Whiner

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
WHINER proklamerar härmed att the botten is nådd.
Vi har därför bestämt oss för att resterande tid av classic göra gemensam sak i vettiga konversationer, närmare samarbete och ömsesidig respekt för varandra och varandras respektive områden.
Genom detta vägval hoppas vi även öppna upp för ett lite mer intressant classic där vi slipper sitta och slöadla lågmoralare och annat löst pack.

Vi vill även tacka våra tidigare vapendragare för en stundvis trevlig tid och önska dem lycka till i sin framfart här på classic, nu kan ni boka er blåa i ansiktet utan klagomål ;)

Till våra framtida fiender önskar vi död och olycka...Må flugorna från tusen kameler för all framtid hemsöka era armhålor.
 

DeletedUser

Guest
Bush, säg seriöst inte att jag tolkar ditt meddelande rätt och att ni nu har ally med dem? O_O
 

clown

Member
Reaktionspoäng
0
Känns som ni tre ska styra världen nu, först ska ni bara rensa ut resten av gamla Galet ?
 

DeletedUser

Guest
Ally? Du får förklara jag har inte det ordet i min ordlista...förstår varken innebörd eller mening med ordet i fråga.

Ally, allians, alliance blablabla. Har alltid förkortat det ordet så, trodde det t.o.m. var ett klassiskt tw-uttryck :p?

Edit: Men nu ser jag ju att du har gått över till fetglenn och tuppen :p
 

clown

Member
Reaktionspoäng
0
Ally, allians, alliance blablabla. Har alltid förkortat det ordet så, trodde det t.o.m. var ett klassiskt tw-uttryck :p?

Edit: Men nu ser jag ju att du har gått över till fetglenn och tuppen :p


Skulle gissa att BUSH menar att dom inte har några ally och inte kommer har det, "han har alldrig hört de ordet, vad e de bra för"


MIN UPPFATTNING
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle gissa att BUSH menar att dom inte har några ally och inte kommer har det, "han har alldrig hört de ordet, vad e de bra för"


MIN UPPFATTNING

Rätt uppfattat. dutti ponke :p

(Jag lär mig aldrig att ironi/sarkasm inte går fram utan tillhörande tonläge)
 

DeletedUser

Guest
Ally, allians, alliance blablabla. Har alltid förkortat det ordet så, trodde det t.o.m. var ett klassiskt tw-uttryck :p?

Edit: Men nu ser jag ju att du har gått över till fetglenn och tuppen :p

Ally vad är det?

Vet bara att en fågel viskade i mitt öra att FETGLENN OCH TUPP-RUT lider av hybris och skall krossa allt i sin fram marsch tills det är bara de två kvar och kan ställas mot varandra i ett krig.

Där de ställer sig i två olika stammar eller lämnar sin stam för att göra upp om vem som är den bäste tw spelaren/na och just nu ser det ut som att ÖST MED Fetglenn i spetsen mot väst med TUPP-Rut i spetsen.

TUPP-RUT Är nog den som är mest glad över att ANONYM Gick med i stammen, och att Bush är kvar, det blir härliga tider där snart för de PÅVARNA.


Välkommen till GALETS Nyhets sajt för planering och strategic policy. :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lider? Varken jag eller Glenne lider, vi mår bra båda två.

Sjukt roligt att någon lagt lite tid på at analysera världens status även om det inte är riktigt rätt kanske :eek:D
 
Topp