tidigare uttalande människa ska vara medveten om att det har funnits djupare planer liknande dessa sen långt innan kriget började. Tror detta kommer bli bland de fetaste allianserna i TW.se historia då båda parter vet vilken sjuk kompetens det ligger i andra sidan. Utan kriget hade de inte vetat det....

Tack för ordet!

//Jaken33

Kan hålla med dig om vissa delar.
 

DeletedUser

Guest
Grattis CTWA*!
Ang. det som skrivits kring hur det hade slutat om inte Mox-T blivit inblandade så är det förstås rätt, men jag tycker ändå att CTWA* har tagit det mesta av det här kriget. Var ju inte många som stretade på i början hos CTWA*, men de klarade det ändå! Eftersom jag har en släkting i CTWA* så har jag sett, och läst, mycket av vad som hänt i stammen, och känner att när V10 startat var det bara 5-10 spelare som överhuvudtaget brydde sig om att logga in mer än en gång per dag, vilket jag tycker är dåligt. När däremot de spelare som kämpade lyckats adla en hel del och det gått ngn månad så kom dessa spelare tbx, och även om det var först då det på allvar vände, så tycker jag att vissa spelare verkligen förtjänar en medalj. Att Wombat inte vann under den perioden är för mig ganska mysko... =)
Men, å andra sidan, så är Wombat otroligt duktiga spelare, och säkert var även deras stam full av inaktiva spelare, och eftersom jag inte varit i deras forum, så ska jag inte kasta sten i glashus:) Och utan Mox-T hade det förmodligen aldrig gått...
All heder till alla de deltagande stammarna!
MVH//Lekina =)
 

DeletedUser

Guest
se, nu fiskar MoX-T ära igen,,, att sparka på en stam som redan legat i krig i ett halv år är inte ära, att attackera en stam bakifrån är inte ära... hade varit intressant att se Wombat VS MoX-T, ni i MoX-T hade fått stor spö. då hade ni inte haft eran foder lucka öppen så brett ni har nu
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
se, nu fiskar MoX-T ära igen,,,

Vem har påstått det? Kanske var så att trångsyntheten hos vissa i Wombat tog överhand och sedan när det brakade utför gick det bra att sticka huvudet i sanden! Allt för att slippa se vad man själv ställt till med.

Som jag sa till en i Wombat... är en person värld att riskera hela stammen för? Till råga på allt kastade denne person in handuken ganska omgående efter inträdet i Wombat.
 
Topp