Wizard e unbanned

  • Trådstartare SuperSnällaSilverSara
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Varför är dom det? :) Eftersom ni har starka bevis att dom har gjort regelbrott så borde dom väll vara bannade nu? För det känns som om att dom kommer undan lite för enkelt nu, det visar ju att man kan fixa sig värdens start och bara bli bannad typ 6h när ca 1 månad har spelats :)

Jaja, min åsikt och eftersom alla trådar om detta låsts så visste jag inte vart jag skulle dela med mig av den. Det är bara så weird att ha starka bevis emot regelbrott och sedan släppa det...
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Får ju hoppas att admins jobbar på det för någon var det ju. Iofs bra att det inte blev ngn kollektiv bestraffning, men de som har fuskat ska givetvis ha banns.

F.ö. så bir det ju mer rättvist med barbsen...
 

shiro tagachi

Member
Reaktionspoäng
0
Ska det inte finnas säkra bevis innan banhammaren flyger fram? Om dom är avbannade menas det att det inte fanns bevis från första början eller att bevis finns men struntas i nu? >.<

Sicken curcus det verkar vara här...
 

DeletedUser

Guest
"Steph
Assistant Community Manager



Reg.datum: Dec 2007 #32 Idag, 16:11 Topp
Jag stänger härmed tråden då den inte hör hemma här.

Sedan vill jag bara påpeka att de folk jag stängt av är inte avstängda för de råkar befinna sig i en stam som heter Wizzards, utan att dem är avstängda för att det finns starka bevis mot regelbrott på alla de inblandade konton.

Supporten är rätta stället att diskutera detta, inte forumet."

__________________

Hur kan man säga en sådan sak och sedan unbanna dom? Dom har ju för f*n fått fördel i en hel månad och blir bannade i 6h och nu blir det rättvis? :eek: Dom har ju haft ett sådant enormt övertag.
 

DeletedUser

Guest
"Steph
Assistant Community Manager



Reg.datum: Dec 2007 #32 Idag, 16:11 Topp
Jag stänger härmed tråden då den inte hör hemma här.

Sedan vill jag bara påpeka att de folk jag stängt av är inte avstängda för de råkar befinna sig i en stam som heter Wizzards, utan att dem är avstängda för att det finns starka bevis mot regelbrott på alla de inblandade konton.

Supporten är rätta stället att diskutera detta, inte forumet."

__________________

Hur kan man säga en sådan sak och sedan unbanna dom? Dom har ju för f*n fått fördel i en hel månad och blir bannade i 6h och nu blir det rättvis? :eek: Dom har ju haft ett sådant enormt övertag.

Var är dina bevis? Du menar på att Wizard medlemmarna har skapat barbhavet men du presenterar inga bevis, om du inte sitter på en video där någon av spelarna i Wizard förklarar hur de gjorde osv eller dylikt så är du bara en blind joker.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Jag kan dock bekräfta att efter jag godkänt att annat bevismatrial far användas sa kommer manga aka under ban igen, vart bevismatrial i typ av IP och liknande används fortfarande. Jag är besviken att sa pass bra spelare visar hur daliga dem egentligen är.

Den här diskussionen tar dock slut här pa forumet, jag laser därmed traden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp