Warums utställning

warum

Member
Reaktionspoäng
0
Välkommen till mitt galleri!

Här tänkte jag ladda upp mina arbeten och och som helt ny signaturmakare skulle jag tycka att det vore kul om ni gav mig lite feedback. Jag kommer inte enbart ladda upp mina bästa verk utan jag kommer ladda upp nästan allt jag gör för att ni ska få en rättvis bild av vad jag normalt presterar. Detta kommer förhoppningsvis ge er ett bra underlag till lite rättvis och hjälpande feedback. Jag ser liksom inte meningen med att bara få andras åsikter på sådant jag redan är nöjd med. :)

Om någon (mot förmodan) faktiskt skulle vilja få en signatur gjord av mig så är det bara att pm:a mig på forumet. Då får du min skype så att vi smidigt kan arbeta fram en plan samt ett eventuellt pris

Så till bilderna



Ny bilder uppladdade 14/7


Jag gör även stambilder i .gif format för de som vill:
user_image.php
 
Senast ändrad:

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
boefst 2 och godis signaturerna skulle du ha kunna gjort transparenta iställe för att ha färgat de :)
 

warum

Member
Reaktionspoäng
0
Vet tyvärr inte hur man gör :(

Sen så ser jag inte kanterna på min dator iaf... men gjorde det når jag kollade från mobilen:thinking:
 

DeletedUser

Guest
Gör en till mig så får du en puss!

Det ska stå: Disco Sven på ett ställe och Din bästa vän på ett annat ställe ^^
Du får göra den hur du vill, dra gärna in en disco kula!

Tack :****
 

DeletedUser

Guest
Försök få texten att smälta in lite mer med bakgrunden. Annars diggar jag det mesta.
 

dolan

New Member
Reaktionspoäng
0
inte någon som e bra, finns inget som gör dom speciella från alla andra som kommer o gör signs o liknande här på .se:/ Vogue var den bästa.
 

warum

Member
Reaktionspoäng
0
inte någon som e bra, finns inget som gör dom speciella från alla andra som kommer o gör signs o liknande här på .se:/ Vogue var den bästa.

Du har säkert rätt, men sålänge jag kan göra andra spelare glada och nöjda med mina arbeten så är det något jag kommer fortsätta med. Trots att jag varken är bäst eller unik.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
tycker du har helt okej utbud och jag diggar faktiskt dina signs :)

Vissa är röriga och suddiga lite men inget kan bli perfekt då alla har olika smaker =)

Tycker du är värd creds för att du hittat din egen stil. kan ta en jävla tid för vissa.

Keep up the good work!
Start
 

warum

Member
Reaktionspoäng
0
tycker du har helt okej utbud och jag diggar faktiskt dina signs

Vissa är röriga och suddiga lite men inget kan bli perfekt då alla har olika smaker =)

Tack, jo jag jobbar på att få en lite "renare" känsla i mina arbeten.

För övrigt, jag var inte precis förälskad i din förra sign. Men din nya är, helt utan att överdriva, den snyggaste jag sett. Jag skulle själv aldrig kunna göra något liknande. Den är både svår att göra och snygg, saker som faktiskt välldigt sällan går hand i hand.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tack, jo jag jobbar på att få en lite "renare" känsla i mina arbeten.

För övrigt, jag var inte precis förälskad i din förra sign. Men din nya är, helt utan att överdriva, den snyggaste jag sett. Jag skulle själv aldrig kunna göra något liknande. Den är både svår att göra och snygg, saker som faktiskt välldigt sällan går hand i hand.

använder ju bara pixlr.com/editor också ^^

Hade jag haft photoshop hade det kunnat bli mycket bättre. men vafan.. jaag gillar och byta och testa på olika saker.

ibland blir det fult som stryk och bland blir det fint =)
Har hållt på ett tag med och göra signs så har ett hundratals på min förra dator. haha
 

warum

Member
Reaktionspoäng
0
Första inlägget är uppdaterat med nya bilder! Jag har försökt att hålla dom iaf lite renare.:D
 

DeletedUser

Guest
Riktigt snygga måste jag säga.

Nu blir jag riktigt sugen på att ge mig på PS för att se vad jag kan göra :thinking:
 

warum

Member
Reaktionspoäng
0
Första inlägget är uppdaterat med nya bilder (bara så att budskapet ligger längst ner)

Riktigt snygga måste jag säga.

Nu blir jag riktigt sugen på att ge mig på PS för att se vad jag kan göra :thinking:

Dessa är ju iof inte gjorda i ps men ge det ett försök! Skulle vara kul med fler aktiva "signmakers". Gör inte någon åt dig själv bara, den du har just nu är ju grym!:)
 

DeletedUser

Guest
Första inlägget är uppdaterat med nya bilder

Sho Warum!

Undrar ifall du skulle kunna fixa mig en sign då jag suger på det och du verkar vara as duktig på det :)

Inte så värsta detaljerad. Vill bara ha Mitt namn ThePunisher med normal storlek och med liten text ''Never Forget, Never Forgive'' och någon nice bild som passar med bakgrunden o allt! :)

Tror du kan fixa ngt sånt? ;)
 

DeletedUser

Guest
Dessa är ju iof inte gjorda i ps men ge det ett försök! Skulle vara kul med fler aktiva "signmakers". Gör inte någon åt dig själv bara, den du har just nu är ju grym!:)

Jag som gjorde den åt honom, första projektet osv. :D
 
Topp