WH - Turtle

DeletedUser

Guest
mesut29 jag gillar oftast hur du tänker men här kan jag tyvärr inte hålla med :/

Det finns över 100 stammar kvar på världen och *WH* ligger femma. Kan hålla med att det finns många som lämnade stammen när inksen började komma men långt ifrån alla. Det finns många olika anledningar till att vissa lämnade stammen men det spelar vell ingen roll för jag antar att UWS, Turtle och Tyrant har koll på dem, inkl mig själv så dem kommer nog städa upp oss alla med tiden...

Men du får säga vad du vill :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Rawr tar de som komplimang vad gillar du då hur jag tänker? grrr folk hatar hur jag tänker :) ska jag säga så här OM du kör i en stam och har ally med rank ett sen adlar massa gratis byar i rimmen så klart blir du femma då kallar jag inte det skills ?

Fråga Styxaren som exempel, snubben har väl tappat 17 byar totalt än så länge och ändå forsätter han interadla av thededi Herregud vilken jävla kåt jävel, mer säger jag inte om den spelaren. desperat spelare för bli rank ett eller har jag fel där?

en bättre fråga då, varför ska han få interadla alla spelare nästan som slutar i *WH*? Hotar han andra spelarna eller vad? Jag är 100 % säker, folk i *WH* har viljat va med och interadla också.

När jag t.ex körde också i stammen, så va ledaren Mythos så jävla bitter varje dag mot mig och AC 3 (fireside) sa massa bullshit bakom vårt rygg.

men lite + ska du ha lilla vän :) du gör det bra ;D
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jaha du Holo inte för att jag fattar varför du drar in mig, har ingenting med saken att göra att ni föll som ett ihåligt korthus.. större kappvändare och fegspelare än -SK och paddorna finns det väl inte på v22.

Jag har nog aldrig sett värre under min "karriär".
 

DeletedUser

Guest
mesut29 jag gillar oftast hur du tänker men här kan jag tyvärr inte hålla med :/

Det finns över 100 stammar kvar på världen och *WH* ligger femma. Kan hålla med att det finns många som lämnade stammen när inksen började komma men långt ifrån alla. Det finns många olika anledningar till att vissa lämnade stammen men det spelar vell ingen roll för jag antar att UWS, Turtle och Tyrant har koll på dem, inkl mig själv så dem kommer nog städa upp oss alla med tiden...

Men du får säga vad du vill :)

Jag ska inte säga för mycket men man fick dem byarna som låg bra till för den spelaren :) Ryktas på ihopslagna konton ;)
Det fanns sina för och nackdelar att han fick byarna..

Det är inte schysst att snacka skit bakom ryggen på någon men sådant förekommer tyvärr nästan överallt :/

Haha tack (a) <3 Dock har jag inte varit i fokus...
 

DeletedUser

Guest
Nu var det väll ändå så tussen att ditt agerande ingame fick dig kickad från stammen efter dispyter, gräset är inte grönare på andra sidan. Så att sitta och försöka trycka ned diverse stammar i efterhand är bara allmänt löjligt.

Inte första gången hon blev kickad pga sitt beteende :)
 

DeletedUser

Guest
plus dessa, säkert många fler, många som lämnat ju, orkade bara kolla dessa.
-30 byar styxaren
-28 byar kacka
psytix -12 byar
luok30 -10 byar
----------------
-80 byar

386 allians
6 motståndare

Bra jobbat alliansen! =)
 

DeletedUser

Guest
Dags att låsa tråden? Luftslottet har ju redans sprängts eller? Adla upp resterna nu och leta vidare efter nya utmaningar istället. =)
 

warspaj

New Member
Reaktionspoäng
2
Bara jag som fick känslan från åskådarplats att det gick lite väll enkelt för Turtlarna eller har jag fel?
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Bara jag som fick känslan från åskådarplats att det gick lite väll enkelt för Turtlarna eller har jag fel?

Klart det gick lite väl lätt. *WH* var inte precis några krigsgudar. Det verkar som den enda anledningen till att de var stora är att ingen gått på dem tidigare.

Men jag skulle vilja påstå att luftslottet har brustit :)


Rank Namn Erövrade byar Förlorade byar Besegrade motståndare som anfallare Besegrade motståndare som försvarare
1 Allians 498 7 30.868.430 11.022.902
2 Motståndare 7 498 7.163.688 31.658.060

+

1 Allians 68 8 3.538.407 401.475
2 Motståndare 8 68 239.597 3.060.972

+

1 Flying Ninja Turtle Squad 15 0 1.509.995 349.812
2 Band of Brothers 0 15 229.989 1.427.682

(de två senare kriget är mot WH medlemmar som flytt)

Tråden kan avrundas av moderator, kriget kan anses "vunnet". :)
 
Topp