WCIP vs MR-III

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
WCIP kommer enkelt att förlora detta krig. Sådana dåliga spelare har inte en chans mot en stam som MR-III. ´

Men ändå... Heja er! :)
Trebor, släng iväg ett PM om ni behöver lite psykologiskt stöd från mig =)
 

DeletedUser

Guest
Se där ja lite blandade åsikter nu.

Vi får väl se hur det går. Än så länge går det segt. Vi krigar bara med våra byar i k52 och k62 så oddsen ligger på MR-III: s sida men inte statistiken.

Så fort k52 och k62 är säkrade så kommer vi gå på er i långtbortlandet.
Så börja deffa redan nu!
 

DeletedUser

Guest
Men funkar det att bara köra MR-III, rimligen så borde hela MR känna sig träffade :cool:

Men det lära kankse vara upptagna med lite annat nu och den närmaste tiden :D

Lycka till WCIP
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Men funkar det att bara köra MR-III, rimligen så borde hela MR känna sig träffade :cool:

Men det lära kankse vara upptagna med lite annat nu och den närmaste tiden :D

Lycka till WCIP

Inatt blev MR träffade

Side 1: LaDe LaD LaCr WCIP

Side 2: MR MR-II MR-III

Timeframe: Sista 24 timmarna

image.php


Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 107
Sida 2: 8
Skillnad: 99
 

DeletedUser

Guest
Härmed drar WCIP sig ur kriget.

Anledningen är att vi ville testa hur vi funkar i krig och det går inte nu när LaD familjen är inblandade. Mer slakt än krig och dom vill tydligen inte gärna dela med sig av byarna.

Vi hjälper gärna våra vänner i LaD men låter dom stå för bytagandet.
 

DeletedUser

Guest
Härmed drar WCIP sig ur kriget.

Anledningen är att vi ville testa hur vi funkar i krig och det går inte nu när LaD familjen är inblandade. Mer slakt än krig och dom vill tydligen inte gärna dela med sig av byarna.

Vi hjälper gärna våra vänner i LaD men låter dom stå för bytagandet.

Det låter lite som att du visste att lad skulle gå i krig mot MR :p därför ni gick i krig mot MR-2 eller -3 ni skulle aldrig vågat det annars.

EDIT: med andra ord ville ni bara ha lite uppmärksamhet, "kolla mig jag är liten men krossar stora" AKA rocky balboa vs dolph lundgren.. rocky 4
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Det låter lite som att du visste att lad skulle gå i krig mot MR :p därför ni gick i krig mot MR-2 eller -3 ni skulle aldrig vågat det annars.

EDIT: med andra ord ville ni bara ha lite uppmärksamhet, "kolla mig jag är liten men krossar stora" AKA rocky balboa vs dolph lundgren.. rocky 4

Om du kollade vilken stam både Trebor och Gråmärkt var med i innan dom skapade WCIP
 

DeletedUser

Guest
Det låter lite som att du visste att lad skulle gå i krig mot MR :p därför ni gick i krig mot MR-2 eller -3 ni skulle aldrig vågat det annars.

EDIT: med andra ord ville ni bara ha lite uppmärksamhet, "kolla mig jag är liten men krossar stora" AKA rocky balboa vs dolph lundgren.. rocky 4

Vi ledde med 8-0 innan LaD drog igång och var inte i närheten av att förlora nån by så nog hade vi vågat kriga mot MR-III

Är det nån som söker uppmärksamhet så måste det ju vara du med dina urbota dumma komentarer i varje tråd.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
trebor o gråmärkt.. Ja e lite snurrig nu, drar ni er ur kriget.?
Kommer ni joina LaD-familjen igen eller e tanken att ni ska köra med WCIP så länge det håller.?
Är ni allierade med LaD (officiellt menar jag)
 

DeletedUser

Guest
Vi drar oss ur kriget ja. Vi har redan börjat krocka med LaDe och det är vi inte intresserade av.

Vi kommer inte joina LaD familjen igen och från våran sida har vi gärna en god relation men hur LaD ser på det får du fråga dom.

Vi samlar ihop oss och hittar nån annan stam att kriga mot.
 

DeletedUser

Guest
Vi drar oss ur kriget ja. Vi har redan börjat krocka med LaDe och det är vi inte intresserade av.

Vi kommer inte joina LaD familjen igen och från våran sida har vi gärna en god relation men hur LaD ser på det får du fråga dom.

Vi samlar ihop oss och hittar nån annan stam att kriga mot.

Inbilla du dig själv att du inte gjorde det för uppmärksamhetens skull. Hoppas Lad krossar sånna svikare som er, helt klart att ni lämnade bara för ni är fega för att bli adlade av MR.
 

DeletedUser

Guest
Fan, du kom på oss. Vi var så rädda för att kriga att vi gick ur den största och mäktigaste stammen på hela .se och startade en stam med två medlemmar och förklarade krig mot en stam som är 5 ggr större än oss och 76 medlemmar fler.

Japp du tänkte verkligen till innan du skrev.

Mods, ni får gärna låsa denna tråd nu då vi inte tänkte kriga mot MR-III mer, förutsatt att det inte är nått dom vill då förstås men det tvivlar jag på efter krigsförklaringen från LaD stammarna.

Så slipper vi stjäla mer uppmärksamhet från elmlund och hans dumma kommentarer också.
 

DeletedUser

Guest
Fan, du kom på oss. Vi var så rädda för att kriga att vi gick ur den största och mäktigaste stammen på hela .se och startade en stam med två medlemmar och förklarade krig mot en stam som är 5 ggr större än oss och 76 medlemmar fler.


Ja lås tråden please. Du anser alltså inte att du inte skryter här med detta inlägg och vill ha uppmärksamhet....?

EDIT: Du om någon borde ha tänkt till. Haha :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp