Webbläsarmeddelanden

Reaktionspoäng
28
Webbläsarmeddelanden kommer och går för fort. Jag hinner aldrig läsa vad det står på dom. De behöver fördröjas med åtminstone 1 sekund så man hinner med dom. Jag har en 40 tums skärm som jag spelar på. Det enda jag hinner se är att ngt rör sig nere i högra hörnet sedan är det borta innan jag ens hinner fästa blicken där.

Dessutom behöver man få en inställning om VART popupfönstret kommer. Jag vill ha det MITT i skärmen så jag hinner se ATT det kommer och som sagt fördröj det lite så jag hinner läsa det med. Det borde finnas 3 grundinställningar på vart popupfönstret kommer. Övre vänstra, mitten eller nedre högra. Vi är alla olika och det skulle nog täcka upp vart de flesta vill ha ett fönster.

Hoppas ni kan ordna detta.

mvh

//Kytampe
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer ta med det i feedbacken för uppdateringen, så hoppas vi på en ändring.
 
Reaktionspoäng
28
Dessutom, upptäckte jag precis så vet man ju inte vilken värld meddelandena informerar om. Jag har 2 världar igång samtidigt, men det står inget om vilken värld som meddelandet gäller. Så det slutar med att man bara sitter och pickar runt febrilt emellan världarna för att få reda på vad som händer.

Allt blev rörigare för mig. Stänger av funktionen och hoppas ni uppdaterar den. För jag gillar idén om ni bara kan få det att fungera i verkligheten också vore det ännu bättre. För nu är den inte till ngn hjälp, iaf inte för mig. :)

Och tack Supernova :)
 

DeletedUser

Guest
Bara för jag ska vara säker på att det blir rätt - är det webbläsarnotifiktationerna (alltså dom som ska dyka upp oavsett om du har spelsidan uppe eller inte) eller är det notifikationerna för framsteg, typ om man kommer närmre att ha klarat en prestation eller får ett mejl? Jag har inte själv aktiverat webbläsarnotifikationerna, men det du säger verkar kunna stämma på båda. Men prestationsframsteg klarar man sig ju helt klart utan om man inte har spelsidan uppe, däremot vill man ju ha webbläsarnotifikationerna i det läget.
 
Topp